Elikkäs pakkasella tuo meni poikki että napsahti. Takuu loppu, onkohan kallis osa? Eikö myyjällä ole mitään kuluttajasuojalain mukaista vastuuta?
Kaasupoljin katkesi :-( Superb, 2014
39
249
Vastaukset
- itälaatu_ei_petä
Ei toi kaasupoljin paljoa maksa, kato purkaamolta. Skeidoja purettu ennätysmäärin, runsaasti kolaroitu ja hajonnu atomeiksi koko kippana
- kaasupoljinVWskodaudi
alustanumero viittaa 2013 malliin
poljin merkkiliikkeessä 260e
pianosaranna 2e ja omatyö ei mittään - su.perppi
Muhahahahshshshshsss hih hih hauska vitsi vai että napsahti kerro lisää vitsejä
- olitalvisaksassaVWaudi
http://www.iltalehti.fi/autot/2010030911269045_au.shtml
oliko loppusaldo 400000 poljinta? - kaasupoljinVWskodaudi
pakkasVWaamut
- kierrätysmuovia
Onhan siinä ämpärimuovilla (kierrätysmuovi) kate kohillaan. Jos olisi samaa muovilaatua kuin siimaleikkurin siima, niin ei taatusti katkeaisi. Toyotassa kestää auton koko elinkaaren.
- mitäsillätehdään
En tiennytkään että Tojotassa on siimaleikkuri?
- heikkoesitys
mitäsillätehdään kirjoitti:
En tiennytkään että Tojotassa on siimaleikkuri?
Jos ei ymmärrä lukemaansa tekstiä niin ei sitä kannata tulla tänne huutelemaan. Tuskin tulee irtopisteitä.
- vanha-toyota-äijä
Kannattaa vaihtaa Skoda Toyotaan.
Autoliike voi jopa ottaa vaihdossa Skodan.- voivat-ottaa-skodan
Jotkut ottaa, kamux esimerkiks. Skodan vaihdossa. Kovasti kysellään öljynkulutuksesta ja jos on dsg, sen öljynvaihdoista
- qqqq
No voi harmi kun Skoda on niin huono.
- Huono.Auto.Ja.Ruma
Itsekin tulee monesti mietittyä, että miksi skodat on niin huonoja, ja rumia ennen kaikkea.
- Anonyymi
Huono.Auto.Ja.Ruma kirjoitti:
Itsekin tulee monesti mietittyä, että miksi skodat on niin huonoja, ja rumia ennen kaikkea.
Mitä sitä jotain rumuutta pohtimaan, siitä ei tarvitse maksaa lisää.
- puhtaanapito
Sohjot, lumet, kaikki vaan sinne autoon jaloissa sisään ja sulamaan sitten odottamaan jäätymistä niin se on polkimen vika kun ääliö rikkoo sen.
- Anonyymi
No se on kun noissa tuon konsernin tuotteissa ei lämmitys riitä sulattamaan lunta jalkatilassa. VW konsernin romiskot eivät sovi Suomen oloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kun noissa tuon konsernin tuotteissa ei lämmitys riitä sulattamaan lunta jalkatilassa. VW konsernin romiskot eivät sovi Suomen oloihin.
miksihän muissa merkeissä ei katkea muoviset polkimet?
esim bmw? onko laatu sitä parempaa?
- kaasupoljinVWskodaudi
VW pakkanen on kaasupoljin tuho
- Paalaamoon
Valmistajan mukaan tuon ikäinen Skeida on jo loppuun ajettu.
Matka katkeaa skodalla pakkasissa muutenkin.
- jalkasienionvaarallinen
Goooool
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus. - SitäJormaTähän
jalkasienionvaarallinen kirjoitti:
Goooool
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.Gooool; nimimerkki, jolla on agenda.
- jalkasienionvaarallinen
SitäJormaTähän kirjoitti:
Gooool; nimimerkki, jolla on agenda.
Olen huolissani siitä, onko ihmisillä kykyä ja halua maksaa tulevaisuudessa siitä, että lehdistö ottaa vastuun uutisten totuudellisuudesta ja siitä että lehdistö suodattaa informaatiota lukijoilleen
- fghgfhgfh
Kuinkahan mones vuosi jo menossa kaasupolkimien katkeamisesta kun kerrankin on ponniskellen yrittänyt saada hyvän jutun aikaiseksi mihin itse ei sitten kyllästy?
- Purkaamo-Jesse
Noita kaasupolkimia menee paljon skodista rikki. Katkeavat aggressiivisen kyykytys yrityksen seurauksena, kun kääkkä yrittää painaa poljinta tyyliin lattian läpi, monesti pakkanen on vielä osasyynä.
Meidänkin purkaamolta löytyy kymmenittäin hitsattuja kaasupolkimia skeidoihin. Eivät maksa kuin kolmanneksen uuden hinnasta (85 euroa vs. yli 250 euroa) - Anonyymi
Minulta on jo kolmesta skeidasta napsahtanut kaasupoljin poikki. Ensin poljin jumiutuu, ja kun käytän voimaa, venäläinen melttorauta ei kestä sitä, vaan katkeaa pakkasessa.
- Anonyymi
Ei myyjällä ole mitään kuluttajasuojalain mukaista vastuuta.
Sitähän se kysyit? - Anonyymi
talvitulihalla
- Anonyymi
osan kesto 250000km...
kertoo kuluttajaneuvonta - Anonyymi
uusissa sama homma?
- Anonyymi
Onko Skootan polkimet edelleen bakeliittia?
- Anonyymi
Vähän taas vanhoilla jutuilla hörhö yrittää lieventää ahdistustaan.
Poljin ei katkea kuin väärinkäytöksiä, eli potkitaan ensin lunta lattiat täyteen ja kun se sulaa ja jäätyy niin poljetaan voimalla poljin rikki. Menee rikki muuten kaikissa joissa on vastaavanlainen poljin, kuten suurimmassa osaa autoja.
- Anonyymi
Ihan uus juttu mulle, vaikka takana 40 autoilua, usealla merkillä. Mahtaako sitten jarrupoljinkin olla samaa luokkaa, että napsahtaa, kun joutuu reilummin polkaisemaan.
- Anonyymi
se muovia sarannaa myöten tuo vw poljin
kts google
VW kaasupoljin
merkkiliike kyllä asentaa uuden veloituksetta-poljin pitää kestää sen lain määrääman 250000km - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se muovia sarannaa myöten tuo vw poljin
kts google
VW kaasupoljin
merkkiliike kyllä asentaa uuden veloituksetta-poljin pitää kestää sen lain määrääman 250000kmOnks tieliikenne laki määrännet, että poljin pitää kestää 250 tkm , sittenhän kaikki taksit ja paljon ajavat ajaa turvattomilla autoilla.
- Anonyymi
koookoooonaps
- Anonyymi
muoviiiiiinaps kuten DSG
- Anonyymi
willeeeevweeeeeee
- Anonyymi
Toyotan omapojan epätoivon ja tuskan kuukaudet edessä ja kasetti jumittaa pelkästä pelosta ja kateudesta.
- Anonyymi
oon
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246