Yksikään koulukiusaaja ei todellakaan kestäisi sitä mitä koulukiusattu joutuu kestämään, koulukiusatut on oikeasti todella vahvoja, he kestävät nöyryytyksen ja häpeän kiusaajan ja kiusaajien taustajoukon edessä, ei varmaan edes sotatilanne olisi niin paha kuin kiusaamishetki.
Aikuisiässä entiset koulukiusatut pärjäävät hyvin elämässä ja selviävät tiukoistakin tilanteista helposti sillä esimerkiksi työelämän tiukat tilanteet on lastenleikkiä niihin tilanteisiin joita koulukiusattu on saanut kokea.
Muistakaa tämä, kaikki te jotka olette joutuneet ja joudutte kiusaamisen kohteeksi!
Itseäni kiusattiin ala-asteella, ylä-asteella, ammatillisessa koulutuksessa, armeijassa ja myös työ-elämässä mutta, vaieten opiskelin, kävin armeijan ja tein työni. Pari kiusaajaani on yrittänyt pyytää anteeksi omalla tavallaan mutta täysin en anteeksi anna koskaan, muurin yli voivat keskustella ja vastaan asiallisesti ja lyhyesti mutta muurin sisäpuolelle heillä ei ole asiaa.
Koulukiusaamisen uhrit?
22486544
1
166
Vastaukset
Olet väärässä. Minä ainakaan en pärjää hyvin elämässä kiusaamisen takia. Päin vastoin olen nyt masentunut, itsetuhoinen ja kykenemätön normaaliin sosiaalisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670