Harhaako vai Ei

Poistunut

Poistunut

28.3.2018 9:31
Kyllä Helluntaiuskonto on todella mennyt eteenpäin,siis kohti maailman hyväksyntää siis nuolevat maailman ihmisiä kieli ruskeana.Mielensä järkyttäneitä on ollut aina,mutta Hellareissa niitä kyllä piisaa.Yksikin hellarisrk.Myy kenkiä ja vaatteitaYm.(Kauhajoen Hell.srk.)Jeesus jos eläisi täällä,niin hän tekisi ruoskan ja ajaisi kaupustelijat pois.Minun Isäni(JEHOVA)huone on rukoushuone,ja te ahneet hellarit olette tehneet siitä markkinapaikan RYÖVÄRIEN LUOLAN.Älkää ahneet hellarit menettäkö uskoanne(maallisiin)kyllä rätei ja lumppui piisaa.RAAMATTU pyytää tekemään parannuksen maailman rakkauksista.Voi te sokeat johtajat,millä te voitte ohjata ihmisiä uskon tielle,kun te itse tarvitsette voidetta silmiinne.Missä on se ylpeä ns.allekirjoittanut vanhin joka on mielestänsä aina oikeassa

24

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupustelijavaan

En saanut kiinni- ei päätä, eikä häntää.

• Niinsevainon

En saanu kiinni minäkään. Kaveri on varmaan ottanu liikaa viintä ja öylättiä.

• Poistunut

Joo Tässähän oli kysymys hellariseurakunnan toiminnasta K.joella.Jos et ole kiinnostunut asiasta,niin ole hiljaa näitähän asioita voi vain sellaiset kommentoida jotka tietävät tästä alueesta.Mitä tuohon viinin ja öylättiin tulee,niin en ole aikoihin käynyt kirkossa,että sillai kait.Otsikkohan oli hellarien toiminnasta K.joella.Harhaako vai ei.Mitä mieltä olet.Kysymys on tarkoitettu ainoastaan siitä jotain ymmärtäville.Onkohan hellarikirkon seinälle ilmestynyt jo kirjoitus.Mene,mene,tekekel.in ufarsin(sinut on vaa-alla punnittu ja köykäiseksi havaittu.)

• Topeekanjuusee

Kylläpäs vaikia päästä tähän yhyteisöön sisään, mistähän on oikein kysymys, toiminnasta kai?

• Uskonnonvapaus_

Tontulle tiedoksi että niin hellarit kun muutkin saa tehdä juuri niin kun parhaaksi näkee kunhan eivät rikoksia tee.
      Siinä ei kellään kyttääjällä ole nokan koputtamista,normaalia ihmistä ei kiinnosta toisten uskomiset.

• Missäsunjärki

Huoh. Järjenkäyttö sallittua, myy kenkiä?

• helluntaalaaset on järjestänsä tyhymiä ja vammaasia

• Järjestään varakkaita, joten kukahan se tyhmä on? Taidat olla kade? 😅

• tairat olla samanlaanen hihhuli...saatana tollaasille pitääs antaa SELKÄHÄN!!!

• kotos kirjoitti:

tairat olla samanlaanen hihhuli...saatana tollaasille pitääs antaa SELKÄHÄN!!!

Tulihan se sieltä! " Joka toista haukkuu, on itse sitä! " 🤣

• nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

Tulihan se sieltä! " Joka toista haukkuu, on itse sitä! " 🤣

Sinuna ottaisin nämä kirjoitukset hyvin vakavasti. Sinun ei todellakaan kannata ärsyttää minua tai joudut vielä maksamaan typeryydestäsi.

• kotos kirjoitti:

Sinuna ottaisin nämä kirjoitukset hyvin vakavasti. Sinun ei todellakaan kannata ärsyttää minua tai joudut vielä maksamaan typeryydestäsi.

Ihanko oikein rahalla maksamaan? Astuiko tuo kenkäkauppias ehkä sinun reviirillesi, kun noin meni tunteisiin? Pois se minusta, että ärsyttäisin. Kunhan arvailen mitä tässä on takana. 😇

• Isoontaloonmatti
        kotos kirjoitti:

"rehti ja komea mies" lukee profiilissa, äitisikö näin kehui? Ikäloppu pappa muuta elämää kun jossain Suomi24 palstalla kehittää voimafantasioita. "Tarttis ite selekähäs" olis aika sunki kattoa peiliin ja miettiä elämän realiteettejä ja jättää turhat päänaukomiset pois.

• kotos
        Isoontaloonmatti kirjoitti:

"rehti ja komea mies" lukee profiilissa, äitisikö näin kehui? Ikäloppu pappa muuta elämää kun jossain Suomi24 palstalla kehittää voimafantasioita. "Tarttis ite selekähäs" olis aika sunki kattoa peiliin ja miettiä elämän realiteettejä ja jättää turhat päänaukomiset pois.

joku päivä pistän teidän MONTUN POHJALLE.

• Anonyymi
        kotos kirjoitti:

joku päivä pistän teidän MONTUN POHJALLE.

Joo saatana!!!

• HHhuimaa

Meniköhän tämä viesti nyt näin: Jeesus jos eläisi täällä,niin hän tekisi ruoskan ja ajaisi kaupustelijat pois ja itse myisi ruskeita vaatteita ja kenkiä...?

• Anonyymi

Taitaa olla kaaleiten uskonto missä kaaleet enemmistö minäkin kävisin siellä mutta en uskalla mennä ja jättää takkiani naulakkoon

• Päitä_vadille

Körtti lapsiaan hakkaava "perheenisä" kiven sisään ja lapset huostaan! Körtit ovat kieroja kuin vapaamuurarit!

• Hihhuu

Kunpa ihmiset viitsisivät lukea, mitä on saavutettu viimevuosikymmenenä tieteen saralla.
      Huomaisivat ettei mihinkään jumaliin enää kannata uskoa. Loppusi maailmasta turha kärsimys ja tappaminen uskon varjolla.

• Tainio

Älkää Älkää en minä mitään pahaa!!!!!!! Jehovan totistajat ja muut LAHKOT on kyllä aivan turhia,ihmisten harhautusta.Pysykää hyvät immeiset EV-LUT kirkosa niin ei tule vahinkoja PSYYKKEELLEKÄÄN.Siellä on armon sanaa meille syntisille ihimisille.

• Suittethukas

Helluntaiseurakunnas isä ja poika samas työpaikas tekee huorin?

• Tykky

Asiaa on , pulinat pois

• Juudas32

Niin miten se asia on

• Anonyymi
        Juudas32 kirjoitti:

Niin miten se asia on

Toivotaan että kaikki jotka kuuluvat kaikenmaailman lahkoihin palaisivat helvetissä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe