täällä olisi muutama homo ilman kumppania joten onko luvialla yhtään homoa
onko luvialla homoja
12
1293
Vastaukset
- yrittikerraniskeä
Kyä niitä siihen aikaan vielä oli kuin Polimoonin tehdas oli pystyssä , kävivät yhdessä kuutamouinneillakin tyävuoron jäläkeen , nykyistä tilannetta en kyllä tiedä .
- Onkomuitakin
On ja ne tunnistaa sitä, että ne on miehiä tai ei miehiä varsinaisesti, mutta miehen näköisiä.
- vieras2
on ainakin ja yksi vierailija
- Ihana.pikkukylä
Kyllä on ja lisää näyttää muutavan ja tietenkin samaan pihapiiriin on sukukin. Yksi homppeli muutti pois nyt hakee asuntoa luvialta täällä taitaa olla hyvät mestat. Lespoja riittää myös ja sisäsiitoisia kolkkapoikija on myös. .
- Anonyymi
kaikki pohjoiseurajokilaiset homoja ovat
- Anonyymi
Jaa en mää vaa, hae seuraa muualt.
Mä oon homo mutta valitettavasti varattu eräälle ihanalle miehen alulle jolla on iso muna ja komeat viikset PS. Voit tulla kolmen kimppaan
- Anonyymi
Kakka haisee eikä ole soveliasta näin korona-aikana.
- Anonyymi
Tuolla sellainen wildout puppeli tarjoilee pakoputkiaan, kysele sateenkaarilippua kantavalta bemarikuskilta, liikkuu kuulemma aamuyöisin kylällä . 🙈🙉🙊 👨❤️👨
- Anonyymi
mies kaveri hieno juttu, tulen luvialle 6.07.20 saareen yksin sauna lämmin
- Anonyymi
koska olis tarvetta löytää kaveri , vaikka heinäkuun toinen viikko sopis hyvin
- Anonyymi
viestiä vaan tule kaveriksi pikku hommiin ja saunoo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766