Otsikon perusteella voisi luulla että aloitan voivottelun Arin mahdollisuuksista ja haasteista edetä musiikkiurallaan. Mutta en aio, sillä luotan 100% Arin etenevän urallaan ilman minuakin, some-kommentoijaa :)
Sen sijaan jatkan inttämistä aiheesta, joka on rönsyillyt yli Arin fb-sivut ketjussa: Onko Arilla ollut lyhyt vai pitkä ura?
33- vuotiaalla se kaiketi voi olla maksimissaan 33 vuotta ja minimissään 0 vuotta. Laulajan uralla Ari on ollut kohta puolet elämästään eli 15 vuotta, mutta muusikkona hän on esiintynyt peräti 3/4 osaa elämästään, 24 vuotta eli jo lapsesta.
Milloin siis alkoi Arin muusikon ura, varsinainen muusikon ura ja milloin ura musiikin parissa?
Arin pitkä vai lyhyt ura?
uraputki
2
341
Vastaukset
- hällä_väliä
Kuka ihmeen Ari? En ole koskaan kuullutkaan. Ketä kiinnostaa?
- 33vuotta
Arin ura alko kun hän syntyi, vaikka treenistä on varmasti myös ollut apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329