>ole yksin salilla >vain hetkeä myöhemmin joku 16-18 v. siimasamikääpiö tulee paikalle >nyökkää tervehdykseksi ja menee vetelemään ylätaljaa >vetelee 30 kg painoilla selvästi aivan tuskissaan >naamalla niin paska bogerface >siirtyy muutaman minuutin kuluttua eri vehkeelle >kiertelee kaikki laitteet kuin paikka olisi jokin vitun huvipuisto, aina se 10-30 kg painoa >mittani_on_täyttynyt.rar >kysy että "Ookko sää ihan varma että sun pitäis olla täällä?" >luihuläski katsoo minua hämmentyneenä ja alkaa änkyttää jotain "mi-miten niin..?" >"hä?" >"että miten..?" >"HÄ!?" >paiskaan käsipainot lattialle ja alan kävellä kaveria kohti >"KYSYIN ETTÄ MITÄ VITTUA TEET TÄÄLLÄ?" >lähtee kuset housuissa äkkiä pois >everything_went_better_than_expected >ei ole sen jälkeen tyyppiä näkynyt >salikulttuuri pelastettu Juuh elikkäs onko muilla vastaavia kokemuksia? Vieläkin vitun ebin fiilis, voin vaan kuvitella kuinka se kakara kotonaan lappaa hampurilaisia poskeen ja itkee neitsyyttään
Eilisillan setit
1
103
Vastaukset
- mestari399
hyvä hikyt ulos salilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423