Iskeekö Persut ja Siniset valtavan jytkyn? Vihervasemmisto johon kuuluu RKP joutuu ikuiseen oppositioon. Suomalaisuus kunniaan ja rajat kiinni.
Tuleeko Italian trendi Suomeen?
15
243
Vastaukset
- ytjytjyjyttjt
Ei tule vielä suomessa on seuraavaksi viherdemarihallitus mutta sitä sitä seurvaa sitten onkin jotain ihan muut kuin vihreitä ja demreita. Meillä tuo kokoomus syö noiden mahdollisuusia vielä tällä hetkellä niin paljon ja kansakin haluaa kokeilla vasemmistoa oikeiston tilalla.
- tempsarho
Ei. Siniset katoavat politiikan kartalta jääden muistoon pettureina jotka kusettivat kaikki lupauksensa ja hajottivat puoluetta ! Pieru heidän muistolle ja kusipaikka haudalle.
- Ghxds
Olen samaa mieltä, että siniset tuskin pärjäävät seuraavissa vaaleissa, mutta persut voivat saada lisäpaikkoja varsinkin jos Euroopassa ja Suomessa tapahtuu islamistien terrori-iskuja
Ja väkivaltaisuuksia ennen seuraavia vaaleja. - 55y5454y54yy
Ghxds kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että siniset tuskin pärjäävät seuraavissa vaaleissa, mutta persut voivat saada lisäpaikkoja varsinkin jos Euroopassa ja Suomessa tapahtuu islamistien terrori-iskuja
Ja väkivaltaisuuksia ennen seuraavia vaaleja.En usko että persut saa lisäpaikkoja viimeksi tuli aika hyvä tulos jo 17,7% äänistä ja 38 paikkaa.
- MääTUU
Hyökkäävätkö ryhävalaat pöydille rinnat paljaina?
- kjelt
Poskisolistit johon luetaan persut ja puolipersut häviävät politiikaan kartalta lopullisesti. Se on hyvä asia.
- efewfewewewf
EIkös niiden pitänyt hävitä jo vuoden 2015 vaaleissa kuten sillon ennustit? Saathan sinä unelmoida lupaatko taas muuttaa maasta pois jos ei häiviä persut kartalta?
- fhfghgg
Uskomatonta paskaa YLE kirjoittaa tonne pitäisi tehdä jo kunnon ratsia.
- Eipersuanaapuriin
Jos suomalaiset haluavat ajautua köyhyyteen niin äänestävät persuja. Oma valinta.
Mikäli hallintoa kevennetään poistamalla toinen kansalliskieli, ei voida vaipua köyhyyteen.
- eewfwefefewf
Aika moni on jo ajautunut ja siksi äänestää persuja sama italiassa käyhät siellä äänesti "populisteja" eliitillä on sitten koomukset yms. mitä äänestelevät.
- uskotkoo
Äänestämällä voit vaikuttaa.
- jytkyn.jälkeen
Mistä hitosta sinä ne siniset sait jytkyttelemään. Ei kuule kokoomuksen apupuolue tule saamaan kuin turpiinsa.
Mutta perussuomalaiset - se on pelättävissä - että JYTKYTTÄÄ ja vimmatusti.
Siinä orpolta lentää turpa auki ihan kuin zippilälläkin, sellasen jytkyn halla-aho saapi. Ja hyvä niin. Viiden tähden Väyrynen vetää ihmiset kansalliseen keskustaan. Väyrynen voi päästä puheenjohtajaksi, niin Keskusta voi saada kaikki maahanmuuttokriittiset mukaan.
Italian tapainen ihme toteutuu Suomessa.Moderaattorille on vaikeaa, kuun ihmiset kirjoittavat totuuksia,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927