onko naisia jotka ottaisi vanhemman miehen omaksi vessaksi
kultainen suihku ja kaviaar
haluan olla naisten wc
16
1462
Vastaukset
- Pissa-Veera
Ai että. Moinen olisi minulle suurinautinto. Lähetinkin Sinulle äsken postia. Toivottavasti saan vastakaikua.
- pissa-veera
mihin se posti meni
- Mitä-oletat
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Tietty sille, kelle sen lähetit.
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Moi. olisi ihanaa olla vastaanottavana osapuolena. Täällä tuo yhteyden saaminen on vaikeampaa. Kokeile jos saat mun nikin takaa sähköposti osoitteen.
- pissiäVeera
mites haluisitko tulla kokeilemaan??
- TuulaG
Mikä sun s-postisi on?
TuulaG ja kaikki naiset ketä kiinnostaa, mulle voi kirjoittaa...
Eikö nikkini jo kerro aika paljon? ;)- Suihkuttaja
Olen miehenä ollut antavana osapuolena bdsm-leikeissä. Onhan se aika kiihottavaa katsoa, kun vesitankkauksen jälkeen kuseskelen pitkin sidotun kumppanin kroppaa, alapäätä ja kasvoja - auki kapuloituun suuhunkin. Ja kaikki tämä kumppanin omasta toiveesta!
- wc-orja
Kokemusta vessana olosta on. Olen ollut suuvessana naisilla ja pareilla.
Maannut vessaistuimen alla kylppärissä useamman tunnin käytettävänä. Vessaa tarvitseva pariskunta olisi mukava löytää.
- Toimintaa-vaan
Mitäs jos menisit sellaiselle saitille, missä heitä on.
- Ei-tänne
wc-orja-m kirjoitti:
Laitan saitin tiedot esille :)
Kunhan et tänne. Olisi mainosta. Siitä lähtee heti ilmianto, neljäs kohta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416