Olen miettinyt miksi punatukkainen kaverini on etäinen minua kohtaan.Olen kateellinen hänen ja toisen ystäväni hyvistä väleistä ja minä tunnen itseni ulkopuoliseksi.Olen myös miettinyt miksi mies joka oli minulle tärkeä ei enää pidä yhteyttä.Tunnen itseni huonoksi ,rumaksi ja tyhmäksi.Lämmin kiitos vastauksistasi
Ihana Taika
1
95
Vastaukset
Säpäleinä
On aika antaa sinulle voimaannuttavaa energiaa, tunne sen lämpö sydämesi alla. Olet sisimmässäsi hyvä ihminen, mutta nyt tuo itsetunnon puute syö sinua todella voimakkaasti. Mies, joka on "kadonnut" ei todellisuudessa ole mihinkään kadonnut, vaan hän pitää hengähdystaukoa. Sitten se ystävyyssuhde, jossa koet olevasi ulkopuolinen. Se tunne kumpuaa sinun lapsuudesta. Lapsena sinut tehtiin " näkymättömäksi" joissain tilanteissa ja nyt aikuisuuden kynnyksellä sama pelko alkaa toistamaan itseään. Ei sinua ole jätetty ulkopuolelle, vaan olet itse hakeutunut ulkopuoliseksi. Se on sinun omaa tunnetta.
Toivon sinulle voimaa ja hyvää energiaa kasata itsetunto ja tuntea olevasi taas se " Kaunis, Rietas ja Onnellinen nainen", mitä olet taannoin ollutkin :)
T. Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846