Heti kun avaan luonnossivun, laskimen yläreunassa alkaa välkkyä ja se ilmoittaa, että järjestelmän muisti on vähissä. Mikähän olisi avuksi?
Olen tallentanut kyseiseen laskimeen kaksi asiakirjaa, joiden koko on yhteensä 5K, aikaisemmin niistä ei ole ollut ongelmaa. Tyhjensin myös luonnossivun ja kaikki muuttujat sekä käynnistin koko laskimen uudelleen, mutta edelleen valittaa muistista. Kuvaaja-sivu on myös tyhjä ja muut asiakirjat suljettu erikseen.
Laskin näyttää, että tallennustilaa on käytettävissä 96.7 MB vielä.
Joskus syksyllä oli sama ongelma, mutta en muista miten se korjaantui vai loppuiko se vasta yo-kirjoituksissa kun piti muisti tyhjentää. Nyt en haluaisi vielä resetoida laitetta, kun noista asiakirjoista on hyötyä vielä :P Yritin etsiä googlesta, mutta ei sieltä löytynyt apua.
Texas ti-nspire cx cas MUISTI VÄHISSÄ
laskinongelma
1
203
Vastaukset
- laskinongelma
Noh, sama ongelma kuin monella wanhalla. sammuu illalla ja herää aamulla siimapäiset muuttujat pyllyssä hyllyen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625