Mikä se on? Kohteliaimmin kysyn. :) Tästä kuulee niin monenlaista juttua, että totuus olisi kiva saada selville. Miten suhtaudutte biovanhempiin ja ohjataanko teitä kurssituksenne aikana suhtautumaan biovanhempiin jotenkin torjuvasti? Saatteko tietää syytä, miksi lapsi on otettu pois vanhemmiltaan? Säälittekö koskaan biovanhempia ja haluatteko antaa heille tilaisuuden saada säilyttää yhteyden lapseensa/-iinsa? Ymmärrättekö varsinkin sellaisen vanhemman epätoivoisuuden, jolta lapsi otettu pois ihan mitättömästä syystä, eikä onnistu saamaan lastaan takaisin vaikka pistäisi asiansa kuntoon? Tai kertokaa vaikka avoimesti ja vapaasti jotain asenteestanne sijaislapsenne biovanhempia kohtaan. :)
Sijaisvanhemmat, asennoitumisenne biovanhempiin?
2
208
Vastaukset
- Ammattikasvattaja
Outoja kysymyksiä. En ole sijaisvanhempi, mutta tiedän ihmisiä, jotka sitä ovat. Pakkohan heidän on olla selvillä biovanhemmista, joiden kanssa on tietysti yhteistyötäkin tehtävä. Et ole selvillä tuollaisesta itsestäänselvyydestä?
Oletatko, että joku opettaa sijaisvanhempia olemaan "torjuva"? Miksi niin tehtäisiin? Etkö ole ikinä ajatellut, että sijaisvanhemmista on pula? Näin on yksi sijaisvanhempi itse Hesarin jutussa kertonut, että koulutuksessa neuvottiin suhtautumaan biovanhempiin torjuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657