Tulkaa kertoon teidän syömishäiriöstä tänne. Älkää kaunistelko asioita tai ihannoiko syömishäiriöitä. Niin ehkä ne jotku jotka ajattelee et:"anoreksia on siisti sairaus mä hankin semmosen!" vois ehkä muuttaa mielensä. Plus haluun vaa tietää teidän kokemuksii
Syömishäiriö tarinoita
1
301
Vastaukset
- Seitan666666
Mitäköhän sitä sanoisi. No laihdutin nopeasti ja jouduin about bmi 18-17 sairaalaan koska olin jo silloin aiheuttanut itselleni pysyvän sydän vian. En silti ole pystynyt parantumaan tai erityisemmin muuttamaan käytöstäni. En pysty syömään lähes mitään jos en halua yht äkkiä näyttämään siltä kuin olisin juuri menossa synnyttämään. Hiukset tippuu päästä, tai siis rastat. Pelkään jatkuvasti ruokaa (täysi obsession, voi verrata vaikka alkoholismiin) ja olen tuhonnut kaikki ihmissuhteet, "en voi lähteä tänään ulos=olen turvonnut" jne. En jaksa kävellä ja istuminen sattuu ja on välillä mahdotonta koska kipu on niin paha surkastuneiden lihasten takia, vaikka yritän syödä reilusti proteiinia. Tietenkin laguna on tosi kiva eli kun voit kasvattaa itsellesi karvaa mm. Naamaan ihan tajuttomasti. Vakava alttius/pakko käyttää päihteitä laihduttamiseen tai mielenterveyteen, sillä anorexia ei tule yksin. Se tuo mukanaan paniikkihäiriön, vakavan masennuksen yms. "Kivaa"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696