En tiedä onko tämä oikea osio tälle aiheelle mutta menkööt!
Eli siis, minun äitini on adoptoitu 60-70 -luvun taitteessa Matti & Maija -kodista. Paikkakunnasta en ole aivan varma, sillä äitini joskus puhui Jyväskylästä, mutta netistä ei löydy mitään infoa siitä että kyseistä lastenkotia olisi siellä ikinä ollutkaan. Imatralle hän kuitenkin päätyi.
Äiti on nykyään niin huonossa kunnossa, ettei hän ole kykenevä antamaan enempää tietoja, ja en halua häntä niillä ahdistellakkaan. Kerran on tainnut mainita että sai tietää äitinsä asuvan rovaniemellä, ja sukunimi olisi ollut Suominen. Sen enempää en tiedä, enkä näitäkään tietoja ihan
satavarmaksi lupaa. Äitini adoptiovanhemmat ovat kuolleet jo useita vuosia sitten, enkä koskaan heitä oppinut tuntemaan.
Osaako kukaan sanoa onko tätä kyseistä lastenkotia koskaan Jyväskylässä ollut? Muukin tieto mitä tarinastani mieleen tulee on tervetullutta!
Isovanhemmat hävöksissä
M.nna
2
397
Vastaukset
- Törkeää
Moi.Ota yhteyttä paikkakuntasi lastenvalvojaan.Tietääkseni hänen työhön kuuluu selvittää lasten kadonneita isiä,joten miksei myös isovanhempiakin.
- oikaisu
Lastenvalvojat ei selvitä mitään, kun on kyse lapsen isästä-
ota yhteys poliisiin tai asianajajaan- esim. asianajaja Juha Manner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647