Älkää hyvät ihmiset antako, aina äänessä olevien rääväsuiden vaikuttaa itsetuntoonne, valheellisilla / sairailla mielipiteillään. Sen tason jutuille pitää nauraa ja antaa mennä korvien ohi, eikä tuhlata ajatustakaan niille.
Kun teet itsellesi selväksi sen, kuinka nolon sairaita nämä muiden nälvijät ja pahan olon levittäjät ovat, huomaat ettei niiden paskanjauhannasta tarvi välittää, vaan halveksua moisia heikkoja laumasieluja, jotka eivät uskalla tehdä mitään ilman lauman tukea.
Ja jos joskus uskaltavatkin, niin ovat silloin nolosti aivan eriluontoisia, kun porukassa.
Itse olen jo perheellinen aikuinen ja en tosiaankaan ole mikään laumasielu. Oleilenkin paljon itsekseni, keksien ja touhuten omia juttujani/harrastuksiani. Ihmiset jotka kelpuutan kavereikseni / ystävikseni, valikoin tarkoin. Selkään puukottaja-pelkurit painukoon kaltaistensa luusereiden ja luonteeltaan heikkojen seuraan.
Älä siis päästä kusipäitä "ihosi alle", vaan halveksu heitä ja heidän sanomisiaan.
Ne, kun ovat vain henkisesti sairaita, kateellisia tai riitaa kylväviä tapauksia, jotka päästelevät joka suuntaan nolon hölmöjä aivopierujaan. Näiden oma elämä on aina jollain tavalla vaikeaa, joka on luonnekieroumat aiheuttanut.
Eli netti hyötykäyttöön ja siitä vain etsimään harrastuksia, paskanjauhajien some-seuraamisen sijaan ...
KIUSATUILLE
KokenuT-
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657