Olen homo ja menossa ekaa kertaa Alanyaan.

PikkuNakki

Olen aivan innoissani. Nättejä poikia joka baari tulvillaan eikä paikallisia naisia missään! On siis aivan pakko olla mahtavia mahiksia lemmen leikkeihin.
Olen katsonut kieli poskella paikallisia poikia:
https://www.youtube.com/watch?v=qVrhjM16ZZ0

10

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykälään

Homppeleille Gambia on varmempi paikka ja siinä mielessä mielekkäämpää matkustaa sinne miestenkin paratiisiin.

• PyllytPaukkuvatYössä

Alanyassa oli takavuosina useita gay- baareja. Enää näitä ei ole koska islamisaatio etenee vauhdilla ja media rummuttaa homoja vastaan. He joutuvat pakenemaan maan alle.
      Aloittajan ei kuitenkaan tarvitse huolestua. Miesseuraa saat joka ikisestä nykybaaristakin.
      Älä kuitenkaan pukeudu mekkoon.

• Hinttilaari

Mielenkiintoinen aihe josta vaietaan. Täällä suomessa on homot nostettu arvostettuun asemaan. Kaikkein korkeimmalla yhteiskuntamme hierarkiassa ovat värilliset maahanmuuttajahomot. Heidän kunniakseen järjestetään ensi kesänä useita valtaisia pride- paraateja.
      Ajattelin viedä niihin myös pienet poikani ja opettaa heille pyllyreiän monia käyttötarkoituksia. Näin he tulevat nousemaan aikanaan yhteiskunnan arvoasteikossa.

Turkissa asiat menevät toiseen suuntaan. Onko se maku- vai järkiasia jääköön lukijoiden pohdittavaksi.

• PaskaTuuri

Geeniensä vuoksi tuo on todennäköisesti pojillesi ainoa keino menestykseen elämässä.

• OikeaKasvatusKunniaan

Kaikkien isien on nyt huolehdittava poikiensa sukupuolikasvatuksesta.
        Heidät on opetettava kyseenalaistamaan sukupuolensa. Autot ja muut poikamaset leikkikalut on poistettava käytöstä ja korvattava nukeilla ja röyhelöhameilla.

Valistuspiirroksiin on lisättävä siittimen ja vaginan lisäksi myös peräaukko sekä kerrottava että myös mies voi synnyttää.

• OmaHuolesi

Ei kaikkien, vain paskageenisten hölmöläisten.

• KäsitteetNytOikein

Huomautan kohteliaimmin tuolle poikiensa sukupuolikasvattajalle ettei enää saa sanoa lapsiaan tytöiksi ja pojiksi.
        Nykykäytännön mukaisesti he ovat sukupuolioletettuja.

• VesitykkiOnKiva
    • HintitKunniaan

Turkissa poliisi hajoittaa pride- kulkueet vesitykein ja joukkopamputtamisilla.
      Suomessa pride- kulkueet ovat valtiovallan erityissuojelussa joihin ottaa osaa homoja armeijasta ja poliisivoimista.

Kumpi parempi?

• jeppullis

Osta vain menolippu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60