Tarkkasilmäisimmät humannevat linkin ilmoituksesta, että adventismi elää menneissä ajoissa, koska nyt haetaan aivipesuleiritilalle työntekijöitä kesälle 2017?:
http://www.nykyaika.fi/wp-content/uploads/2018/02/Kallioniemi-työpaikat.jpg
http://www.nykyaika.fi/2018/02/kallioniemeen-etsitaan-tyontekijoita-kesaksi-2018/#prettyPhoto
Haetaan työntekijöitä vuodelle 2018?
18
195
Vastaukset
Ilmeisesti ilmoituksessa tuo vuosi 2017 esiintyy ihan tarkoitushakuisesti? Voidaan vedota siihen, ettei tarvitse suorittaa palkanmaksua, koska työt on jo tehty kesällä 2017?
Tuntien ko. lahkon ja kultin toimintatavat, niin todennäköisesti niille raatajille ei makseta palkkaa lainkaan, vaan luontaiseduilla, ruualla ja lämpimällä saunalla kuitataan talkoohengessä tehty kesätyö?- ketä.vie.mikäkin
No, teitin jutut tuntien, eihän suustanne enempää voisi tullakaan.
Taivaissakin, jos pääsette - vaaditte palkkaa olemisestanne.
Läpi Suomen Siionin, eri seurakunnat ja kirkot, niin kahvinkeittäjät ja ruuan laittajat, ovat tarjoitushakuisesti kuin Veikko Hursti - syö kuormasta.
Loppupalkka on perillä.
Eli tyhjäpuhujiahan te olette tälläpalstalla, jos Kristuskirkastusta pitäisi olla tekemässä.
Mutta, pitäähän se tehdä se asia, minkä rienaaja haluaa teitin tekevän. Herransa edessä tekin puhutte sarvipäisyyttä. Pitäähän maailmalla olla profeettansa, ilmiantajansa jne. kuka milläkin palstalla häärää.
Te vain ette hoksaa, että kenen talutusnuorassa kävelette.
Käytän hieman ironiaa, Erkki Tantun kuvasta.
Pankaa löylyä lissää, nyt on vaikka ilmiantaja tulossa.
Kuvaan oli piirretty rienaaja "saunan lämpöä antamaan" ja sitähän riitti.
Teitil on oma tehtävä.
- Pastori.Helsingistä
"Voidaan vedota siihen, ettei tarvitse suorittaa palkanmaksua, koska työt on jo tehty kesällä 2017? "
Tämä tosiaan on pyrkimys. Kukaan ei vois siis vaatia palkkaa työstään, koska voimme vedota siihen, että palkat on jo mukamas maksettu vuonna 2017.
Emme maksaneet palkkoja Kallioniemessä kesällä 2017 työskenneillekään, koska talkoosopimuksessa luki, että haemme talkoolaisia vuodelle 2016 jne.
Tänä vuonna ei kenelläkään siksi tunnu olvankaan hirveätä hinkua tulla Kallioniemeen töihin.
Jäynä se on pienikin. - iankaikkisuus.lahja
Kerrankos sitä virhettä tapahtuu täällä ajassa ja kirjoituksessa.
Kunhan se elämänkirja kunkin kohdalla ei nyt ilmoittaisi, että tais nyt mennäkin etsikkoaika ohi.
Eli se jäi menneeseen vuoteen, juuri tämän aloituksen tähden.
Surkeaahan se on, siinä se palkka jäi saamatta, iankaikkisen elämän armolahja- Sdapastorihepuli
Pitcairn - 90% adventisteja!
- pyhpyh23472834
Sdapastorihepuli kirjoitti:
Pitcairn - 90% adventisteja!
Valheesi ei hetkauta.
- Petri.Helsinki
Kallioniemi on aivan kiva paikka Peurungan vieressä. Voisi siellä viikon pari kesälomalla jotain vapaaehtoistyötä tehdä majoitusta ja ruokailua vastaan :) pyhpyh, olet jotenkin hellyttävän liikuttava. Olen lukenut lyhyitä kommenttejasi .näiltä sivuilta aiemminkin. Minkä paikkakunnan adventtiseurakunnassa käyt? Olisi mukava tavata.
- kysynpävaa
Olen kysynyt samaa mutta vastausta ei ole koskaan tullut.
- Pastori.Turusta
Pyhpyh ei uskalla tulla esiin, koska hän on adventtikirkon pastori ja kuten adventtikirkon pastorilla on tapana, niin hän halveksii kaikkia niitä, jotka eivät kuulu samaan lahkoon kuin hän itse. Toisaalta pastori halveksii myös oman lahkonsa jäseniäkin, mutta hänen täytyy rahan ja mammonan vuoksi esittää olevansa jotain muuta.
Tästä syystä pastorin on täytynyt käydä 4 vuotta näyttelijän peruskoulua mm. USA:ssa tai Iso-Britanniassa lahkon omissa kouluissa. - newboldinmallioppilas
Pyhpyh pastorit lymyilevät mielellään koloissaan huudellen välillä sieltä sekavia.
Adventismiin kuuluu kaksinaamaisuus ja tyhmyys.
- shittialoitus
Tai sitten kyseessä on vain kirjoitusvirhe kuten sinun aloituksesi "humannevat" tai "aivipesuleiritilalle". En lähtisi folioimaan enkä esittämään tyhmää tämmöisillä aloituksilla. :-)
Sinä sentään huomasit ne tarkoituksella aloitukseen "kätkemäni" kirjoitusvirheet. Adventistipalkolliset eivät kuitenkaan ole huomanneet "talkoolaisia haetaan" ilmoituksessaan olevaa räikeää virhettä?
- eilogiikkaa
Adventtiairut kirjoitti:
Sinä sentään huomasit ne tarkoituksella aloitukseen "kätkemäni" kirjoitusvirheet. Adventistipalkolliset eivät kuitenkaan ole huomanneet "talkoolaisia haetaan" ilmoituksessaan olevaa räikeää virhettä?
Tarkoituksella ja tarkoituksella.. En oikein osta tuota väittämääsi enkä muutenkaan näe logiikkaa siinä, miksi olisit ne viestiisi tarkoituksella kätkenyt, sillä se ei millään tavalla tuo viestisi asian ydintä paremmin esille.
Uskon täysin olevan erittäin mahdollista, että sivustoa ylläpitävä henkilö ei ole varmaankaan huomannut tätä suurta virhettä, mutta sitä taas pidän erittäin epätodennäköisenä etteikö kukaan olisi huomannut vaikka toki sekin on mahdollista.
Todennäköisesti kuitenkin asia on niin, että tätä virhettä (sinun mielestäsi vedätysyritys, mikä tuo järjenjuoksuasi hyvin esille) ei vaan ole pidetty niin tärkeänä, että kukaan olisi ottanut yhteyttä tähän ylläpitäjään ja näin näyttänyt oman pikkumaisuutensa ja tyhmyytensä, sillä ilmoitus on ainakin minun mielestäni hyvin selkeä. Oletko eri mieltä? No ole vaan, sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja foliointiisi. - eilogiikkaa
eilogiikkaa kirjoitti:
Tarkoituksella ja tarkoituksella.. En oikein osta tuota väittämääsi enkä muutenkaan näe logiikkaa siinä, miksi olisit ne viestiisi tarkoituksella kätkenyt, sillä se ei millään tavalla tuo viestisi asian ydintä paremmin esille.
Uskon täysin olevan erittäin mahdollista, että sivustoa ylläpitävä henkilö ei ole varmaankaan huomannut tätä suurta virhettä, mutta sitä taas pidän erittäin epätodennäköisenä etteikö kukaan olisi huomannut vaikka toki sekin on mahdollista.
Todennäköisesti kuitenkin asia on niin, että tätä virhettä (sinun mielestäsi vedätysyritys, mikä tuo järjenjuoksuasi hyvin esille) ei vaan ole pidetty niin tärkeänä, että kukaan olisi ottanut yhteyttä tähän ylläpitäjään ja näin näyttänyt oman pikkumaisuutensa ja tyhmyytensä, sillä ilmoitus on ainakin minun mielestäni hyvin selkeä. Oletko eri mieltä? No ole vaan, sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja foliointiisi.Lisättäköön vielä, etten itse ole adventisti eikä minullakaan ole kovin mairittelevia henk. koht. kokemuksia tästä yhteisöstä, mutten siitä huolimatta foliohattuile ja norkoile tällä palstalla ja vääntämällä ja kääntämällä keksi tämmöisiä jonnin joutavia aloituksia päivästä ja vuodesta toiseen (ei ole älykästä). Koittaisit sinäkin päästä eroon ja jos koet että olet traumatisoitunut niin olen erittäin pahoillani. Kaikesta huolimatta hyvää alkavaa kevättä!
- pyhpyh2837482347
Adventtiairut kirjoitti:
Ovat sen kirjoitusvirheen jo korjanneet. Ja se todistaa väitteesi VALHEEKSI.
- pyhpyh2837482347
eilogiikkaa kirjoitti:
Lisättäköön vielä, etten itse ole adventisti eikä minullakaan ole kovin mairittelevia henk. koht. kokemuksia tästä yhteisöstä, mutten siitä huolimatta foliohattuile ja norkoile tällä palstalla ja vääntämällä ja kääntämällä keksi tämmöisiä jonnin joutavia aloituksia päivästä ja vuodesta toiseen (ei ole älykästä). Koittaisit sinäkin päästä eroon ja jos koet että olet traumatisoitunut niin olen erittäin pahoillani. Kaikesta huolimatta hyvää alkavaa kevättä!
Aloittajan aloitukset eivät ole ainoastaan jonnin joutavia. Ne ovat tarkoituksella tehtyjä, valheisiin perustuvia vihapuheita, joiden tarkoitus on saada ulkopuoliset vihaamaan syyttömiä adventisteja. Niiden motiivi on VIHANPITO.
- eilogiikkaa
pyhpyh2837482347 kirjoitti:
Aloittajan aloitukset eivät ole ainoastaan jonnin joutavia. Ne ovat tarkoituksella tehtyjä, valheisiin perustuvia vihapuheita, joiden tarkoitus on saada ulkopuoliset vihaamaan syyttömiä adventisteja. Niiden motiivi on VIHANPITO.
No eipä tässä sinunkaan viestissäsi ollut päätä eikä häntää, ei yhtään mitään järkeä. Sellaista jota/mitä ei tunne, ei voi mielenterveydellisesti terve ihminen myöskään vihata. Kukaan älykäs ihminen ei muutenkaan muodosta minkään näköisiä mielikuvia mistään jonkin suomi24-foorumin perusteella tai jos muodostaa niin ainakin erittäin varauksellisesti.
Täällä tästä adventismifoorumista riippuvaiset ateistit/agnostikot päivittäin ja jo vuosia putkeen ja samat säälittävät nimimerkit provosoivat kaltaisiasi samalla tavalla tästä foorumista riippuvaisia ja säälittäviä ei-hetkauta-änkyräadventisteja ja saavat siitä kicksejä kun joku teikäläisistä reagoi ja provosoituu. Voiko säälittävämpää enää olla? No ei mielestäni juuri voi. Sitten nämä ateistit mussuttavat tekosyitä että uskovat että tällä tavoin "joku adventisti tulee järkiin" vaikka todellisuudessa kyse on vain omasta tapahtumaköyhästä elämästä ja riippuvuudesta tähän shaisseen.
Minä käyn vierailemassa ehkä joka toinen viikko tai välillä kerran viikossa toteamassa että pöljät eivät ole vieläkään oppineet ja samat kirjoittajat aina. Harvoin päätän itse kirjoittaa koska jos on tarpeeksi sekaisin päästään niin ei nämä vakkarit mitään opi vaikka todellisuutta miten avaisi, samaa paskaa päivästä ja vuodesta toiseen ja samoilta kirjoittajilta. "Väärä vuosi ilmoituksessa, huijausyritys" minä pidän tämmöisiä ihmisiä säälittävinä vätyksinä.
- Pastori-Tampere
Uskonlahkoihin kusetut ovat ääliöitä ja siksi koko adventismi ja adventtikirkko on yksi helvetin iso virhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955