Tervehdys Sinulle!
Täällä hiukan päälle kolmekymppinen mies rakkausasioista utelee. Olen seurustellut vuoden verran naisen kanssa, jonka kanssa synkkaa ihan kivasti, mutta tuntuu, että jotenkin tämä ei olisi kuitenkaan ihan se oikea juttu. Töissä on tullut vietettyä aikaa kivan, muutaman vuoden nuoremman naisen kanssa, pitkät tummat hiukset ja kaikkea. Hänen kanssaan on jotenkin kovasti säpinää ja hän haluaisi aloittaa suhteen kanssani. Näetkä tämän tilanteen ja mihin se voisi johtaa?
Taika, neuvoja
11
233
Vastaukset
Mazdamies
Näen kyllä tilanteesi oikein hyvin :)
Sulla on nyt tullut vähän vääriä tuntemuksia tämän työkaverin suhteen, sillä myös hän on tahollaan varattu. Nainen ei ota sinua vakavasti, vaan kisaa kanssasi ja hän tahtoo vain leikitellä kanssasi. Vakituinen naisystävä voi tuntua joskus "puuduttavalle", mutta hänellä on kuitenkin viattomat tunteet sinua kohtaan. Myös luottamus on asia, joka olet jo ansainnut hänen suhteen. Loppupeleissä olet kuitenkin sinä itse, joka ottaa suunnan tässä ihmissuhdeasiassa, mutta näen, että pidemmässä juoksussa koet parhaimmat hetket kuitenkin tämän vakituisen ystävän seurassa :) hyvää työviikkoa Mazdamies!
T. Taika- Mazdamies
Taika, Taika, Taika . . . nyt meni ihan pieleen. Kysyjä on vanha nainen, ei kolmikymppinen mies ;)
Mutta tulipa testattua. - outomazdamies
Mitä järkeä on tehdä feikki kysymyksiä, olet kyllä outo. Menetkö lääkärinkin vastaanotolle kertoaksesi, että pää on kipeä, vaikka todellisuudessa peräpukamasi vaivaa! Ota nyt tästä selvää. Ihan turhaan veit Taikan kallista aikaa noilla tyhmillä testeilläsi! Häpeä vanhus!
- Mazdamies
outomazdamies kirjoitti:
Mitä järkeä on tehdä feikki kysymyksiä, olet kyllä outo. Menetkö lääkärinkin vastaanotolle kertoaksesi, että pää on kipeä, vaikka todellisuudessa peräpukamasi vaivaa! Ota nyt tästä selvää. Ihan turhaan veit Taikan kallista aikaa noilla tyhmillä testeilläsi! Häpeä vanhus!
Ai, sinä et tajua mitä järkeä on esittää feikkikysymyksiä? No nyt ymmärrän miksi jotkut hassaavat rahansa joutaviin ennustajiin.
- outomazdamies
Ja minä ymmärrän, miksi teet tätä mollaamista juuri täällä. Hanki kuule oikea elämä, niin ei tartte tekeytyä puolta nuoremmaksi ja komeammaksi sukupuoleksi. Oliko tämä vaan kateutta yhdeltä trollilta?
- Mazdamies
outomazdamies kirjoitti:
Ja minä ymmärrän, miksi teet tätä mollaamista juuri täällä. Hanki kuule oikea elämä, niin ei tartte tekeytyä puolta nuoremmaksi ja komeammaksi sukupuoleksi. Oliko tämä vaan kateutta yhdeltä trollilta?
Ei se kuule kenenkään muun vika ole, jos Taika ei osaa ennustaa, omaa selvännäkökykyä ym. Siis sinä. Se on ihan omaa itsekritiikin puutettasi. Koitappa nyt nielaista se katkera kalkkisi vaan.
- Valkokissa
Jos kysyjä valehtelee itsestään , niin on turha syyttää näkijää
- VL.Kominkinen
Mikä näkijä se sellainen on jos ei näe kuka katsantaa pyytää?
- Mazdamies
He he, Jos näkijä ei näe, ei se ole kysyjän vika. Jokaisen kannattaa testata jatkossa näkijäksi itseään tutileeraavat tapaukset esittämällä joko kysymyksiä, johon on löydyttävä suora vastaus tai heittämällä nokan eteen tilanne, josta on nähtävä ettei ole esim. totta.
Jos näkijä ei näe sukupuolta, ikää eikä työasioita oikein, ei hän näe mitään muutakaan. Se nyt vaan on niin.
- Mazdamies
Taika ei näe mitään.
- Mazdamies
Eipä se taika mitään nähnyt, paitsi omiaan. Tuohon pystyy kuka tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854