Minnuu ahistaa nämä ympyrät täällä kulmilla. Tämä on kuin pieni kylä-pahanen, jossa jokainen "tietää ja raportoi" toisten näkyvyydet ja liikkumiset. Olisi kiva mennä vaikka "jäälle kairaamaan reikä ja mennä pilkille" :D mutta kun ei viitti, silmäpareja liikkuu selän takana. Ei viitti mennä edes Skiffersiin aurinkoisena päivänä istuskelemaan, kun ei voi puhua mitään kenenllekään, kun se on kuitenkin jonkun kaveri tai täti tai setä tai ainakin kummin kaima.
Haluan näiltä kulmilta heti pois!
Ei siksi, ei minulla ole mitään salattavaa, ei siksi että häpeäisin itään eikä siksi että ylipäätänsä minua todella todella harvoin ahistaa, mutta nämä kulmat minua nyt ahistaa ja piste. En viitsi edes enää käydä paikoissa, joissa olen ennen käynyt, kun tuntuu, että "kaikki" katsoo, "että tossa se on" :D "Noita-akka tuli taloon" :D
En muista, että olisi koskaan mikään tällainen ahdistanut minua, ja ei olekkaan, koska minä en ole se ensimmäinen ihminen, joka ajattelee "mitähän tuokin ajattelee" :D Ei sinänsä kiinnosta, mitä yksittäinen ihminen ajattelee, mutta tuntuu, että nyt on koko "kulmakunnan spurgut tuijottaa" :D
Ja en todellakaan ole mikään ahdistuja-tyyppi, ei kuulu veriperintöön sellainen, josta olen todella onnellinen sinänsä. Asiat hoidetaan ja ratkotaan ja se on thats it! Ei siinä ole tarvetta ahistuksiin. Vihastuksiin on enemmänkin taipumusta :D Ja sekin veriperinnössä kulkevaa energiaa :) Inhoan kaiken maailman pätemistä, epäoikeuden mukaisuutta jne. jne. Mutta epärehellisyyttä, toisen ihmisen huijaamista ja hyväksikäyttöä vihaan, silloin minusta kuoriutuu todellinen taistelija, kova luu, oli kuka tahansa vastassa. En hyväksy valheita ja kieroilua, en ahneutta ja hyväksikäyttöä, rahan perässä juoksemista inhoan. Ja ei kai se mielistelykään ketään kaunista :D
Kunhan avauduin. Tämä dödö ajattelee Osloa aika lämmöllä, tiijä vaikka löytäisin itseni Oslon spurgulasta :D
Julkinen palsta-avautuminen :)
9
192
Vastaukset
- bääääääääääääääääääää
Miun heikkous on vain huono kielipää, kun mun juttuja ei ymmärrä kukaan :D "Där där" puhuu Intiassa ja kaikki nyökkää :D :D Hävettää itseänikin. Mutta toisaalta, kyllä kai sen kielen paikan päälläkin oppii ja ehkä parhaiten. Niin kuin eräs vanha herrasmies sanoi kerran: " Ai kun minä tykkään, kun nyt saa alkaa puhumaan "kielillä" , kun mie saavuin pihalle :D :D Taito se sekin on :) Siis kielillä puhuminen :)
- Muutaeitarvita
Oikein hyvä avautuminen, jatka vaan samaan malliin, kyllä se siitä!!
- bääääääääääkipeeeeeeee
:D bääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää...
- huRJAjuttu
Aika "hirviökammottavaa" tuollainenkin asia.
- Bääääääää
Kuulut joukkoon mukaan 😸😂😂
- Helenakin
Komppaan!!!kin
Mainosväen kosla tullu?
- hähhh
No mikäs tää "minkkilaukku" ny o??
- MentulaLelunahOY
hähhh kirjoitti:
No mikäs tää "minkkilaukku" ny o??
Mikä lie, repaleine vitun vertailu peite. Kaikin puolin mulkku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236