42v nainen haluiais katsoa kun vanhempi mies runkkaa. Ulkona tai autossa. Missä onnistuisi?
Missä turun seudulla vois katsoa kun mies runkkaa
6
1804
Vastaukset
- ainaunelmissa
Tule tänne pääkaupunki seudulle voit katsella ovenraosta minun askartelut, näytät sitte oman puuhastelun haluamallasi tavalla ja leluilla...
- halukaskin
Tule seksistreffeille ja etsi mies 50v varsinaissuomi niin keskustellaan rukatunnilla klo. 11,00-11,45
- Hra.Rami.Reipas
Kuinka paljon vanhempi miehen pitäisi olla? Olen 45-vuotias: jos kelpaa, niin järjestyy. Noista edellä mainitsemistasi mieluummin ulkona, tai sitten sisätiloissa, kuten vaikkapa hotellissa.
Jos haluat, saat myös videoida vapaasti: voin antaa esityksiä ilman mitään naamioita, maskeja tai muita peittelyjärjestelyjä.
Jos soitat puhelimella, niin voin lähettää sinulle privaatisti (en laita sitä tähän palstalle kaikille) myös linkin Google-Drive kansiooni, jossa on kaksi ”tätä lajia” videota.
Olen Turusta eikä matka muutenkaan olisi este.
Laita viestiä tai soita jos kiinnostaa - vaikka pidempiaikainen ja säännöllisempikin "yhteisharrastussuhde":
hra.ramireipas@gmail.com
tai
040 – 874 9172 - Isomutteri
Tule minun luo annan näytöksen turus
vieläkö haluut katsella.laita mulle joku paikka niin tuun sinne runkkaamaan
Moikka! Laita mailia osoite:tepitsy-72@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154