Voiko yrityksen nimeksi laittaa Batman, esim Maalaamo Batman Oy tai tmi
Yrityksen nimeksi batman
5
162
Vastaukset
- Tulee_hintoihinsa
Luultavasti suojattu tavaramerkki. Vaikkei olisikaan, voisi tekijänoikeuksien kanssa tulla ongelmia.
- Junttinimi
Laita Patmanni niin sopii persusuomeen yhtähyvin kuin Tokmanni.
- Regpatpending
Ytj:stä ei löydy yhtään Batman -nimistä yritystä mutta tavaramerkkirekisteristä löytyy yhdysvaltalaisen DC Comicsin tekemät kolme tavaramerkkirekisteröintiä eri luokkiin mutta niistä yksikään ei koske maalaamoa, eli sen rekisteröinti kyllä onnistuu. Jos on kyse jostakin muusta toimialasta, nii. kannattaa katsoa nuo jenkkien rekisteröimät luokat läpi koska niillä aloilla rekisteröinti ei onnistu.
- Maalaamobatman
No onnistuiko?
- Roope2k
Vaihtoehtoisesti voit ottaa nimen tabman tai manbat. Ehkä myös tabuman sopisi, varsinkin jos ollaan lääke alalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329