Kysymyksiä ja toivon vastauksia:
Korpikirjailija 22.03.18 kello 14.20
Leski/siili/PP@ Mitä tarkoitat tällä?
New-age (Bengalitikku) 04.10.2017 kello 18.36
Eppu tietää jne.
Tellukka 04.10.2017 kello 19.47
Tuntee hyvin Epun mökkitouhut.
Paljon asioita 04.10.2017 kello 21.02
Tuntee Epun
Tellukka 22.03.2018
Ihmettelee, että kuka voi tuntea Epun.
Eppu itse:
Kertoo, että hän ei tunne täältä ketään.
Joskus on tunne että palstalla on vain kaksi kirjoittajaa.
Minä 2lesken ja sekamelska rekattuja ja mustia, siis vain yksi joku.
Mennä Poriin
72
1420
Vastaukset
- paranoidia
minun mielestä sinun vainoharhaisuutesi alkaa pahentua huolestuttavasti
para
Miten niin pahentua.
Etsin vanhoista kirjoituksista ristiriitaisuuksia.
Sehän on tämän palstan trendi, että isketään vanha kirjoitus eteen.
Korppiksen väittämät ovat syvältä ja Tellukaan ei nyt ihan kaikkea muista.
Tämä näkyy olevan palstan henki, että lyödään ja lytätään.- kylmätotuus
2lesken kirjoitti:
para
Miten niin pahentua.
Etsin vanhoista kirjoituksista ristiriitaisuuksia.
Sehän on tämän palstan trendi, että isketään vanha kirjoitus eteen.
Korppiksen väittämät ovat syvältä ja Tellukaan ei nyt ihan kaikkea muista.
Tämä näkyy olevan palstan henki, että lyödään ja lytätään.Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin et tule koskaan saamaan nimimerkiltä "korpikirjailija" vastausta. kysymykseesi.
Palstan henkeen vaikuttaa jokainen nimimerkki, joka tänne kirjoittaa. Kai sinä sen ymmärrät?
Olen suuresti hämmästynyt, että sinä olet niin syvästi loukkaantunut, kun jotkut nimimerkit arvostelevat sinua, eivätkä purematta niele mielipiteitäsi.
Mietipä hetkinen omia kirjoituksiasi ja niiden sisältöä ennenkuin lähdet sotaretkelle!
Oletko koskaan lytännyt toisten näkemyksiä tai heiluttanut astaloa summanmutikassa sinne tänne?
Minun näkemykseni on, ettei sinulla ole varaa leikkiä marttyyriä omien kirjoitustesi jälkeen.
Kirjanpitäjiäkin täällä on jo riittävästi ilman sinuakin.
Eppu2 on yksi harvoista nimimerkeistä, joka tekee tänne aloituksia, joissa on oikeaa asiaa.
Ne eivät keskity hänen oman napansa ympärille, vaan käsittelevät suurempia ympyröitä.
Toivottavasti hän tekee niitä jatkossakin. kylmätotuus kirjoitti:
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin et tule koskaan saamaan nimimerkiltä "korpikirjailija" vastausta. kysymykseesi.
Palstan henkeen vaikuttaa jokainen nimimerkki, joka tänne kirjoittaa. Kai sinä sen ymmärrät?
Olen suuresti hämmästynyt, että sinä olet niin syvästi loukkaantunut, kun jotkut nimimerkit arvostelevat sinua, eivätkä purematta niele mielipiteitäsi.
Mietipä hetkinen omia kirjoituksiasi ja niiden sisältöä ennenkuin lähdet sotaretkelle!
Oletko koskaan lytännyt toisten näkemyksiä tai heiluttanut astaloa summanmutikassa sinne tänne?
Minun näkemykseni on, ettei sinulla ole varaa leikkiä marttyyriä omien kirjoitustesi jälkeen.
Eppu2 on yksi harvoista nimimerkeistä, joka tekee tänne aloituksia, joissa on oikeaa asiaa.
Ne eivät keskity hänen oman napansa ympärille, vaan käsittelevät suurempia ympyröitä.
Toivottavasti hän tekee niitä jatkossakin.Kyllä minusta lesken on tehnyt ihan hyviä aloituksia. Sellaisia vähän yllättäviä, erilaisia, jotka saavat aina reaktioita aikaan.
Siitä annan hänelle pisteitä, että hän pysyy ketjujensa aikana alusta loppuun mielipiteineen siinä omassa linjassaan, eikä pyöri niinkuin pieru nahkahousussa. Tympeää luettavaa (vaikka eihän niitä tarvitse eikä jaksa pitkälle luekeakaan) sellaiset lällyt, joissa aloittaja pyörii kuin tuuliviiri ja myötäilee jokaista kommentoijaa oikeastaan ilman mitään omaa suoraa mielipidettä mistään, toistaa vain samaa kuin kuka vain toinen on sanonut, mutta vähän eri sanoin.
Ei tämäkään aloitus hassumpi ole. Sellainen tunne kuin olisi tehty vähän provoilumielessä vain saadakseen keskustelua aikaan ja nostaakseen niskavilloja pystyyn.kylmätotuus kirjoitti:
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin et tule koskaan saamaan nimimerkiltä "korpikirjailija" vastausta. kysymykseesi.
Toivottavasti hän tekee niitä jatkossakin.kylmä
Korppiksen ei enää tarvitse vastata. Vastaus on jo itseasiassa kysymyksessäni.
Tietokone on siitä ihmeellinen kapistus, että se ihan itse pitää kirjaa kaikista kirjoituksista. Senkun hakee aikansa kuluksi niitä.
Olen luonteeltani, osan jo luetteletkin, erittäin pitkävihainen. Mutta myös äärettömän sitkeä ja periksiantamaton.
Luultavasti leskeydestäni johtuen, sanat:
"tilaa itsellesi seppele, minä maksan"
oli pahin, mitä täältä on minulle saneltu.
Ei pitäisi välittää tutun lösö-nikin kuittailusta, mutta sattui todella elämässäni pahaan saumaan.
Se tottakai oli tarkoituskin. Hän todella osasi iskeä vyön alle.
Olemme virtuaalimaailmassa, mutta emme luullakseni robotteja.
Epusta jokainen luo oman mielipiteensä.2lesken kirjoitti:
kylmä
Korppiksen ei enää tarvitse vastata. Vastaus on jo itseasiassa kysymyksessäni.
Tietokone on siitä ihmeellinen kapistus, että se ihan itse pitää kirjaa kaikista kirjoituksista. Senkun hakee aikansa kuluksi niitä.
Olen luonteeltani, osan jo luetteletkin, erittäin pitkävihainen. Mutta myös äärettömän sitkeä ja periksiantamaton.
Luultavasti leskeydestäni johtuen, sanat:
"tilaa itsellesi seppele, minä maksan"
oli pahin, mitä täältä on minulle saneltu.
Ei pitäisi välittää tutun lösö-nikin kuittailusta, mutta sattui todella elämässäni pahaan saumaan.
Se tottakai oli tarkoituskin. Hän todella osasi iskeä vyön alle.
Olemme virtuaalimaailmassa, mutta emme luullakseni robotteja.
Epusta jokainen luo oman mielipiteensä.No pitää ottaa huomioon, että eppuhan yrittää kaikin voimin kehitää itseänsä paremmaksi ihmiseksi, ainakin toisten silmissä. Kyllä se "vanha aatami", eppu eppuna, nostaa sieltä silti kuin salavihkaa päätään aina silloin tällöin.
- copepaste
En ymmärrä kysymystäsi?
- Bengalitikku
Valitan, nyt ei ihan heti tule mieleen 4.10.2017 klo 18.36.
Tulee tikkuja silmiin. En jaksa. Bengalitikku kirjoitti:
Valitan, nyt ei ihan heti tule mieleen 4.10.2017 klo 18.36.
Tulee tikkuja silmiin. En jaksa.Bengali
On kyseessä Edunvalvonta
New-age 04.10.2017.kello 18.36
Eppu muistaakseni laittoi johonkin vastaavasn ketjuun ohjeet.
Tulipa mieleen, missä Eppu on ?- Bengalitikku
A a aa. Jokin lomake ja osoite mistä ja minne, mikä olikin siltä osin ohjeena hyvä juttu. Muuta en muista. Demestos. Maar.
Bengalitikku kirjoitti:
A a aa. Jokin lomake ja osoite mistä ja minne, mikä olikin siltä osin ohjeena hyvä juttu. Muuta en muista. Demestos. Maar.
Bengal
Kuitenkin tiesit että Eppu2 tietää. Tunnet siis Epun.- Bengalitikku
Ei sinusta ole selvänäkijäksi.
Älä tuhlaa rahojasi kristallipalloon.
Tietääkseni en tunne.
Olen olettanut, että kaikki Eput ovat yksi ja sama. Hän oli muistaakseni aiemmin jo viitannut jossain muussa ketjussa lomakkeeseen ja maistraattiin, siksi osasin laittaa viittauksen sulle. Mähän en tuohon ketjuun ollut kirjoittanut kuin huonosti lauseen tai kaksi.
Älä hyvä ihminen rassaa itseäsi tällaisilla. Anna tulla ja mennä. Bengalitikku kirjoitti:
Ei sinusta ole selvänäkijäksi.
Älä tuhlaa rahojasi kristallipalloon.
Tietääkseni en tunne.
Olen olettanut, että kaikki Eput ovat yksi ja sama. Hän oli muistaakseni aiemmin jo viitannut jossain muussa ketjussa lomakkeeseen ja maistraattiin, siksi osasin laittaa viittauksen sulle. Mähän en tuohon ketjuun ollut kirjoittanut kuin huonosti lauseen tai kaksi.
Älä hyvä ihminen rassaa itseäsi tällaisilla. Anna tulla ja mennä.Bengal
Antaisinkin mennä, mutta jäi ärsyttämään tämän Eppu2 ylimielinen vastaus minulle.
Ja haluan tietää mikä oli hänen edellinen nikki tai mitkä ovat puskanikit.- Bengalitikku
Tarkistitko silloin, mitä hän tarkoitti. Mielestäni epäselvässä tilanteessa kannattaa kysyä. Pääset vähemmällä. Aika tavsllista, että ystävienkienkin kesken, jokin juttu jää ilmaan ja sitä rupeaa märehtimään.
Kysyvähän ei tieltä eksy. Luulottelu voi viedä koko asian huitsin Nevadaan.
Voihan epäluulosi olla ihan turha. Tuntuu vain siltä.
- noohjaah
Korpikirjailija ja telukka siinä on kaksi oikein palstaharakkaa. Puhuvat paaskaa työkseen muista. Onneksi ens kesänä Tellukka lähtee, toivottavasti kurpp-korppiksen mukaan.
- noohjaah
toivottavasti saa kurppa-korppiksen mukaan
noojaa
Korppis olettaa ja luulee tietävänsä kaiken tai ainakin jotain.
Valkkaripullollisen jälkeen alkaa reetuuminen vanhoista tappelupukareista.
Tellu taas hallitsee koko porukan kirjoitukset, tai luulee hallitsevansa. Tai antaa meidän urpojen luulla niin.
- leskenlempi
Miksi sekoilet taas. Välillä olet yksilesken ja välillä kaksilesken 1lesken , toisinaan ei mikään noista.
leskenl
Olen rekisteröinyt 1lesken, Lesken ja 2lesken.
Johtuen siitä että joku bimbo kirjoitteli Kesken nikillä ja matki kun apina minua.
Näitä on väännelty ja käännelty, mutta osumaahan ei kukaan voi saada toisen rekisteröityyn nikkiin.
Kun en muista kirjautua ja olen jo kirjoittanut jonkin jutun, en voikaan olla 2lesken.
Minulle tarjotaan 1lesken ja tehtävän tekeminen.
En oikeastaan tiedä, miksi minun pitää joka kerta kirjautua, kun alan naputtelemaan.- Korkein-Totuus
2lesken kirjoitti:
leskenl
Olen rekisteröinyt 1lesken, Lesken ja 2lesken.
Johtuen siitä että joku bimbo kirjoitteli Kesken nikillä ja matki kun apina minua.
Näitä on väännelty ja käännelty, mutta osumaahan ei kukaan voi saada toisen rekisteröityyn nikkiin.
Kun en muista kirjautua ja olen jo kirjoittanut jonkin jutun, en voikaan olla 2lesken.
Minulle tarjotaan 1lesken ja tehtävän tekeminen.
En oikeastaan tiedä, miksi minun pitää joka kerta kirjautua, kun alan naputtelemaan...osumaa ei kukaan voi saada toisen rekisteröityyn..
Miten ihmeessä voi kirjoittaa tästä noin varmana tietona, oletko kaiken muun lisäksi huippuosaaja tietotekniikassa ja onko tietämyksesi suoli24 rekistyröitymisestä hankkittu sukanvartta pitkin vai omaatko poikkeuksellisen selvänäkitaidon, jolla pystyt tulkitsemaan kuka millakin kirjoittaa ja vielä millä konella? Korkein-Totuus kirjoitti:
..osumaa ei kukaan voi saada toisen rekisteröityyn..
Miten ihmeessä voi kirjoittaa tästä noin varmana tietona, oletko kaiken muun lisäksi huippuosaaja tietotekniikassa ja onko tietämyksesi suoli24 rekistyröitymisestä hankkittu sukanvartta pitkin vai omaatko poikkeuksellisen selvänäkitaidon, jolla pystyt tulkitsemaan kuka millakin kirjoittaa ja vielä millä konella?Korkein
Minun virallinen rekisteriöintini on 2lesken.
Kukaan ei voi sitä käyttää.
Kokeile.- Korkein-Totuus
2lesken kirjoitti:
Korkein
Minun virallinen rekisteriöintini on 2lesken.
Kukaan ei voi sitä käyttää.
Kokeile.No nyt otin nimimerkkisi käyttööni hetkellisesti, joten ei mahdottomuus!
Huomasitko?
Ja nyt suu poikki, 2lesken siitä asiasta. Korkein-Totuus kirjoitti:
No nyt otin nimimerkkisi käyttööni hetkellisesti, joten ei mahdottomuus!
Huomasitko?
Ja nyt suu poikki, 2lesken siitä asiasta.Kork
Eihän tuo ole sininen. Et voi ottaa käyttöösi minun sinistä rekattua
nikkiäni.
Olehan siivolla Karkein-Valhe.
Älä minulle veetuile hiukkaakaan.
- maissiiii
Taidan mennä kanssasi Poriin...
Kommentoin vain yhtä noista lainauksistasi,
nimittäin tuota ensimmäistä aikoinaan hämmästelin itsekin sen silloin lukiessani.
mutta en lukenut sitä pitemmälle, koska sehän oli selvästi yksityisviesti,
joka oli tänne palstalle jostain syystä lipsahtanut.
tekevälle sattuu...maissi
Ei vastaa korppis. Mikä ihmeen yksityisviesti. Siinä oli tosiaan miuku-merkki perässä.
Kenellehän oli menossa?
- nokat.vastakkain
Nostetaankos tässä nyt eppua tikunnokkaan?
Hyi!!! Se on kiellettyä. Eihän Aku Louhimiestäkään saa arvostella. Ei ainakaan ääneen saati somessa.nokat
Ei nyt ihan niinkään, mutta veettää hänen ylimielinen vastauksensa minulle.
Eppuahan näemmä kukaan ei tunne, ainakaan tuolla nikillä.
"""Tellukka 04.10.2017 kello 19.47
Tuntee hyvin Epun mökkitouhut.
Paljon asioita 04.10.2017 kello 21.02
Tuntee Epun
Tellukka 22.03.2018
Ihmettelee, että kuka voi tuntea Epun."""
En tunne eppua henkilökohtaisesti, eikä hän minua. Tiedän vain senverran hänestä ja sinustakin kuin kaikki muutkin täällä. Tunnen siis tavallaan tämän palstan kautta.
Tiedän vain senverran epun mökkitouhuista kuin mitä hän on itse täällä kirjoitellut kesät mökeillään oleskelusta, kalastuksestaan, mökinrakentamisistaan, mökkirempoistaan, marjastamisestaan, metsien raivaamisesta raivaussaha ja moottorisaha käsissään.
En usko hänen kertomiensa mökkitouhjen olevan hänen itsensäkään mielestä mitään arkaluontoista ja salaista. Ei hän silloin olisi niitä kirjoittanut avoimelle yleiselle keskustelupalstalle omalla vakinikillään.
Mitä taas itsestäni olen täällä kertonut, niin ei sekään ole mitään salaista. Kaikkea kirjoittamaani saa käyttää (minua vastaan tai puolesta), jos ketä lystää, ellei niitä pahasti vääristele.2lesken kirjoitti:
Tellu
Miksi sitten ihmettelet, että joku tuntisi Epun. Sinähän tunnet vain palstalta.Eppu2 22.03.2018 kello 13.46
"Eräs väitti varmasti tietävänsä, että tunnen jonkun toisen"
Tämä Eppu2-nikki on erikoinen. Moni viittaa häneen kuin tunteakseen, mutta Eppu ei tunne ketään. Kuitenkin melko paljon hänestä tiedetään.2lesken kirjoitti:
Tellu
Miksi sitten ihmettelet, että joku tuntisi Epun. Sinähän tunnet vain palstalta.Laitapa esiin se kommentti, missä ihmettelen, että joku tuntisi epun.
Tai muutoin valehtelet.
Tottahan hänet aika monikin tuntee, sukulaisensa ainakin ...2lesken kirjoitti:
Eppu2 22.03.2018 kello 13.46
"Eräs väitti varmasti tietävänsä, että tunnen jonkun toisen"
Tämä Eppu2-nikki on erikoinen. Moni viittaa häneen kuin tunteakseen, mutta Eppu ei tunne ketään. Kuitenkin melko paljon hänestä tiedetään.Niinkuin jo kirjoitin, niin epusta tiedetään tällä palstalla just vain senverran kuin hän on itse tänne itsestään kirjoittanut vuosien mittaan. Olisiko niitä noin neljä-viisi vuotta? Muistaakseni on suunnilleen yhtä vanha/nuori palstalla kuin minäkin.
Tellukka kirjoitti:
Laitapa esiin se kommentti, missä ihmettelen, että joku tuntisi epun.
Tai muutoin valehtelet.
Tottahan hänet aika monikin tuntee, sukulaisensa ainakin ...Tellukka
Salaliitto teoria
22.03.2018 kello 14.43
"Miten minulta on päässyt menemään sellainen ohi, että epun olisi väitetty tuntevan täällä jonkin toisen. Nyt olen vähän ällikällä, että minä jne."
Herää kysymys kenenkä jonkin toisen eppu tuntee?2lesken kirjoitti:
Tellukka
Salaliitto teoria
22.03.2018 kello 14.43
"Miten minulta on päässyt menemään sellainen ohi, että epun olisi väitetty tuntevan täällä jonkin toisen. Nyt olen vähän ällikällä, että minä jne."
Herää kysymys kenenkä jonkin toisen eppu tuntee?Kokonaisuudessaan siis se kommenttini on näin:
"""Miten minulta on päässyt menemään sellainen ohi, että epun olisi väitetty tuntevan täällä jonkun toisen. Nyt olen vähän ällikällä, että minä, joka mielestäni niin tarkkaan seurailen ("stalkkailen") palstaa, en ole huomannut sellaista.
Pitääpä terästäytyä ... Ei kai lähimuistini ole pettämässä. Jo tässä iässä ..."""
Siitähän tuolla alhaalla jo kirjoitin klo14:51 Lue se.
Kun luin sen epun osoittaman kohdan, niin leskenhän siellä väitti epun tuntevan jonkun täällä.
Epäselväksi jäi minullekin (niinkuin näköjään itsellesikin), kenen sinä tarkoitit epun tuntevan.- 1lesken
Tellukka kirjoitti:
Kokonaisuudessaan siis se kommenttini on näin:
"""Miten minulta on päässyt menemään sellainen ohi, että epun olisi väitetty tuntevan täällä jonkun toisen. Nyt olen vähän ällikällä, että minä, joka mielestäni niin tarkkaan seurailen ("stalkkailen") palstaa, en ole huomannut sellaista.
Pitääpä terästäytyä ... Ei kai lähimuistini ole pettämässä. Jo tässä iässä ..."""
Siitähän tuolla alhaalla jo kirjoitin klo14:51 Lue se.
Kun luin sen epun osoittaman kohdan, niin leskenhän siellä väitti epun tuntevan jonkun täällä.
Epäselväksi jäi minullekin (niinkuin näköjään itsellesikin), kenen sinä tarkoitit epun tuntevan.Tell
Olen pyörinyt tällä palstalla muutaman vuoden.
Jossain ketjussa puhuttiin kuka kirjoittajista on mies ja kuka nainen.
Olen kirjoittanut että ihannemieheni on metroseksuaalinen, raamikas, jolla vasara ja kirves pysyy kädessä.
Siihen minulle vastattiin, en muista ketjua, että eppu2 olisi sopiva, mutta kun hän on nainen.
Olen siitä päätellyt, että joku on nähnyt hänet ja tuntee.
Tai sitten ei. 2lesken 1lesken kirjoitti:
Tell
Olen pyörinyt tällä palstalla muutaman vuoden.
Jossain ketjussa puhuttiin kuka kirjoittajista on mies ja kuka nainen.
Olen kirjoittanut että ihannemieheni on metroseksuaalinen, raamikas, jolla vasara ja kirves pysyy kädessä.
Siihen minulle vastattiin, en muista ketjua, että eppu2 olisi sopiva, mutta kun hän on nainen.
Olen siitä päätellyt, että joku on nähnyt hänet ja tuntee.
Tai sitten ei. 2leskenJoillakin naisillakin kun pysyy kirves ja vasara kädessä. Eppu nyt näkyy olevan yksi niistä.
Mutta moniko mies heittää esim. rintsikat pois päältään mökille mentyään, ellei sitten ole transu?
Moniko mies on ollut naimisissa poikansa isän kanssa, ellei sitten ole homo?
Montaako miestä on nuorena yllytetty ottamaan osaa missikilpailuihin?
.... .... ....
Kaikki tuo hänen itsensä tänne kirjoittamaa.
Kyllä hänen kirjoituksistaan selvästi käy ilmi hänen olevan nainen vaikka osaakin tehdä suunnilleen kaikkia tyypillisiä miesten töitä. Olihan hänen aikaisempi rekattu nikkinsäkin "kissamummu".
Eppu nimimerkki hänellä on siksi, että se Eppu oli hänen aikaisemman kissansa nimi. Sekin on luettavissa tällä palstalla kaikkien silmin näkemättä ihmistä itseään.Tellukka kirjoitti:
Joillakin naisillakin kun pysyy kirves ja vasara kädessä. Eppu nyt näkyy olevan yksi niistä.
Mutta moniko mies heittää esim. rintsikat pois päältään mökille mentyään, ellei sitten ole transu?
Moniko mies on ollut naimisissa poikansa isän kanssa, ellei sitten ole homo?
Montaako miestä on nuorena yllytetty ottamaan osaa missikilpailuihin?
.... .... ....
Kaikki tuo hänen itsensä tänne kirjoittamaa.
Kyllä hänen kirjoituksistaan selvästi käy ilmi hänen olevan nainen vaikka osaakin tehdä suunnilleen kaikkia tyypillisiä miesten töitä. Olihan hänen aikaisempi rekattu nikkinsäkin "kissamummu".
Eppu nimimerkki hänellä on siksi, että se Eppu oli hänen aikaisemman kissansa nimi. Sekin on luettavissa tällä palstalla kaikkien silmin näkemättä ihmistä itseään.Tell
Pysyyhän ne minullakin kädessä kun olen metsurikoulua käynyt. Se nyt ei ole mitään.
Mies on ollut naimisissa poikansa isän kanssa. Mitä ihmettä tämä nyt on. Erikoista.
Miehethän ovat olleet paljon mallikilpailuissa näytösmalleina. Se nyt ei ole mittään.
Vai kissamummu. No joo, tähän henkilöön mielenkiintoni päättyi. Tuntuu olevan jokin iäkäs boheemi mummeli.2lesken kirjoitti:
Tell
Pysyyhän ne minullakin kädessä kun olen metsurikoulua käynyt. Se nyt ei ole mitään.
Mies on ollut naimisissa poikansa isän kanssa. Mitä ihmettä tämä nyt on. Erikoista.
Miehethän ovat olleet paljon mallikilpailuissa näytösmalleina. Se nyt ei ole mittään.
Vai kissamummu. No joo, tähän henkilöön mielenkiintoni päättyi. Tuntuu olevan jokin iäkäs boheemi mummeli.Ei missikisat ja mallikilpailu ole sama asia.
2lesken kirjoitti:
Tell
Vai kissamummu. No joo, tähän henkilöön mielenkiintoni päättyi. Tuntuu olevan jokin iäkäs boheemi mummeli.En minä sinuakaan ole nähnyt (luultavasti), mutta kirjoitustesi perusteella olen mieltänyt sinut naiseksi niinkuin epunkin. Voithan tosin olla homomieskin ...
"""Paljon asioita 04.10.2017 kello 21.02
Tuntee Epun"""
Piti ihan uteliaisuuttani etsiä kyseinen kommenttini esiin ja se on tällainen nimimerkille "Huhuhuhu":
"""Tellukka
4.10.2017 21:02
Mikäs sätky sinulle nyt tuli?
Et kai yritä positiivisesti väittää, ettei Ruotsissa maahanmuuttajia ole?
Jos väittää niitä olevan niin on rasisti?
Runsaat 16% Ruotsin väestöstä oli ulkomailla syntyneitä jo vuonna 2015. Ja lisää tulee kymmeniä tuhansia vuodessa.
Vanhemman polven maahanmuuttajat ovat isolta osalta lukutaidottomia.
https://www.migrationsinfo.se/migration/sverige/""""
Et kai sinä ,lesken, ole retkahtanut juomaan, vai mitä oikein sekoilet?"Tellukka 04.10.2017 kello 19.47"
"Otsikkona on Edunvalvonta"
Epun mökkiasioita setvit.
"Paljon asioita 04.10.2017 kello 21.02"
Otsikkona Edunvalvonta
Tietää Epun asioita.
Ja Eppu itse vastailee hyvin tuttavallisesti.2lesken kirjoitti:
"Tellukka 04.10.2017 kello 19.47"
"Otsikkona on Edunvalvonta"
Epun mökkiasioita setvit.
"Paljon asioita 04.10.2017 kello 21.02"
Otsikkona Edunvalvonta
Tietää Epun asioita.
Ja Eppu itse vastailee hyvin tuttavallisesti.Johan kopioin tuohon ylemmäksi, mitä olen kirjoittanut 04.10.2017 kello 21.02.
Tallessa minulla kaikki kirjoittamani.
Hittoako sekoilet? Oletko saanut auringonpistoksen tai stroken?- Bengalitikku
Mikä tämän aloituksen tarkoitus on? Mitä ajat takaa?
Jotain tietoa?
Joku on ollut jollekin tuttavallinen lokakuussa 2017.
Höh. Tellukka kirjoitti:
Johan kopioin tuohon ylemmäksi, mitä olen kirjoittanut 04.10.2017 kello 21.02.
Tallessa minulla kaikki kirjoittamani.
Hittoako sekoilet? Oletko saanut auringonpistoksen tai stroken?Tellukka 04.10.2017 kello 19.46
vastaa New-agelle
Epun mökkiasioita selvitetään
Nikki "Paljon asioita" 04.10.2017 kello 21.02
Kirjoittaa Epun mökkiasioista.
Nämä ovat Edunvalvonta-ketjussa.
Tellukka ja Paljon asioita ovat ilmeisesti sama kirjoittaja.
Montako puskanikkiä onkaan Tellukalla?- Bengalitikku
Eihän se ole ensimmäinen kerta, että johonkin teemaketjuun tulee jokin torikokous. Oliko nuo jutut sen kummoisempia. Ei minusta.
Kahvilassakin ihmisten jutut haarautuu milloin mitenkin. Kokouksissa on asialista ja pöytäkirja ja tarkastajat. 2lesken kirjoitti:
Tellukka 04.10.2017 kello 19.46
vastaa New-agelle
Epun mökkiasioita selvitetään
Nikki "Paljon asioita" 04.10.2017 kello 21.02
Kirjoittaa Epun mökkiasioista.
Nämä ovat Edunvalvonta-ketjussa.
Tellukka ja Paljon asioita ovat ilmeisesti sama kirjoittaja.
Montako puskanikkiä onkaan Tellukalla?Tuskin minä olisin voinut olla minutilleen samaan aikaan setvimässä puskasta nikillä "Paljon asioita" epun mökkiasioita, kun olen ihan toisessa ketjussa kirjoittanut rekatullani maahanmuutosta.
Mietis nyt vähän mitä hupsit.Tellukka kirjoitti:
Tuskin minä olisin voinut olla minutilleen samaan aikaan setvimässä puskasta nikillä "Paljon asioita" epun mökkiasioita, kun olen ihan toisessa ketjussa kirjoittanut rekatullani maahanmuutosta.
Mietis nyt vähän mitä hupsit.Tell
Et varmasti olisikaan. mutta nythän on uusi ihminen " Paljon asioita" joka tietää paljon tästä Epusta.
Miksi sinä ihmettelit PPn ketjussa Epulle, että kuinka mukamas joku voi tuntea Epun. Miksi se oli/on sinulle niin tärkeä asia? Tuntee tai ei.
Minä taas sain tältä Epulta veetuilua. Tuntemattomalta kirjoittajalta.2lesken kirjoitti:
Tell
Et varmasti olisikaan. mutta nythän on uusi ihminen " Paljon asioita" joka tietää paljon tästä Epusta.
Miksi sinä ihmettelit PPn ketjussa Epulle, että kuinka mukamas joku voi tuntea Epun. Miksi se oli/on sinulle niin tärkeä asia? Tuntee tai ei.
Minä taas sain tältä Epulta veetuilua. Tuntemattomalta kirjoittajalta.Se, mitä epulle ihmettelin, oli se, että miten minulta, joka niin tarkkailen (stalkkailen) palstaa, oli päässyt menemään sellainen epäilysi ohi.
Kun hän kertoi missä ketjussa se oli, niin silloin itselleni selvisikin huolimattomuuteni tässä tärkeässä palstastalkkaajan tehtävässäni. Olin niihin aikoihin niin paljon SÖS:ssa (edestakaisin) potkimassa ammatti- ja kielitaidottomia hoitajia pesmuksille, taistelemassa kuin naarastiikeri pentuni puolesta.
Mutta nythän on asia hoidettu ja olen lukenut sen epun osoittaman kohdan, joka kuulostaa minustakin melkoisenkin absurdilta väittämältä sinulta käsin.Bengalitikku kirjoitti:
Mikä tämän aloituksen tarkoitus on? Mitä ajat takaa?
Jotain tietoa?
Joku on ollut jollekin tuttavallinen lokakuussa 2017.
Höh.Bengal
Nämä jutut juontaa PPn ketjusta.
Korppis kirjoitti jotain ihme salakieltä, jossa on myös minun nimeni.
Tellu ihmettelee, että joku on sanonut jotain sellaista,mikä häneltä on mennyt ohi
Halusin pilkunviilaajaksi.
Kun kirjoitin ihanasta päivästä, minulle lyötii n eteen vuodelta 2017 kirjoittamani masentavampi sanoma.
Ajattelin ryhtyä samallaiseksi.
Joka sanan ja lauseen kopioin ja kyttään, onko ristiriitaisuuksia.
Kyttään vielä 70 palstan, missä tämäkin porukka kirjoittaa.
Alan paskamaiseksi nuuskijaksi ja kaivan kaikki vanhat paskat esiin.
Etsin virheitä ja vain virheitä.2lesken kirjoitti:
Bengal
Tellu ihmettelee, että joku on sanonut jotain sellaista,mikä häneltä on mennyt ohi
Kun kirjoitin ihanasta päivästä, minulle lyötii n eteen vuodelta 2017 kirjoittamani masentavampi sanoma.
Etsin virheitä ja vain virheitä.Ainakaan näillä näkymin et ole vielä löytänyt niitä ristiriitaisuuksia, mutta hyvä yritys.
Jatka vain, jos sinulla on joutilasta aikaa. Varmaan yhtä mielenkiintoista kuin sukututkimus.
70-palstaltahan tänne olet jo joskus tuonutkin terveisiä meille tuntemattomista nikeistä.- Bengalitikku
2lesken kirjoitti:
Bengal
Etsin virheitä ja vain virheitä.Älä nyt sentään tuollaiseen lähde. Liihottelepa hetteiköiden yli.
Laiskottaa jo pelkkä ajatuskin jahdata jonkun ajatuksia. Mitä juuri nyt kirjoitetaan, siitä voin jahkailla.
Laitapa toinen moodi päälle ja viisveisaa.
Tarkista silloin, kun teksti napsahtaa eteesi. Kyllä vastataan, kun kysytään.
Joten säästeles itseäs.
- En.viitsisi
Eikö parempaa keskustelua saada aikaan.
- ikäväjotain
Niinkauan kun Tellukka ja korppis ovat palstalla, se on juuri tätä vänkäämistä pikku asioista, masentavaa.
- 1lesken
ikäväjotain kirjoitti:
Niinkauan kun Tellukka ja korppis ovat palstalla, se on juuri tätä vänkäämistä pikku asioista, masentavaa.
ikävä
Korppista ei ole näkynyt tässä ketjussa.
Aloitukseni ensimmäinen kysymys on hänelle ja odotan vastausta.
2lesken ikäväjotain kirjoitti:
Aloitus ei ole minun.
Minut kutsuttiin vain mukaan esitämällä outoja väittämiä koskien tämän nikin takana olevaa vaatimatonta persoonaani.Tellukka kirjoitti:
Aloitus ei ole minun.
Minut kutsuttiin vain mukaan esitämällä outoja väittämiä koskien tämän nikin takana olevaa vaatimatonta persoonaani.Tulin siihen tulokseen kun luin ketjun että lesken ja tellukka ovat erittäin hyvämuistisia ihmisiä. Minä en muista edes mitä itse olen eilen kirjoittanut.
Ei minulla dementiaa ole ainakaan diagnoosia ei vielä ole tullut. Jos jaksaisin lukea kaikki kommentit ja vielä muistaisin ainakin osan, se olisi saavutus.
Nyt on jotain pahasti pielessä nivelissä. Ranne on turvonnut, molempien etusormien nivelet paksuuntuvat silmissä. Olkapää on niin kipeä että en pysty kättä nostamaan, siinä on kiertäjäkalvosimen repeytymä jota ei voitu leikata.
Toivon totisesti että ensi Torstaina kun pääsen lääkäriin jotain selviää. Nämä nivelkivut on tulleet pahemmiksi muutaman viikon sisällä.
Ennen vanhaan sanoivat että jos sauna, viina tai terva auta on kuolemaksi. Käydään vasta huomenna saunassa kylillä kun pihasauna on lumen alla. Valkkaria voisi kokeilla, mutta sitten ei voi ottaa särkylääkettä, saunatervaakin on.
Anteeksi lesken poikkeamiseni asiasta, kun luin ketjun en viitsinyt mennä enää muualle vaivojani valittamaan.- Bengalitikku
Eipä tuo olkapääkipu kuullosta hyvältä.
Mulla on vasemmassa olassa jotain kremppaa: ihan kuin olisin tullut vasemman käden varassa alas puusta, kuin siinä olisi kierteitä.
Mutta mitään turvotusta ei ole. Lääkärissä en ole käynyt. Marisen tässä.
Tuntuu, että jos joku sanoisi voimaperäisesti käsipäivää, niin käsi tempautuisi aloilleen.
- Korppisvihdoinvastaa
Leski/siili/PP@
En ole kerennyt vastaamaan koska olen ollut koko viikonlopun kuvainnollisesti kädet yltä päältä savessa. Lisäksi kevät aurinko on ihanaa seuraa mökin laiturilla.
Sinulla on ongelmia, sinua on loukattu, minä se en ole jos nyt puhutaan nimimerkki Leskestä. Jos siilestä niin kuten hän itse sanoo "sitä mitä tilaa".
PP. on myös onneton, tekeville sattuu, yhdessäkö masennuitte?
Ymmärrän, tokihan ymmärrän herkkä ihminen vaikutteille olet.
Viittaa kintaalla, niin minä teen kun kirjoitat rumasti minusta. Omia ongelmiasihan sinä purat et minun.
Huomasitko kylmätotuuskin oli väärässä.- kylmäkivi
mielestäni korppis on jonkin sortin aivoinvalidi kun ei ymmärrä pilaavansa koko tätä palstaa jatkuvilla epäilyillä ja toisten kirjoittajien mustamaalamisella. hae korppis ihmeessa apua sairauteesi ennenkuin on myöhäistä ja vieraannutat ihmiset läheltäsi
- 1lesken
Korppis
Esitin sinulle yksinkertaisen kysymyksen.
Leski/Siili/PP@
Miksi niputat meidän nikkimme yhteen? Vai kuvitteletko, että olemme sama kirjoittaja?
Miksi tuo miukumauku merkki? Olisiko tuon juorun pitänyt mennä johonkin muualle. Vahingossa sattui pieni lipsaus.
Älä sotke eri kirjoittajia samaksi yksilöksi.
Olen täysin yksinäinen katsastaja 2lesken/1lesken nikeillä.
En tunne täältä ketään. Ainoastaan virtuaalisesti. Enkä koskaan halua tunteakaan.
Syö savea, sanoi sammakko poikasileen.
2lesken kylmäkivi kirjoitti:
mielestäni korppis on jonkin sortin aivoinvalidi kun ei ymmärrä pilaavansa koko tätä palstaa jatkuvilla epäilyillä ja toisten kirjoittajien mustamaalamisella. hae korppis ihmeessa apua sairauteesi ennenkuin on myöhäistä ja vieraannutat ihmiset läheltäsi
No, kiitos neuvosta. Kysäisen kirurgilta jahka tapaan, olisiko mitään enää tehtävissä.
- kylmätotuus
Missä asiassa olin väärässä?
- Korppis..hyvääyötä
kylmätotuus kirjoitti:
Missä asiassa olin väärässä?
Kirjoitit.........."et tule koskaan saamaan nimimerkiltä "korpikirjailija" vastausta. kysymykseesi."
- kylmätotuus
Korppis..hyvääyötä kirjoitti:
Kirjoitit.........."et tule koskaan saamaan nimimerkiltä "korpikirjailija" vastausta. kysymykseesi."
Ihan vahingossako jätit kirjoittamani virkkeen alkuosan pois?!
No sattuuhan niitä virheitä kiireiselle ihmiselle.
Kirjoitan tuon lauseeni uudelleen.
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin et tule koskaan saamaan nimimerkiltä "korpikirjailija" vastausta.( lisäys alkuperäiseen tekstiin:piste väärässä paikassa) kysymykseesi.
Huomaa erityisesti sana jos!
Oikein hyvää yötä! kylmätotuus kirjoitti:
Ihan vahingossako jätit kirjoittamani virkkeen alkuosan pois?!
No sattuuhan niitä virheitä kiireiselle ihmiselle.
Kirjoitan tuon lauseeni uudelleen.
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin et tule koskaan saamaan nimimerkiltä "korpikirjailija" vastausta.( lisäys alkuperäiseen tekstiin:piste väärässä paikassa) kysymykseesi.
Huomaa erityisesti sana jos!
Oikein hyvää yötä!Huomenta@
Saada vastaus viestiin onkin asia erikseen 😊yleensä onnistun.1lesken kirjoitti:
Korppis
Esitin sinulle yksinkertaisen kysymyksen.
Leski/Siili/PP@
Miksi niputat meidän nikkimme yhteen? Vai kuvitteletko, että olemme sama kirjoittaja?
Miksi tuo miukumauku merkki? Olisiko tuon juorun pitänyt mennä johonkin muualle. Vahingossa sattui pieni lipsaus.
Älä sotke eri kirjoittajia samaksi yksilöksi.
Olen täysin yksinäinen katsastaja 2lesken/1lesken nikeillä.
En tunne täältä ketään. Ainoastaan virtuaalisesti. Enkä koskaan halua tunteakaan.
Syö savea, sanoi sammakko poikasileen.
2leskenKorppiksella on joko paha luulotaut ta sitten yrittää muita palstalaisia saada tiettyyn luuloon. Ei kannata välittää. Luulee olevansa fiksumpi kuin onkaan. Toisaalta matkii niputuksessa hunksia ja koittaa sillä nuolla hunksilta hyväksyntää. Naurettavaa!
Lesken/siili/PP@
Huomenta korvesta. Kaikkihan täällä väittää, että vain rekatuillaan kirjoittavat. Taidan olla ainut, joka on tunnustanut kirjoittavani puskasta. Tiedätkö sekin on tehnyt hauskan vaikutuksen. Jotkut yrittävät löytää minut puskasta, varmaan kiva ajanviete kun ei ole muuta tekemistä.
Meillä kaikilla on omanlaisemme tapa vastata viesteihin. Sinulla omanlaisesi, minulla omanlaiseni.
Hyvä, että mainitsin viestissäsi tuon, että et tunne ketään. Joten koska et tunne minuakaan, älä tee minusta alkoholistiongelmaista vain koska itse olet.
Minä tunnen monta palstalaista, olen tavannut, kivoja ihmisiä, erikoisia, omanlaisiaan, tutustumisen arvoisia.
Vanhempi poikaseni taitaa syödä seuraavat pari viikkoa vietnamilaisia herkkuja. Nuorempi poikaseni viihtynee ulkona mäessä ja syönee pikaruokaloissa.
Kohta lähden hierojalle ja savea on taas tänään kätösissäni iltapäivällä. Aurinkoa en ehdi tänään ottamaan, mutta viikolla sitten mökille.korppis/paloma/aina@
Lakkaa pölöttämästä siitä viinasta. Vain toisella meistä on ongelma. Minä se en ole.
Onpa hurjan mielenkiintoista ja erikoista, kun poikasesi syövät.
Lähdet savihierontaan ja minä lähden päivälliselle naapurin kalastajan luo.
Oli saanut jonkinmoisen saaliin ja on taitava kokki.
Odottelemme koiran kanssa herkkuateriaa.
Että silleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864