Hei Taika !
Yritin aikaisemmin kirjoittaa mutta trolli pilasi yritykseni !
Mitäs rakkaudessa näytetän.Olen jo jonkun aikaa ollut liitossa kumppaanin kanssa.Vielä vuosien jälkeen koen että olen eksän korvike.Ymmärrän yhteiset lapset ja kuviot, mutta jos miehen eksä jotain haluaa niin sen hän saa.Koen että ehkä olisi aika jatkaa matkaa, tämä asia ei taida koskaan muuttua.Miten näet tämän ? Kiitos !
Taikauusiyritys
1
133
Vastaukset
Kevätaurinko123
Ei, et sinä ole exän korvike. Älä lähde tästä suhteesta pois. Teillä on vielä toisillenne paljon annettavaa. Mies on jäänyt mielessään jollain tapaa " velkaa" exälle, mutta todellisuudessa hän ei ole enää mitään velkaa. Toki lapset , heidän kuviot sanelee siirtoja, mutta kaikki se muu, mikä tulee suhteen ulkopuolelta, ei enää saa hallita teidän välistä suhdetta. Kerro miehellesi, että koet pahaa mieltä siitä, että sinut jätetään tietyissä asioissa ulkopuoliseksi. Näin hän saa suuremman näkemyksen asioihin ja ei enää tunne syyllisyyttä esim. yhteisten lapsien hoidossa. Exä saa myös päästää irti miehestäsi, sillä ei hänen kuulu enää pomottaa miestäsi.
T. Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854