1,9 td miten sillä ehtii? Ja tärkeämpi on kulutus? Mitä vauhtia se kulkee helpolla eli matkanopeutta kevyesti ilman painattamisen makua?
Autovikissä on viritysohje mutta miten vaikuttaa kulkuun pelkkä intercoolerin lisäys? Ja kenties ahtopaineen nosto ja syöttö ilman että pumppua muokataan mitenkään muuten.
Ei mitään tykkiä ole tarkoitus saadakkaan mutta tuo 127nm vaikuttaa kovin pieneltä kun on kuitenkin turbokin mukana ilmaa vaihtamassa. 200 nm olisi jo juhlava lukema minun käyttöön. Joo tiedän töissä on uusia yli 200 hp pakuja ja kulkevat kivasti mutta tämä tulisikin itselle omaan ajoon kevyelle kuormalle.
68hv transportteri?
4
191
Vastaukset
- Pepshukka
Älä veikkonen rupea paljon ajettuun koneeseen virittelyjä tekemään,eikö ennemmin kannata kunnostaa se kone ensin ja vasta sitten katsoa viritystarpeet.
Oletan että kyse ei ole ihan uudehkosta ja vähänajetusta laitteesta?
Klassinen moka on ruveta rasittamaan valmiiksi kuluneita osia ja päätyä epätoivottuun tulokseen.
Pumpun säätöihin sattumalla muuttuu myös päästöpuoli eikä vanha turbo tykkää paineiden nostamisesta taatusti hyvää kestollaan.
Ainoastaan huippukunnossa olevaa tervettä moottoria apulaitteineen voidaan ajatella piristettävän perinteisin keinoin tai nykytyyliin lastuttamalla,muuten mennään ihan hakoteille mutta käyhän se tietty perse edellä puuhun systeemilläkin ja jos heti alkujaan rupeaa tehot vaivaamaan niin eikö kannata investoida ostaessa sellainen valmis auto millä pärjäät tarpeinesi?
1,9 tuon tehoisena kulkee kevyellä kuormalla ja kunnossa olevana sen mitä vanhan pakun ominaisuuksiin tarviikin,jos ei piisaa niin uudempi isompi koneinen vaihtoautorivistöstä auttaa vaivaan. - ainakylläehtii
"1,9 td miten sillä ehtii?"
todella typerä kysymys. jokaisella autolla pääsee samasasa ajassa pisteestä a pisteeseen b kun ajetaan liikenesääntöjen mukaan. saapumisajassa ei ole koskaan ollut eroa onko autona turbollinen 200hv auto vai 50hv pieni diesel. aina ovat kulkeneet sen 100km/h- Aikuisenmatkautoksi
Tuumituttaa vaan koneen luonne,onko mäkitutka eli kuski ei edes huomaa mäkeä kun auto sen jo aistii ja alkaa pudottaa nopeutta salakavalasti,semmoinen on todella ärsyttävää. Ompa tullut ajettua laiska kiihtyväisellä dieselillä joka junnasi hienosti matka vauhtiaan eikä pudottanut nopeutta mäkimaastossa vaan oli kelpo matka auto vaikka ohitus oli liki mahdotonta ellei ollut 2km suora . Ihan miellyttävä auto . Ei minusta niin typerä kysymys ollenkaan. Ja on omistuksessa myös yli 200hv turboauto mutta se ei ole pakettiauto vaan lähes normi henkilöpiili ja nyt on tarve lisäksi pakettiautolle.
- Pepshukka
Mikäli luonne on kuin minun ex-75hv ja 2l Transit vuosituhannen alkupuolelta niin hyvin sillä pärjäsi kun hyväksyy auton semmoisena.
Ylämäet huomasi heti ja mikäli autossa semmoinen ylellisyys kuin vaihdelaatikko auttoi 5 to 4 heittäminen ja kaasu pohjaan enempi tai vähempi.
Ei se ainakaan minua haitannut ja kuuluu asiaa perusversioissa joka hyväksyttävä,ei ne ylämäet ikuisia ole ja riippuu vähän missäpäin asustat onko mäkiä enempi vai vähempi?
Jos niin kiire on ettei hyväksy nopeuden putoamista ylämäkiin ja pientä ennakointia vaihteissa niin eipä voi mittään ja toinen auto kiikariin,asennemuutos halvin vaihtoehto tai unohda koko juttu ja vuokraat nykyajan tehopakun tarpeisiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657