Teleskooppipatukan kitkajousesta kysyisin eli uusi TKP ja perän korkissa on kitkajousi ja sen kärjet aivan kiinni eli kysymys, jos säädän vaikka pihdeillä tätä kitkajousta hieman auki eli kärjet auki millin verran niin parantaako tämä Patukan avattavuutta ja sulkemista? Vai onko tilanne päinvastainen eli miten tämä kitkajousi toimii?
Aseöljyllä olen lisännyt liikkuvuutta mutta tuo kitkajousen toimintamalli askarruttaa.....
Teleskooppipatukan toiminta
kysymystkp
3
527
Vastaukset
- kysyjäeitieltäeksy
Osaisikohan poliisi neuvoa, poliisit on varmaan saaneet hyvän koulutuksen kyseisen patukan käytöstä, käy rohkeasti kysymässä.
- Ja_muista_ottaa
pamppu mukaan näytille... Osaavat varmasti avittaa ...
- zkPm1000
Jos uusi patukka ja käyttäjä, niin käyttäjää pitää ruuvata.
Jos ei terveen aikuisen voimalla aukea koko pituuteen niin takaisin valmistajalle/myyjälle(jos ei kreikan kerberos).
Jotain muuta on ongelmana jos tuntuu että jousi ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850