VALTAOJA TUOSSA PAASAA ALKURÄJÄHDYKSESTÄ
Että pesäpallon kokoinen maailmankaikkeus muka laajeni. Ja p@skat, ei se mihinkään laajentunut vaan romahti niin tiukaksi mustaksi aukoksi, ettei siitä lähtenyt ulos ikinä mitään.
Miksi tämä tieto käy sensuurisandran hermoon? Sanoohan sen järkikin että kun maapallosta tulee musta aukko jos se kutistetaan 9 millin kokoiseksi, niin koko maailmankaikkeudesta se musta aukko vasta tuleekin. Ja mustana aukkona se pysyykin. Iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen.
https://www.youtube.com/watch?v=hMf-HynFi1s
VALTAOJA TUOSSA PAASAA ALKURÄJÄHDYKSESTÄ
8
160
Vastaukset
- idhr664
Eliöt voivat aikojen kuluessa muuntua, mutta elämän synty on pelkkää satua niin kauan, kunnes voidaan varmuudella todeta sen syntyneen itsestään tai, kunnes joku tiedemies voi osoittaa sen kokeellisesti olevan mahdollista. Maailman synty onkin sitten jo isompi juttu ja kaikki teoriat murskautuvat aina siihen tosiasiaan, että tyhjästä ei voi syntyä mitään. Niinpä on tieteellisn aukottomasti todistettu, ettei maailmaa ole olemassa.
- Esko223
Ai hitsi, tämä onkin unta.
- 6i956
Äärettömyys selittää kaiken mutta ihmisaivot eivät pysty sitä ymmärtämään. Äärettömyyteen sisältyy kaikki mitä voi kuvitella.
- asdfgasdfgasd
Suomikaksnelosella yötä päivää päivystävä massapostittava hörhö vai Esko Valtaoja. Kumpikohan olisi luotettavampi? Arvaa?
- lauran-häviöt
maailma on 6000 vuotta vanha eikä evoluutiota ole olemassa,
kysy vaikka lauralta - Jumalaonjapysyy
On varmaa tietoa ,että luoja loi maapallon 6 päivässä ja 7päivänä hän lepäsi.Ihmisen älykkyys
on olematonta ja haparaa.Viisainkin ihminen on vain tavallinen kuolevainen.Eliöiden kehitysteoria on totta ,mutta ohjelmoijana on Jumala .Oletko varma levätä-verbistä, että se kuvaa juuri oikeaa asiaa? Ja että suomenkielinen väitteesi on varmasti oikein?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236