Mulla on putkivahvari (Copland) ja sille pitäis löytää kunnon kaiuttimet. Herkkyyttä pitäis olla aika runsaasti, että ne jaksais soida hyvin. (tuolla 90 db:n paikkeilla). Olohuone on n. 50 neliötä. Vinkkejä kehiin, niin alkaa metsästys. Kiitos.
3000 euron kaiuttimet
4
1691
Vastaukset
Gradient Revolution on käsittääkseni sellainen pari, että on vaikea parantaa muuta kuin huoneakustiikkaa (svh 3300EUR).
- taakka79
Tuossa hintaluokassa Gradient Revolution ja Audio Physic Tempo on ainakin kuuntelemisen arvoiset. Myös Martin Logan Clarity olis mielenkiintonen kaiutin kuunnella. Oikeastaan se on makykysymys, mikä noista on paras. Loppuun todettakoon, että Martin Logania en ole kuullut.
- Sepeteus
taakka79 kirjoitti:
Tuossa hintaluokassa Gradient Revolution ja Audio Physic Tempo on ainakin kuuntelemisen arvoiset. Myös Martin Logan Clarity olis mielenkiintonen kaiutin kuunnella. Oikeastaan se on makykysymys, mikä noista on paras. Loppuun todettakoon, että Martin Logania en ole kuullut.
Pitää tarkkailla tilannetta ja miettiä huonejärjestystä. Tottakai haluan ensin kuunnella ne kaiuttimet ennen ostopäätöstä.
- jurtsa
... jos tarkoituksena on saada herkät kaiuttimet. Gradient Revolutionin herkkyys on vain 85 dB mutta kuormana ne ilmeisesti ovat helpot vahvistimelle, impedanssin minimiarvo on 6 ohmia.
Herkät kysytyn hintaiset kaiuttimet ovat esim. Reference 3A:n MM De Capo-i:t. Herkkyys 92 dB ja hintaa karvan alle kolme tonnia. Suuri herkkyys johtuu siitä että niissä ei ole lainkaan jakosuotimia. Itse en ole koskaan päässyt näitä kuulemaan mutta mitään negatiivista näistä en ole koskaan lukenut, jotkut ovat oikein ylistäneetkin. Lisätietoja saa varmaankin AVI-Palvelu Armisesta, www.stereo.fi
Lisäksi suosittelen kokeilemaan myös Sonus Faberia. Herkkydestä en tiedä mutta ainakin pienin malli kuulostaa oikein mukavalta. Malleista Grand Piano Home sopii budjettiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408