Vaihto E-sarjasta, löytyykö samankokoista?

Minun täytyisi vaihtaa Mercedes-Benz E taloustilanteen vuoksi halvempaan dieseliin, mutta uuteen. Laskin sen hinnan ylärajaksi noin 30.000 euroa. En haluaisi ravata kaikissa mahdollisissa liikkeissä asiaa kyselemässä, joten pyydän apua palstalaisilta.

Ylipainoni vuoksi en haluaisi tinkiä sisätiloista kuljettajan paikalla, ja oviaukonkin olisi hyvä olla riittävän kookas. En kuitenkaan hyväksy maastureita tai tila-autoja niiden suuren otsapinta-alan vuoksi, joka suurentaa kulutusta moottori- ja maantieajossa.

Onko Optimassa saman verran tilaa kuskille? Tinkimisvaraa tilasta ei oikein olisi. Entä autoon/autosta nousu, onko matalampi?

8

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kia4

Osta Carens vaikka on tila-auto. Ei ole iso otsa pinta-ala. Yhdistetty kulutus manuaali 4,5 ja automaatti 4,8. Hinta n.30,000€ Sopii isollekin miehelle.

• Otspinta-ala on suuri, koska auto on korkea.
        Tehtaiden ilmoitukset kulutuksista ovat mitä ovat, en luota niihin. EU-yhdistetyn kulutusmittauksen 1.200 sekunnin aikana ajetaan 120 km/t:n nopeudella vain muutama sekunti. Itse käytän suuria nopeuksia pitkään.

Lisäksi korkeat autot ovat rumia.

• terveydenkin.kannalta

Laihduttaminen voisi olla kaikkein fiksuin veto...

• kjhähhhhh

lavamopo, voit lavalla maaten tyyrätä, kuin hylje konsanaan.

• parturiKampaajaKM

Ota jotakin hiusten juurihoitoa tai peruukki, jos otsapintaala on kiian suuri. Toisaalta kalju päälaki ei kiinnitä vanhemmalla äijällä huomiota.

• eikysyvätieltäeksy

Samaa kysyi Hynykkä palstalla.

• kdljfkdskjfdkljs

Ja Mazdan palstalla mutta tosiaan voi olla joku häirikkö asialla kun iso i- ja pieni L-kirjain on mahdotonta erottaa toisistaan.
        Ennenvanhaan mielenterveyspotilaat olivat suljettuna mielisairaaloihin ja yhteiskunnassa vallitsi rauha ja turvallinen ilmapiiri. Sitten joku sossutantta tai ehkä sittenkin nippelinlaskija keksi että mielisairaat pitää laittaa "avohoitoon" eli oman onnensa nojaan kuntien ja kaupunkien vuokra-asuntoihin. Sen jälkeen on kaikki mennyt alaspäin, rötöksiä, vahingontekoja, väkivaltaa, sammuneita retkuja, epämääräistä sakkia, jne. surkeutta näkee joka päivä ja nettipalstojen kielenkäyttö sekä aiheet ovat ala-arvoisia, herjataan toisia aivan estottomasti ja syyllistytään perättömien juorujen levittämiseen ym. mustamaalaamiseen.

Internetin luultiin alunperin kohottavan ihmiskunnan sivistystä kun kaikki tieto on helposti saatavilla mutta suurin osa näyttää olevankin ihan täyttä bullshittiä.

Hullut takaisin laitoksiin suljettujen ovien taakse ilman netinkäyttömahdollisuutta niin elämä palaisi takaisin normaaliksi tässä yhteiskunnassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe