Miksi yhtäkkiä uuden vesimittarin luona on alkanut ilmaantua vettä, vaikka se musta "ötökkä" siinä uudessa vesimittarissa ei paljasta missään valumia ? Myös apukeittiön katossa samoihin aikoihin on valkoisessa maalissa symmetrinen "kupruuntunut" kohta sauman kohdalla, ei silti mitenkään tummunut tai harmaantunut, suurinpiirtein siinä, missä ennen on ollut toimivana poistoilmakone ? (Se tosin kytkettiin irti jo pari vuotta sitten.)
Miksi vesimittarin luona lätäköitä ?
9
1784
Vastaukset
Kyllä se on niin perin, että vesimittarit on lätäköiden luona.
- paatintappi
Se kupru katossa, on vesivaurio, jostakin vuotaa vettä, joka kannattaa selvittää. Voisiko vesimittarin liitoksissa hienoinen vuoto, vaiko kondenssivettä.
- Ähmäkälämälämä
Ammattitaidottoman asennustöistä johtuu aina vuotoja. Ei pitäisi palkata "Arabeja"
valkoisen mökkiin, heh. - tamppikaula
WC pytty vuotaa joten putkistoon syntyy kontensiokosteutta joka kastelee. Mitään ulostulevaa vuotoa ei ole
- 13245
Jos on maassa vesilammikoita tontilla laita siihen keltaista virtsaa johan lätäköt maa imee paremmin
LOPETA se kuseminen siihen mittarin alle !!!!!!!!!!!!
Loppuu,kun lopetat sen kuseskelun siellä
- siellähän_ne
Vesimittarit elävät lätäköissä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vesimittarit - Herculepoirottiakehiin
Itse epäilisin mahdollista ansaa... vesi johtaa hyvin sähköä...
Ehkä joku haluaa saada aikaan oikosulun ja sitä kautta tulipalon tai sähköiskun...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081