Heissan,
Ongelmakseni on koitunut, että nykyään jos käytän Chromecastia Samsung tabletiltani, kuva, jota yritän peilata Philipsin televisiooni, ei näy koko ruutu tilassa. Kuva on siis puolittunut ja tämä puolikas kuva toistuu kahdesti täyttäen koko näytön TV-ssä.
Aikaisemmin tätä ongelmaa ei ole ollut, se on ilmennyt pari kuukautta sitten vasta, ja olen yrittänyt selvittää asiaa itse tiedonhaulla, mutta en ole löytänyt minkäänlaisia ohjeita. Olen myös yrittänyt muuttaa ja selvittää kummankin laitteen asetuksia, mutta sekään ei ole osoittautunut onnistuneeksi.
Siksi päätin tulla tänne kysymään, jos joku teistä on kokenut samaa ja saanut ongelman korjattua. Kiitos jo etukäteen, jos osaatte jotain vinkkiä antaa tähän pikku probleemaani.
Samsung tabletilta peilaus ei täytä kokonaan TV:n
Probleema
2
320
Vastaukset
- Probleema
Tiedän että ongelma on nyt TV-ssä, Mutta en silti tiedä, missä ongelma piilee.
- enosssaasanaoso
Käy läpi kaikki asetukset tv:n kaukosäätimellä, voi mennä tovi mutta saat selville onko ongelma tv:ssä. Pitäisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645