Rakkautta ei ei..

Miss kultahelmi

Mitään aikuisten välistä rakkautta ei ole, on vain äidin ja lapsen välistä aitoa rakkautta, kaikki muu on ihastusta.

7

785

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helinä keiju

Kyllä on. Nimim. kokemusta on

• (.)Y(.)

Sinua on, joku satuttanut pahasti, kun ajattelet noin...
      Kyllä rakkautta on, monella tasolla, ja monenlaista.. ;))
      Ihastuminen, jalostuu rakkaudeksi, kun sopiva löytyy.. ;))
      Rakkautta ja Onnea sinullekkin...

• Tania

onhan sitä, se täytyy vain löytää, itsestä ja toisista ;)

• kata

tässä asiassa olen aivan samaa mieltä tanian kanssa, rakkautta löytyy paljonkin mutta sitä täytyy myös antaa paljon. Mulla on mies joka rakastaa minua on kummilapset, ystävät ja sukulaiset luulen että jos en itse heitä rakastaisi eivät hekään rakastaisi minua. ensin täytyy rakastaa itseään sitten muut kanssaihmiset rakastavat sinua.

• Benkkuli

paksuna ku tommosii piirtelet?
      Minust ihan odottavalt äidilt tunnut.
      Vaik siä miss oletkii.

• Rohkenisin olla eri mieltä kanssasi tästä asiasta. Kukaan ei kiistä vanhenpien rakkautta lapsiinsa. Mutta kyllä kahden aikuisen liitossa on myös rakkautta. Se alkaa kyllä aina ihastumisesta, mutta syvenee rakkaudeksi ajan myötä jos liitto on onnistunut.Mikään ei ole niin mukavaa katseltavaa, kun kahden vanhuksen hyvän tahtoinen naljailu toisilleen, molempien hymyillessä koko ajan. Näitäkin on nähty. Tähän voisi kevennykseksi sopia juttu jo keski`iän ylittäneestä Pohjalais pariskunnasta, joka lauantai iltana saunan jälkeen istuskeli tuvassa ja miehellä oli siinä erittäin hyvä olla mamman kanssa. Mutta kun hän oli sellainen juro Pohjalainen, niin hän ei oikein keksinyt kuinka ilmaista tämä hyvä olo vaimolle. Hän mietti sitä hyvän aikaa,ja yht`äkkiä hän kumartui vähän eteen päin, löi käsillä reisiinsä ja sanoi: Mikä ristus on, kunei aharista.

• sheriffi

perse arska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238