Siis mitä ihmettä oikein oli tapahtunut ti 20.2, jaksolle, jossa Robert silppusi Rossin kannabikset? Editointi oli laittanut mainoskatkon aivan eri kohtaan, ja kuulosti aivan kuin puimakoneen alta olisi kuulunut alkava lopputunnusmusiikki, joka olisikin sopinut siihen parhaiten.
Jaksojen editointi
krfx
1
479
Vastaukset
- tiiviskoosteYT
Katso You Tubesta kooste videoita tapahtumasta. Löytyy ainakin haulla Emmerdale June 2017 Aaron and Robert. Videot sisältää tietysti muita hahmoja joiden kanssa R&A ovat tekemisissä kuten Ross,Cain ja Whitet,Dinglet. Tekijöiden Aaron Fan ja Aaron Dingle laadullisesti parhaita ja Wastelanddrabir nopea mutta kuvantaso ei ole yhtä hyvä. Em. nimi mainitut tekevät säännöllisesti video koosteita alle 5min. Emmerdale laittaa myös itse videoita YT kanavalleen.
Jaksossahan hypitään monen hahmojen välillä ja YT videoista saa tiiviin yhteinäisen koosteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339