Tulkaa kertoon teidän syömishäiriöstä tänne. Älkää kaunistelko asioita tai ihannoiko syömishäiriöitä. Niin ehkä ne jotku jotka ajattelee et:"anoreksia on siisti sairaus mä hankin semmosen!" vois ehkä muuttaa mielensä. Plus haluun vaa tietää teidän kokemuksii
Syömishäiriö tarinoita
1
278
Vastaukset
- Seitan666666
Mitäköhän sitä sanoisi. No laihdutin nopeasti ja jouduin about bmi 18-17 sairaalaan koska olin jo silloin aiheuttanut itselleni pysyvän sydän vian. En silti ole pystynyt parantumaan tai erityisemmin muuttamaan käytöstäni. En pysty syömään lähes mitään jos en halua yht äkkiä näyttämään siltä kuin olisin juuri menossa synnyttämään. Hiukset tippuu päästä, tai siis rastat. Pelkään jatkuvasti ruokaa (täysi obsession, voi verrata vaikka alkoholismiin) ja olen tuhonnut kaikki ihmissuhteet, "en voi lähteä tänään ulos=olen turvonnut" jne. En jaksa kävellä ja istuminen sattuu ja on välillä mahdotonta koska kipu on niin paha surkastuneiden lihasten takia, vaikka yritän syödä reilusti proteiinia. Tietenkin laguna on tosi kiva eli kun voit kasvattaa itsellesi karvaa mm. Naamaan ihan tajuttomasti. Vakava alttius/pakko käyttää päihteitä laihduttamiseen tai mielenterveyteen, sillä anorexia ei tule yksin. Se tuo mukanaan paniikkihäiriön, vakavan masennuksen yms. "Kivaa"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728