CCleaner - oma valinta

9

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhdaswindows

CCleaner on HYVÄ!

• beeeeeeee

tarpeellinen!!!

• Good-year

Mulla on käytössä kaksi vuotta vanha CCleanerin sovellus (11.05.2016) joka siivoaa asetuksilla jotka olen sinne itse ruksannut. Hyvin on toiminut.
        Se lähettelee päivitys pyyntöjä aika-ajoin, mutta ne nettisivuilta saatavat päikkärit on aina maksullisia. En ole niihin erehtynyt!

• saastainen_windows

Windows on kovin saastainen.

• Good-year

Ei Windows ole saastainen!
        Sinä olet!

• Täällä.tämän.huomaa
        Good-year kirjoitti:

Ei Windows ole saastainen!
        Sinä olet!

http://www.tervettaskeptisyytta.net/niin-tietamaton-etta-luulee-tietavansa/

"12. Dunning-Kruger effect
        Kognitiivinen vinouma, jossa suhteellisen taitamaton yksilö kärsii illusatorisesta ylemmyydentunteesta, ja arvioi kyvykkyytensä todellista korkeammaksi. Tämä liittyy metakognitiiviseen kyvyttömyyteen arvioida riittävän tarkasti asioiden oikeellisuutta ja itseä suhteessa muihin. Vastaavasti keskimääräistä kyvykkäämmät yksilöt voivat aliarvioida oman kyvykkyytensä suhteessa muihin."

• Buahhahahhahahahahha
        Täällä.tämän.huomaa kirjoitti:

Kognitiivinen vinouma, jossa suhteellisen taitamaton yksilö kärsii illusatorisesta ylemmyydentunteesta, ja arvioi kyvykkyytensä todellista korkeammaksi. Tämä liittyy metakognitiiviseen kyvyttömyyteen arvioida riittävän tarkasti asioiden oikeellisuutta ja itseä suhteessa muihin. Vastaavasti keskimääräistä kyvykkäämmät yksilöt voivat aliarvioida oman kyvykkyytensä suhteessa muihin."

Huru Dieknoosiko?

• HuuuuHuruja
        Täällä.tämän.huomaa kirjoitti:

Omasiko toi on?

• Bersel

CCleaner on JÄRKIVALINTA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe