"Kenelle sitten,
jos en sinulle,
näyttäisin luumupuun kukan?"
Häntä minä rakastan. Hän on antanut minulle toivon, ollut kaivattu valo, ilon tuoja. Nyt valmistaudun luopumaan. Opin kyllä elämään surun kanssa. Painan hänet hetkeksi sydäntäni vasten, jotta minuun jää muistijälki jota hyväillä, kun kaikki muu on pyyhkiytynyt pois. Koska häntä minä rakastan.
MinuunSinäJäät
5
1062
Vastaukset
- jaksamista
Rakkaansa voi menettää monella eri tavalla mutta kauniit muistot ovat ikuisia,niitä ei mikään voi viedä.Elämän synkimpinä hetkinä muistot tuovat valon pimeyteen.
- LukemattomiaKyyneleitä
Kiitos.
- MSNAINEN
Kenelle?
- LukemattomiaKyyneleitä
Ei merkitystä. Vain surun purkamista. Miehelle.
- samassaveneessä123
Vanhan rakkauden kuuluu pyyhkiytyä pois,vain siten sydämeesi tulee tila uudelle rakkaudelle.Ei kannata muistella mennyttä koska se ei voi koskaan palata takaisin ainakaan samanlaisena jos puhutaan entisestä suhteesta.Oli kyseessä ero tai rakkaan kuolema anna ajan tehdä tehtävänsä äläkä takerru ajan kultaamiin muistoihin.Rohkeasti kohti tuntematonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667