Siis, on todella harkitsematonta palstapolitiikkaa. Alkaa tuntua siltä, että taustalla on joku suurempi intressi. Ei haluta epätoivottujen henkilöiden vilpitöntäkään keskustelua hyväksyä. Kun Lieksa palstalla kirjoitetaan historiasta asiallisesti, se saa joskus, jopa usein, ihmeellistä vastustusta tietyiltä tahoilta.
No, siitähän on kohta vuosi, kun palstan alkuun tuli nastaa. Minua ei nasta natsaa enää, vaikka alussa sen aloituksen alussa natsasikin. Tarkoitusperä ja muu alkaa ns. valaistua.
Aarteet eivät ole sateenkaaren päässä. Aarteet ovat aidossa vilpittömyydessä. Siinä, että on aitoja ja rehellisiä pelimiehiä. Anteeksi! Pelihenkilöitä;)
PS. Aprillia, juo kuravettä päälle.
Lieksalainen Katuvankka kysäisee
6
254
Vastaukset
- viestivastaus
Minä kirjoittaisin sinulle Lieksasta, mutta kun en tiedä Lieksasta mitään.
Tämä on automaattinen viestivastaus.Olen otettu, että osaat älysi kera hyvin lahjakkaasti kommentoida kerallamme. Suuri on ilomme kun huomaamme, me kaikki sen, mahdolliseksi. Ehkä ihmiskunta kerallasi pelastuu. Piehtaroin suuressa katkeruudessa ja kateudessa laisiesi viestivastaajien täysbittieni kera. Ole huoleti. En tohdi henkilönä sinua loukata. Kysyn vain, mitä mieltä olet kehityksestä?
PS. Tiedätkö miten automaattia käsitellään?
- ValvonnanTekoäly
Kaikki kirjoitukset jotka eivät ole validissa linjassa poistuu.
Tosi hyvin totesit. Lyhyesti ilmensit. Oikein. Sanankäytön linjauksen aatteellisuuden ja ymmärryksen sävyt käyvät suodatinta läpi tällä palstalla. Suodatin on tahtonsa vallassa. Se, että miten kelvollisuuden muotosääntöjä noudatetaan, on aivan eri tuttu. Siitä ehkä toiste, on eri juttu, ja jotain muuta;)
Pien ei ole pian pihalla, se tarkoittaa pihalla olevan olevaa oikeutetusti? Kuinkas sitten, jos kohtaat pihallasi aidon suuren, pihalla olijan? Mikä nyt sitten on oikeutettua?
Kyllä puut asiaa, näkyy olevan joku ihmeellinen linja, ettei asiallisia juttuja saa kirjoittaa.
Ei pelin politiikka ole loppunut vaikka siitä on purnattu, Wanhan pelkkä hyvän Palmusunnuntain toivotus poistui, ja minun kysely, miksi se poistettiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864