Hei!mitäpäs näkyisi minulle rakkauskuvioihin?nuorempi vaalea vaakamies pyörinyt jonkun aikaa kuvioissa mutta en ole varma hänen tunteistaan?
Taikalle huomenta!
4
184
Vastaukset
Kaksosnainen7
Tämä vaakamies on hyvin kujeileva, huumorintajuinen mies. Ei jätä sinua kylmäksi edes ajatuksentasolla. Hän " tunnustelee " maaperää ympärilläsi ja joskus sinusta tuntuu, ettei hän ole orastavassa suhteessa edes oikeasti mukana. Mutta on hän, sinun pitää olla vaan kärsivällinen ja mennä huumorilla mukaan. Löydätte kyllä yhteisen sävelen ja ei mene enää edes kauanaikaa :) Paljon ilonpisaroita suhteeseenne!
T. Taika- VL.Kominkinen
Taika
Näetkö montako persoonaa sinulla on kun esität kysymyksiä itsellesi ja vastailet niihin? VL.Kominkinen... En ymmärtänyt kysymystäsi, mitä näillä persoonoilla tarkoitit, valitettavasti :(
T. Taika- Kaksosnainen7
Kiitos sinulle oikeen paljon🤗mies on todella juuri tuollainen😂kaikkea hyvää sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893