Painoni on pudonnut viime lääkäri käynnistä 5kg ja minulla on 2 viikon päästä uusi lääkäri käynti ja ne punnistee minut. Rupesin tässä miettimään, että onko kukaan ostanut jotain kalastuspainoja millä sais painon "nousemaan? "
Paino asiaa!!!
4
291
Vastaukset
- prinsessanyt
Rakas ihminen älä huijjaa <3 mun paino putos 9 kg kerran ja en tehny mitää ja jouduin hoitoo , näytin kauhealta luurangolta nyt näytän ihanalta prinsessalta
- 27vantaa
Tarkotatko painon huijausta punnituksessa? Vai haluatko lihota?
No jos haluut lihota niin osta kaikkee läskii roukaa ja syö ne äläkä liiku :D
Mutta jos haluut painon nousemaan punnituksen ajaksi, juo vettä paljon ennen punnutusta laita toppiin tai rintaliiveihin painoja.- hätääntynyt
Anteeksi epäselvä aloitukseni, mutta siis hetkellisesti painon nousemaan punnitusta varten. Paljonko tolla veden juonnilla voi nostaa sitä painoo? Mitä painoja vois just vaik rintsikoihin laittaa?
AP
- Lääkärithaluuauttaa
Ei kannata huijata, ku lääkärit haluu vaan auttaa, ja se on sulle parasta jos ne tietää kaikki faktat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717