Minä uskon kaikkivaltiaaseen korkeimpaan jumalaan. Ajattelin uhria, millaisen uhrin jättäisin jumalalle. Otin lahvipiirongin päälle kynttilän jalan ja kynttilät, kivisen tuikkukynttilälyhdyn tuikkukyntteleineen sekä viereen raamatun. Laitoin kynttilät palamaan. Siinä oli minun uhriini, jonkin sortin suitsutusuhri sillä kynttilät valuivat pöydälle ja luultavimmin savusivat. Näinkin voi pitää uhria. Ei tarvita hienoja uhritoimituksia eikä tarvita pappia. Usko ja rukous riittää. Jumala kyllä tuntee sydämen asenteen.
Jumalalle kelpaava uhri
Minunuhrini
2
236
Vastaukset
Tämä sopisi paremmin tuonne-Yleistä uskonnosta palstalle.
- Raamatustapoimittua
Jumalalle kelpaa parhaiten särkynyt sydän ja murtunut mieli Raamatun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657