Niitä on taas liikkeellä.
Itekki kävelen pitkin hiihtolatuja ja näitä natseja tulee vastaan melkein joka kerta.
Ei se kävely sitä latua pilaa..
Hiihtäjät on kyllä melkosia itkupillejä...
Sitten on nuo sähkökelkat..
Ei niistä ole mitään iloa.
Sähköautot ja kelkat on menneen talven lumia.
Mie tykkään raikkaasta lumisesta keväästä ja 2-tahti koneen hajusta. :D
Kevät ja latunatsit.. Ja sähkökelkat.
23
304
Vastaukset
.. Onko siellä päin Kaposet Ladut?.. ;P
Ilmeisesti..
"ei tämä ole mikään kävely baana". :D
"miksi sie ajat kelkalla ladun päältä!?" :D
"kaupungin järjestyssäännöt kieltää laduilla kävelemisen!"
Kaikki muutki siellä kävelee.. :DKonnaKettu kirjoitti:
Ilmeisesti..
"ei tämä ole mikään kävely baana". :D
"miksi sie ajat kelkalla ladun päältä!?" :D
"kaupungin järjestyssäännöt kieltää laduilla kävelemisen!"
Kaikki muutki siellä kävelee.. :D.. Tarkoitin lähinnä sitä, että eikö siellä ole yhtään Pengertä UraLadun vieressä?.. ;P
.. Ymmärtäisin Natinan&Narinan, jos tahallaan kävelee urissa jne., vaikka olisi mahdollisuus olla Kävelemättäkin.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tarkoitin lähinnä sitä, että eikö siellä ole yhtään Pengertä UraLadun vieressä?.. ;P
.. Ymmärtäisin Natinan&Narinan, jos tahallaan kävelee urissa jne., vaikka olisi mahdollisuus olla Kävelemättäkin.. ;POnhan siellä se tasanen ura.. :D
Siinä mie kävelen enkä niiden kahen suksiuran päällä..
Muutki ihmiset taluttaa koiria siellä.
Ehkä ne vihaa pitkätukkia. :DKonnaKettu kirjoitti:
Onhan siellä se tasanen ura.. :D
Siinä mie kävelen enkä niiden kahen suksiuran päällä..
Muutki ihmiset taluttaa koiria siellä.
Ehkä ne vihaa pitkätukkia. :D.. No joo.. MielensäPahoittajia on kaikkialla.. Jos kerran mitään muita reittejä ei ole ja ottaa muutenkin fiksusti hiihtäjät mahdollisimman hyvin huomioon, niin ei voi sanoa, kuin OiVoi.. ;P
.. Noh, Noiden kitisijöiden puolustukseksi on sanottava, että jostain KuNmasta syystä on TodPaljon MinäMinäMinä Yksilöitä, jotka eivät osaa ottaa kauhean hyvin muita huomioon.. ;D
- EdesUnissa
Vaikken hiihdäkään, niin ajattelen että ladut on tehty hiihtäjille. Jos hiihtäjät tulisivat kävelyteille tai autoteille, niin eivät hekään niitä pilaisi. Sekaannusta se kyllä aiheuttaisi kun muu liikenne joutuisi varomaan hiihtäjiä.
- 76543
Juuri näin.
Kyllähän ne hiihtää kelkkaurillaki..
Ja sitten kesällä ne hiihtää niillä rullasuksilla..
Siinä saa sitten hyppiä sivuun kun joku apina syöksyy pitkin katuja rullasukset jalassa. :D
Ehkä vaan pitäs latunatsienki pitää se leipäläpi kiinni..
Onhan se ihan mukava ulkoiluttaa koiraa mettässä näin talvellaki.
Onhan se haasteellista suihkia suksien kanssa, jos tarttee varoa kaikki jalankulkijat ja koiratkin vielä hiihtäessään. Sauvat osuu jotakuinkin siihen ladun reunassa olevaan tasamaahan puolin ja toisin. Siinä on sauvat helpolla kantapäillä, jos kävelijä eteen tulee. En mäkään hiihtäjänä kyllä oikeen tykkäis, jos mun pitäs kaiken aikaa himmailla jalakulkijoiden takia.
Joskus oli mun mielestä laduilla kävelykielto merkkejäkin. Ainakin penskana kun hiihdeltiin hiihtomajalle, ei latureitillä tallusteltu eikä saanut tallustella. Eikä ajella millään ajoneuvoilla, paitsi latukoneella. :)
Täytyyhän niitä muita hiihtäjiäki väistää..
Tuo raskaana olevan naisen sauvalla tökkiminen on aika tyypillistä latunatsi käytöstä.
Ne on niin vihasia että en ihmettele yhtään jos vaikka yrittäisivät tökkiä silmiin.
Hiihtäjät on jotenki niin epäurheilijamaisia.. Itkupillejä.. Tosikkoja.KonnaKettu kirjoitti:
Täytyyhän niitä muita hiihtäjiäki väistää..
Tuo raskaana olevan naisen sauvalla tökkiminen on aika tyypillistä latunatsi käytöstä.
Ne on niin vihasia että en ihmettele yhtään jos vaikka yrittäisivät tökkiä silmiin.
Hiihtäjät on jotenki niin epäurheilijamaisia.. Itkupillejä.. Tosikkoja.Täytyy, mutta yleensä ladut menee ritirinnan, että toisen voi ohittaa jos sattuu tulemaan vastaan. Tietysti jos menee vaan yksi latu, jota pitää vetää vastakkain.
Semmonen laturaivoaminen muiden hakkaaminen siellä nyt on liioittelua. Menee överiksi niin kun rattiraivokin tai liikenne räyhääminen. Jollain on hermot kireellä, mut oishan se fiksua tehdä ne kävely- ja hiihtoreitit erilleen. Niin ei tarvisi kenenkään poltella käämejä. :)- ewfwrgwgwefwefwef
Nicitönnä kirjoitti:
Joskus oli mun mielestä laduilla kävelykielto merkkejäkin. Ainakin penskana kun hiihdeltiin hiihtomajalle, ei latureitillä tallusteltu eikä saanut tallustella. Eikä ajella millään ajoneuvoilla, paitsi latukoneella. :)
Voihan kylttejä ripustella minne haluaa mutta se ei tee niistä lainvoimaisia. Ei hiihtäjillä tai laduilla ole sen kummempia oikeuksia muiden kulkijoiden ylitse.
ewfwrgwgwefwefwef kirjoitti:
Voihan kylttejä ripustella minne haluaa mutta se ei tee niistä lainvoimaisia. Ei hiihtäjillä tai laduilla ole sen kummempia oikeuksia muiden kulkijoiden ylitse.
Juu ymmärrän, mutta ennen niitä kylttejä oli ja niitä uskottiin. Ennen tarkoittaa yli 30-vuotta sitten. :D
Mä olen niin vanha.
- bhyoi
"Sähköautot ja kelkat on menneen talven lumia."
Sanoo persaukinen jolla ei ole varaa Teslaan :D Ai sähkökelkkojakin on jo olemassa, umpisessa varmaan akku tyhjenee aika nopeasti
Itse lähtisin siitä että latu on kaikille, ihan yhtälailla ne muutkin veroja maksaa kuin latunatsit. Sitten latunatsilla on varaaa ja oikeus närkästyä muille ladun käyttäjille kun itse kustantaa sen lasun auraamisen tai kerää porukan joka kustantaa, niin kauan kun sen yhteiskunta valmiiiksi laittaa ihan turha tulla itkemään muille kulkijoille.
Ainahan voi myös latunatsi siirtyä umpihankeen hiihtämään jos muut kulkijat häiritsee, sillähän on sukset niin voi sivakoida ristiin rastiin niin kauan kuin metsää rittää. '
Joo, jos mulla tulee ladulle asiaa ja sauva heilahtaa se sauva myös sitten katkeaa jos vaan siitä kiinni ehdin saamaan, voi voi. Jos olisi koira kävisin varmaan ihan huvikseni testaamassa natseja taluttamalla hauvaa latua pitkin.- mene.muualle
Kävelijä voi yhtä hyvin kävellä muualla. Ladut on hiihtäjille.
Luin että lakunatsit..
Huomenna taas hiihtämään ja sauvoilla sohimaan kävelijöitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069