Tervehdys,
Osaisiko joku antaa hyviä sivustoja tai vinkkejä - Tai olisiko lukijakunnassa mahdollista "moottoriveneen Gastia"? ...merille ja saaristoihin...
(FB:ssä on kyllä "Gastisivusto", mutta tarkoitettu lähinnä purjehtijoille)
Olen päässyt kiinnitykseen kivaan moottoriveneeseen (alus pk-seudulla), jolla kivoja reissuja takana...niin Saaristomerellä kuin myös täällä kauniissa Suomenlahden muissakin paikoissa.
Itse olen vapaa herrasmies Helsingistä ja toivoilisin löytäväni mukavaa ja kivaa seuralaista merielämän mukavuuksiin....
Olisiko vinkkejä hyvistä sivustoista löytää veneilyseuraa? Pian alkaa veneilijöiden kausi 2018: tarkoitus nauttia alkukesä Helsingin ympäristössä, Heinä- ja Elokuussa sitten tarkoitus viettää kesäviikkoja Saaristomerellä.
PS: Tämä ei ole deitti-ilmoitus. Lähinnä toiveeni kohdistuisi hyvään "Gastiin", joka haluaisi viettää aikoja merellä mutta ei omaa itse venettä. Uskallan tietää, että tällaisia on olemassa.
Parhaiten minut tavoittaa eri vinkeissä osoitteessa webbi.netti @ netti.fi
Ystävällisesti,
Gentle
Kesäkausi 2018 - Moottoriveneellä veneilemään?
Gentle...Hki
1
125
Vastaukset
- koskaan.ei.tiedä
Muistui mieleen heti Norjalainen sukellusvene hemmo, tahtoi hänkin merelle naistoimittajan kanssa. Oikein oli keksejä ostanut purtavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637