Tykkäätkö tatskoista ja/tai läväreistä? Jos niin millaisista?
Omasta mielestäni ne ovat pääsääntöisesti kamalia. Itselläni menee välittömästi mielenkiinto naiseen, jos sillä on isot tatskat.
Kuka tykkää tatskoista?
85
1448
Vastaukset
- Iaskin..väärin
Tatskat on rumia kuin synti :)
Samasta asiastahan tässä toki on kysymys!
Voit valita sotketko ihosi maalilla.
Onneksi voit valita myös geenisi!PalstaTrolli kirjoitti:
Samasta asiastahan tässä toki on kysymys!
Voit valita sotketko ihosi maalilla.
Onneksi voit valita myös geenisi!Lässyn lässyn, toi tyyppi on aina trollaamassa tolla laskin väärin nikillään. Eikä ihan vahingossa...
Heh, en mitenkään erityisesti ole viehtynyt tai niistä kiinnostunut. En katsele ihmisten tatuointeja, lävistyksiä mitenkään mielenkiinnolla. Joku kuva voi olla ihan kivasti tehty tai joku hieno idea...muttei niistä multa lisäpisteitä saa eikä miinustakaan, ellei oo naamassa ja rajuja aiheita.
En siis koe mitään laumasieluhenkisyyttä, vaikka mulla on kyllä pari tatuointia itselläni. Toinen melko suurikin, kun peittää yläselkää, olkapään, solisluulle ja isomman osan oikeasta käsivarrestakin, ulkosyrjältä käsivartta.
Toisen käsivarren hauiksen kohdalta ympäri kiertää tatuointi. Nenänappi mulla on ollut ( nyt en käytä) ja 4 korvalehti lävistystä vasemmassa ja 3 oikeassa, itse tehtyjä. Killuttimet kaikki korut pois käytöstä. ☺️- Tatuoimaton
Tatuoinnit ovat henkilökohtaisia ja niillä halutaan kertoa jotakin. Harvoin ne ovat kauniita tai toisia kiehtovia. Niihin liittyy myös mielikuva "halvasta" asenteesta. Itse en pidä niistä lainkaan. Ne ovat ihan kivoja silloin kun ne ottaa, mutta niistä tulee ajan mittaan suttuisia. Jos ottaisin sellaisen, niin johonkin mistä ne on helppo piilottaa vaatteilla. Ja sen pitäisi olla ajaton ja simppeli, joka näyttää ihna ok vielä vanhanakin, kun iho rypistynyt. Nyt näkee paljon nuoria, jotka sellaisia ottaa ja vain säälin heidän tulevaisuuttaan. Moneen työpaikkaan ei haluta lävistyksiä aikä tatuointeja näkyviin ja nuo nuoret pilaa mahdollisuutensa työmarkkinoilla. Ihan fiksuja nuoria ja hyviä töissään, mutta etenemismahdollisuudet työssä tyssää noihin tatuointeihin.
- alan.slangia
ei kukaan ja ekaksi tulee mieleen onko istunut vankilassa mutta luulen tatskojen kertovan huumeiden käytöstä ja onko myyjä tai ostaja ja suurimmalla osalla tatskoilla kerrotaan onko homo tai lesbo tai bi tai transvestiitti ja onko ottava vai antava osapuoli ja tatskoista homo tai lesbo tuntee toisen homon tai lesbon
- pitkätukka-68
Ei mulla mitään tuollaisia mielleyhtymiä tule. Musta tatskat vaan on yleensä yksinkertaisesti rumia, eivätkä oikeastaan koskaan kaunista kantajaansa. Yleensä vain rumentaa.
- Äädämi11111
En tosiaan tykkää. Huorien, rikollisten, narkkien, pummien, hippien ym. alaluokkaisen roskaväen varma tuntomerkki. Tatuoitu viestittää tökeröillä ja rumilla töherryksillään kurinalaisuuden puutettaan, matalaa älykkyyttään ja löyhää moraaliaan. Sinänsä toki kannatan, että kyseinen väki merkitsee itsensä näkyvästi, on helppo vältellä, kun pellen ihosta näkee jo kaukaa, että aito roskislainen siinä menee.
- lihavihatipunen
Aika suppea näkemys. Tatuointeja on nykyään varmaan kaikkien yhteiskuntaluokkien edustajilla.
Tatuointien historiaa on mahdotonta ajoittaa tarkkaan, mutta tatuoinnit on tunnettu eri kulttuureissa ympäri maailmaa vuosituhansien ajan. Esimerkiksi maailman parhaiten säilyneellä kivikautisella ihmisruumiilla, vuonna 1991 Alpeilta löytyneellä 5300 vuotta vanhalla jäämies Ötzillä oli tatuointeja.
Mullakin on 1- sdvsdvsdsvsd
Tykkään vaikkei itselläni olekaan, jos ovat värikkäitä eikä mitään mustia läiskiä tai tusinatribaaleita. Sama pätee vaikkapa hiusväreihin ja vaatteisiin niin että nainen kyllä saa erottua. Mutta itse olenkin mies enkä mikään nillittävä mikki hiiri joka pelkää kaikkea.
En lähtisi itseäni sotkemaan..
..Ne voi tuntua siinä hetkessä kovalta jutulta, mutta mites 10v kuluttua.?Ihan jees edelleen, ei niihin paljon kiinnitä huomiota. Niistä tulee itselle osa itseä, kuten silmänväri tai muu sellainen juttu minkä kanssa oot sinut. Eikä semmosia asioita juuri mieti vuosien saatossakaan.
☺️
Ne vaan on. Ehkä ne ei kaikille ole alunperinkään niin kova juttu, kun vois ajatelle. Joku tykkää taiteesta kammarinseinillä ja toinen iholla...
Tykkäsin joskus ja kroppa täynnä . Nykyään eivät enään merkitse minulle juurikaan mitään mutta ihmisten ennakkoluuloja on mukava seurailla kun luulevat tatuointien jotenkin vaikuttavan siihen mitä ihminen on sisältä :)
"luulevat tatuointien jotenkin vaikuttavan siihen mitä ihminen on sisältä :)"
- Tämä. Yhtään moraalittomampaa tai paskempaa ihmistä tatuoinnit ei ihmsestä tee, kuin ennen niitäkään. Ne ovat vain ihmisten mielikuvia. Onneksi, ei koko totuus. 🙃Yogamies kirjoitti:
Miksi otit ne joskus. Mitä ne silloin merkisivät?
Ehkäpä koin ne siistinä juttuna tuolloin mutta nykyään koen asian lähinnä niin että rakensin eräänlaista suojaa itseni ja maailman välille.
Olisikohan ollut ikää 16 kun ensimmäisen otin....Tässähänmie kirjoitti:
Ehkäpä koin ne siistinä juttuna tuolloin mutta nykyään koen asian lähinnä niin että rakensin eräänlaista suojaa itseni ja maailman välille.
Olisikohan ollut ikää 16 kun ensimmäisen otin....Eli jotain heikkoon itsetuntoon viittaavaa.
Mitä vanhemmat sanoi?Yogamies kirjoitti:
Eli jotain heikkoon itsetuntoon viittaavaa.
Mitä vanhemmat sanoi?Ehkäpä se oli enemmänkin pelkoa ihmisiä/maailmaa kohtaan...koska en ymmärtänyt miksi ihmiset käyttäytyvät niin kuten käyttäytyvät . Nykyään tiedän ja tunnen lähinnä myötätuntoa ihmisiä kohtaan missä ikinä he "jumissa" ovatkaan ajatuksiensa kanssa.
Äitini marmatti ja isäni antoi minun kulkea omaa polkuani.
Tatuoinnit pilaavat naisen, enkä oikein osaa edes sanoa miksi.
Naisihanne on puhdas ja viaton. Tatuoinnit pilaavat tuon vaikutelman puhtaudesta. Tatuoinnit myös tuovat edelleen mieleen, eletyn kovan elämän, vaikka nykyään se ei välttämättä enää ole sitä.
Jostain se tatuointi on kuitenkin merkki. Onko se jonkinlaista exhibitionismia, eli haluaa tuoda itseään esille, vai onko se kapinallisuutta? Usein tatuoinnit ovat jonkinlaista paska-sentimentaalisuutta, jolloin halutaa tatuoida käsivarteen joku kuolleen kissan nimi. Ehkä tatuointi on myös sen verran miehekästä, etten siedä sellaista naisella.
Tatuointi miehellä on ehkä siedettävämpi, ja saattaa tuoda naisia määrätyntyyppisestä naisryhmästä, mutta en oikein miehilläkään tajua esim pääkallon kuvia tms. Lähinnä tulee mieleen Corollan karvanopat.Laivalla näin kauniin tytön, jonka rintojen välistä oli poistettu tatuointi. Jäljestä näkyi, että tatska oli ollut erityisen ruma, ilmeisesti sekoilusta johtunut vahinko. Vahinkoja sattuu. Se, että tatuointi oli, niin hyvin kuin se on mahdollista, poistettu jo nuorella iällä, nosti kyllä tytön arvoa silmissäni.
Sitä ihmettelin, miksi kaunotar piti niin avokaulaista puseroa, että poistojälki yleensä näkyi. Ehkä siksi, että piti poikkeuksellisen kauniita rintojaan näkyvillä. Hänellä oli, mitä näyttää.- pikkutyttönätehty
Kysyitkö onko jälki tatuoinnin poistosta?
Puhut tytöstä. Tyttö oli siis poistattanut tatuoinnin melkein heti kun se oli tehty. Ei ollut vielä edes nainen.. pikkutyttönätehty kirjoitti:
Kysyitkö onko jälki tatuoinnin poistosta?
Puhut tytöstä. Tyttö oli siis poistattanut tatuoinnin melkein heti kun se oli tehty. Ei ollut vielä edes nainen..Käytin sanoja "tyttö" ja "nuori nainen". Kumpaakin käytetään kielessämme tarkoittamaan naista joka on jo täysi nainen. Edellistä käytetään myös nuoremmasta, mutta sanaa "pikkutyttö" en käyttänyt.
Tietenkään en voinut kysyä häneltä mitään. Se olisi ollut aivan sopimatonta. En myöskään voi millään todistaa, milloin se oli otettu, enkä milloin se oli poistettu. Minusta se kuitenkin vaikutti poiston arvelta. Muuta en tiedä, kuin vain sen, että hän oli kaunis.
Sun ikäset lerput harvemmin tatskoista diggailee..
- pitkätukka-68
Murrr...
pitkätukka-68 kirjoitti:
Murrr...
Ettei tule väärinkäsityksiä, niin mä olen syntynyt -69. Mutta kuten naiset yleensäkin, niin mä olen aika avarakatseinen.
- niinsitäpitää
Yogamies kirjoitti:
Lähdit sitten häpäisylinjalle :-(
Se on palstan henki.
- jokumies83
"Itselläni menee välittömästi mielenkiinto naiseen, jos sillä on isot tatskat."
Niin menee minullakin... itselläkään niitä ei ole yhtään eikä tule. Saa olla kyllä melkoisesti muuta kautta plussaa, jotta tuo kumoutuu. Sama on läväreiden kanssa, korvissa saa olla korvikset mut muualla kyllä ne madaltaa mielenkiintoa.- pitkätukka-68
Ei joku pieni siisti hyvin tehty tatska nyt vielä haittaa.
Ja lävistyksistä tietty korvakorut käy. Nenärenkaat ja -napit on ihan jees ja napakorutkin jos maha on sellainen jota kehtaa näyttää.
Huuli ja kielilävistykset on oksettavia, genitaalilävistyksistä puhumattakaan (niitä en ole livenä onneksi tavannut).
Vaikka mulla onkin tähän ikään mennessä sänkykavereita ollut muutama kymmen, niin ainoastaan yksi jolla on ollut tatuointi. Se oli hakaristi, muttei tietenkään mikään natsisymboli, vaan hindu-swastika.
Joku tällainen: https://fi.wikipedia.org/wiki/Hakaristi#/media/File:HinduSwastika.svg
Itse erotun katukuvassa ihan riittävästi ilman mokomia rumistuksiakin. Tai pitäiskö sanoa, että olen tarpeeksi ruma jo muutenkin, ei tarvitse enempää rumistautua.
- NainenRuudunTakaa
Riippuu mitä siinä tatuoinnissa on. Tatskat itsessään kertoo elämästä, asioista jotka on ainakin joskus olleet tärkeitä. On hienoa, että on halunnut ottaa tatskan, että ainakin joskus joku on ollut tärkeää. Ja että on uskaltanut kestää kipua ja tehdä jonkun pysyvän muutoksen itsesnsä.
Mut sit taas, mikä on tatskan merkitys sille ihmiselle, se on myös tärkeämpää kuin itse tatska. Ovat hyviä keskustelunaiheita myös, niiden kautta oppii tuntemaan toista.
Vaikka itselläni ei tatuointeja ole, niin kyllä sellainen ennakkoluuloinen, konservatiivinen tatuointienvastaisuus mitä täällä monila on, on turn off. Että jos luukee, että tatuoinnit liittyy vain rikollisuuteen ja vankioihin, niin on se aika pussissa eläneen maailmankuva.- pitkätukka-68
Toi onkin ehkä ainoa syy miksi voisin joskus ottaa tatuoinnin: haluaisin tietää miltä se tikkaaminen tuntuu.
Ja minä en tietenkään liitä tatuointeja vankiloihin tai rikollisuuteen, paitsi tietenkin sellaiset tatskat jotka nimenomaisesti sellaisia ovat.
Mun mielestäni tatuoinnin nyt vaan ei ole ollenkaan nättejä, ei edes hyvin tehdyt. Ja olenhan joskus ihaillut jonkun tatskaa ihan sillä, miten taidokkaasti se on tehty. On nekin silti aika turhanaikaisia. pitkätukka-68 kirjoitti:
Toi onkin ehkä ainoa syy miksi voisin joskus ottaa tatuoinnin: haluaisin tietää miltä se tikkaaminen tuntuu.
Ja minä en tietenkään liitä tatuointeja vankiloihin tai rikollisuuteen, paitsi tietenkin sellaiset tatskat jotka nimenomaisesti sellaisia ovat.
Mun mielestäni tatuoinnin nyt vaan ei ole ollenkaan nättejä, ei edes hyvin tehdyt. Ja olenhan joskus ihaillut jonkun tatskaa ihan sillä, miten taidokkaasti se on tehty. On nekin silti aika turhanaikaisia.Turhiahan ne saavutusten ja elämisen kannalta on, ihan kuin mikä tahansa muukin turha asia. Enemmänkin ne on ihmiselle itselleen jokin merkityksellinen aihio. Voi olla muotijuttu, tyyli asia, syvempi merkitys, jonka haluu muistaa ja ikuistaa, tai ihan vaan omaan silmään kaunis koriste.
Tuskin meistä kovinkaan moni, jos kukaan tuntee olevansa parempi tai huonompi tatuointiensa vuoksi. Mä en ainakaan koe olevani parempi kun ennen enkä huonompi kuin muut. Mutta mä tykkään kuvistani, ne on mun sielunmaisemastani syntyneitä ja niiden ei ole tarkoituskaan tehdä musta kauniimpaa muille..
Vain kuvastaa mun käsitykseni kauniista asioista iholla, elämässä, symboliikkaa ja olla mun valintani olla tatuoitu.
Näistä on joskus kiva jutella ihmisten kanssa. Vaikkakin monesti asenne on jyrkkä ensin ja vielä jälkeenkin, mutta käsitysten ääneen puhuminen joskus avartaa. Voi jopa hiukan häivyttää epäilyjä..☺️
Mitään aivopesua silti harrasta, se olis turhaa. Mä kestän sen ettei musta tai mun kuvista tykätä, kunhan haastelen just käsitysten avaamiseksi.
- crux
Eihän ne mikään hyvä juttu ole. Esteettisistä syistä otetut tatuoinnit kertovat huonosta mausta ja jonkin ajatuksen kirjoittaminen iholle kertoo siitä että ajatuksille ei ole jätetty kasvunvaraa. Jos nyt jonkin muiston haluaa taltioida niin ehkä se on paras peruste sillä muistot voivat olla ikuisia. Jotenkin vieraalta tuntuu ihminen jolla on tatuointi, pienikin. Vaikka siinä ei mitään pahaa olisikaan niin itselleni ei tulisi koskaan mieleenkään tehdä mitään vastaavaa. Herää heti ajatus että mitä muita merkittäviä eroja on minun ja hänen välillä?
Mitenkäs te, jotka ette tatuoinneista pidä tai ihmisistä joilla tatuointeja on. Miten suhtaudutte, jos tutustutte ihmiseen hyvin, tietämättä että hänellä on tatuointi tai joku pitämänne ihminen ottaa joskus tatuoinnin vaikka ollessaan suhteessa kanssasi?
Senkö jälkeen ihminen muuttuu roskaksi ja huonoksi, vaikka hetki ennen tatuointia tai tietoa siitä olisi ollut mitä ihanin ihminen? Siis kysyn vaan, että oletteko enemmän kiinnostuneet ihmisestä ja sisimmädtä vai ihmisen tatuoinneista ja mielikuvistanne niitä kohtaan?
Ja en purnaa makuasioista, kysyn vain siksi että kaikki ei aina mieti loppuun asti koko asiaa.Joku pieni ja pukeutuneena näkymätön tatuointi menettelee, mutta nainen jolla on tatuointi näkyvällä paikalla, menee suoraan mappiin Ö.
Minä en ole koskaan harkinnut tatuointia tai lävistyksiä, en ole koskaan käyttänyt edes koruja tai rannekelloa. Edes kihla- tai vihkisormusta en käyttänyt juhlia seuraavista päivistä eteenpäin. Mielestäni naisille sopii erilaiset korut, mutta korvakorujen lisäksi ei mitään muita lävistyksiä ja tatuoinnit ei saa näkyä kuin korkeintaan jossain uimarannalla bikinit päällä.A.Palstamäki kirjoitti:
Joku pieni ja pukeutuneena näkymätön tatuointi menettelee, mutta nainen jolla on tatuointi näkyvällä paikalla, menee suoraan mappiin Ö.
Minä en ole koskaan harkinnut tatuointia tai lävistyksiä, en ole koskaan käyttänyt edes koruja tai rannekelloa. Edes kihla- tai vihkisormusta en käyttänyt juhlia seuraavista päivistä eteenpäin. Mielestäni naisille sopii erilaiset korut, mutta korvakorujen lisäksi ei mitään muita lävistyksiä ja tatuoinnit ei saa näkyä kuin korkeintaan jossain uimarannalla bikinit päällä.Mutta voisitko vaikka lopettaa suhteen tatuoinnin vuoksi, jos nainen sellaisen ottaisi tai sellainen isompi vaatteiden alta paljastuisi?
Mä ymmärrän oikein hyvin, että joistakin ne ovat tökeröitä ja turn offeja, mutta mikä mua aina mietityttää että voisko joku oikeasti heivata jonkun itselleen mieluisaksi ja ehkä jo tärkeeksikin kokemansa ihmisen, vain tatuoinnin takia..
Mun mielestä ihmiset demonisoi liikaa tatuoitujen luonteenpiirteitä tatuoinnin takia. Eikä ees vaivaudu tarkistamaan käsityksiään, töröttää vaan laput silmillä omaa itsepäisyyttään näin se on näin se on..
Mäkin nuorempana kuvittelin tatuoitujen olevan aina jotenkin pahiksia ja pinnallisia. Mut eihän se pidä paikkaansa automaattisesti.Nicitönnä kirjoitti:
Mutta voisitko vaikka lopettaa suhteen tatuoinnin vuoksi, jos nainen sellaisen ottaisi tai sellainen isompi vaatteiden alta paljastuisi?
Mä ymmärrän oikein hyvin, että joistakin ne ovat tökeröitä ja turn offeja, mutta mikä mua aina mietityttää että voisko joku oikeasti heivata jonkun itselleen mieluisaksi ja ehkä jo tärkeeksikin kokemansa ihmisen, vain tatuoinnin takia..
Mun mielestä ihmiset demonisoi liikaa tatuoitujen luonteenpiirteitä tatuoinnin takia. Eikä ees vaivaudu tarkistamaan käsityksiään, töröttää vaan laput silmillä omaa itsepäisyyttään näin se on näin se on..
Mäkin nuorempana kuvittelin tatuoitujen olevan aina jotenkin pahiksia ja pinnallisia. Mut eihän se pidä paikkaansa automaattisesti.Mulla on ollut aiemmin ihan neutraali suhtautuminen tatuointiin, mutta myyntityö käänsi asetelmat nurinniskoin.
Asiakkaat karsastavat tatuoituja myyjiä, varsinkin vanhempi väki. Myyntityössä näkyvä tatuointi on jossain määrin sama kuin invaliditeetti, ja tuo asenne tarttui minuunkin. Tatuoitu on kuin rampa ankka, sillä ei ole kaikkien yhteisön jäsenten luottamus.
Lopettaisinko suhteen tatuoinnin vuoksi? Pitäisi olla aika raju tatuointi ennenkuin lopettaisin.Ja siis yhdelläkään miehellä, jonka kanssa olen seurustellut ja ollut suhteessa ei itsellään ole ollut tatuointia. Ei sillon kun ei itsellänikään ollut eikä sen jälkeisilläkään.
Mä en vaadi tatuointia kumppaniltani, enkä taas kielläkään, jos se hänelle on mieluinen asia. Ei vaan satu olemaan kiinnostunut ottamaan tatuointia, eikä ole mun tatuoinnitkaan mitenkään häirinneet. Vaikkei niitä koe kuulemma mitenkään, ei kauniiksi eikä rumaksi.
Mulla kuulemma oli ja on väliä, ei niillä tatuoinneilla. Ihmiset miettii niin erilailla näistä asioista kehonkoristelu ja muokkaus.☺️
Pyrin arvostamaan ihmisiä kuvilla ja ilman, niin siksi vaan tommoset roskaan yms.vertailut mitä osa kirjoittaa tuntuu aika lapsellisilta.A.Palstamäki kirjoitti:
Mulla on ollut aiemmin ihan neutraali suhtautuminen tatuointiin, mutta myyntityö käänsi asetelmat nurinniskoin.
Asiakkaat karsastavat tatuoituja myyjiä, varsinkin vanhempi väki. Myyntityössä näkyvä tatuointi on jossain määrin sama kuin invaliditeetti, ja tuo asenne tarttui minuunkin. Tatuoitu on kuin rampa ankka, sillä ei ole kaikkien yhteisön jäsenten luottamus.
Lopettaisinko suhteen tatuoinnin vuoksi? Pitäisi olla aika raju tatuointi ennenkuin lopettaisin.Ai, se on varmaan tosi että asenteet näkyy kentällä. Meilläkin päiväkodissa aikoinaan oli yks esimies joka inhosi tatuointeja ja asenne paistoi kauas.
Sitten niitä tatuointeja rupes tulee vastaan paitsi meillä hoitajilla myös lasten vanhemmilla ja sepä tekikin jännän ratkaisun. Se rupes suhtautumaan meihin uudella tavalla, oikeen antoi luottamustehtäviä ja kehui.
Vissiin sekos. ☺️
Mä en ole kyllä huomannut, että kukaan ois mua karttanut tai mun työntekoa epäillyt, vaikka tatuoinnista osa voi vilahtaakin kaula- aukosta tai t- paidan hihasta.
Kai mä osaan olla vakuuttava toimissani.
Mut joo ymmärrän. Jokaisella on jotakin mitä pitää dissata..esimiehenä vois tietenkin koittaa muokata asenteita ja luoda luottamusta asiakkaisiin. Jos sulla on hyvä työntekijä myyjä. Mä en lähtis asiakkaiden ehdoilla ottaa työntekijöitä, vaan sen mukaan kuka hoitaa hommansa.
Ennakkoluuloiset asiakkaat voi mutkuttaa keskenään, mutta jos työt sujuu se on taloon päin.Nicitönnä kirjoitti:
Ja siis yhdelläkään miehellä, jonka kanssa olen seurustellut ja ollut suhteessa ei itsellään ole ollut tatuointia. Ei sillon kun ei itsellänikään ollut eikä sen jälkeisilläkään.
Mä en vaadi tatuointia kumppaniltani, enkä taas kielläkään, jos se hänelle on mieluinen asia. Ei vaan satu olemaan kiinnostunut ottamaan tatuointia, eikä ole mun tatuoinnitkaan mitenkään häirinneet. Vaikkei niitä koe kuulemma mitenkään, ei kauniiksi eikä rumaksi.
Mulla kuulemma oli ja on väliä, ei niillä tatuoinneilla. Ihmiset miettii niin erilailla näistä asioista kehonkoristelu ja muokkaus.☺️
Pyrin arvostamaan ihmisiä kuvilla ja ilman, niin siksi vaan tommoset roskaan yms.vertailut mitä osa kirjoittaa tuntuu aika lapsellisilta.Mä muuten kerran katselin kuvia jostain vanhasta mummosta, jolla oli paljon tatskoja.. Kun niin usein puhutaan siitä ihon rypistymisestä, niin mun silmään nuo tatuoidut kohdat näytti paremmilta kuin se tatuoimaton valkea iho. Ei tatskat korosta ihon ryppyisyyttä vaan peittää sitä, ainakin valkoisella ihmisellä.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä muuten kerran katselin kuvia jostain vanhasta mummosta, jolla oli paljon tatskoja.. Kun niin usein puhutaan siitä ihon rypistymisestä, niin mun silmään nuo tatuoidut kohdat näytti paremmilta kuin se tatuoimaton valkea iho. Ei tatskat korosta ihon ryppyisyyttä vaan peittää sitä, ainakin valkoisella ihmisellä.
Mä haluun olla mummelina rokkimummo. Supermummo ja teräsmummo. Lentelen kaupungin yössä kattojen yllä, ja viheltelen.. Tottakai.
Nicitönnä kirjoitti:
Ai, se on varmaan tosi että asenteet näkyy kentällä. Meilläkin päiväkodissa aikoinaan oli yks esimies joka inhosi tatuointeja ja asenne paistoi kauas.
Sitten niitä tatuointeja rupes tulee vastaan paitsi meillä hoitajilla myös lasten vanhemmilla ja sepä tekikin jännän ratkaisun. Se rupes suhtautumaan meihin uudella tavalla, oikeen antoi luottamustehtäviä ja kehui.
Vissiin sekos. ☺️
Mä en ole kyllä huomannut, että kukaan ois mua karttanut tai mun työntekoa epäillyt, vaikka tatuoinnista osa voi vilahtaakin kaula- aukosta tai t- paidan hihasta.
Kai mä osaan olla vakuuttava toimissani.
Mut joo ymmärrän. Jokaisella on jotakin mitä pitää dissata..esimiehenä vois tietenkin koittaa muokata asenteita ja luoda luottamusta asiakkaisiin. Jos sulla on hyvä työntekijä myyjä. Mä en lähtis asiakkaiden ehdoilla ottaa työntekijöitä, vaan sen mukaan kuka hoitaa hommansa.
Ennakkoluuloiset asiakkaat voi mutkuttaa keskenään, mutta jos työt sujuu se on taloon päin.Myyjällä tarkoitan myyntineuvottelijaa, henkilöä joka voi tehdä jopa päiväkausia työtä hakiessaan ratkaisua asiakkaan ongelmaan ja päästä sitä kautta kauppaan.
Se on suhde jossa asiakkaalle ei saa tulla negatiivista fiilistä myyjästä, muutoin kauppa on menetetty. Se on laji jossa myyjän on huolehdittava siitä ettei hän ajaudu pelkästään jonkun ulkoisen seikan takia paitsioon.
Käytäntö osoittaa että liian huomiota herättävä ulkoasu heikentää oleellisesti myyntituloksia, ei siinä voi oikein suvaitsevaisuuttakaan alkaa opettamaan asiakkaille noista lähtökohdista.Wwuwuw kirjoitti:
Mä haluun olla mummelina rokkimummo. Supermummo ja teräsmummo. Lentelen kaupungin yössä kattojen yllä, ja viheltelen.. Tottakai.
Varmaan kaikkien mummojen haave.
- pitkätukka-68
" Miten suhtaudutte, jos tutustutte ihmiseen hyvin, tietämättä että hänellä on tatuointi tai joku pitämänne ihminen ottaa joskus tatuoinnin vaikka ollessaan suhteessa kanssasi?"
Tuossa tapauksessa tatuointi olisi vain iso miinus.
Eiköhän jokaisessa ihmisessä ole jotain josta en pidä, mutta jos hyvät puolet on riittävän hyviä, niin eihän siinä muutamat miinukset vaakakupissa paljoa paina. A.Palstamäki kirjoitti:
Varmaan kaikkien mummojen haave.
Miksei supersankareilla ole tatskoja? Ei edes Wonder womanilla..
Wwuwuw kirjoitti:
Supersankarit voivat pukeutua huomiota herättävästi, he eivät kaiketi kaipaa enää sen päälle tatskoja.
Mieti vaikka Hulkia, vihreää miestä. Tarviiko sellainen enää tatuointia ollakseen katu-uskottava?- pitkätukka-68
Wwuwuw kirjoitti:
Siinäpä mulle nainen, itsehän olenkin jo rokkipappa. Pappa en tosin siksi että olisin isoisä, vaan siksi että lapseni on ruotsinkielinen. Tiedäthän: isä on tietenkin ruotsiksi pappa.
- pitkätukka-68
Wwuwuw kirjoitti:
Supersankareilla on aina vaatteet päällä, joten mistä niiden tatskoista tietää.
Sitä en kyllä ymmärrä, miks supersankarit pukevat aina kalsarit trikoiden päälle. Ja miks niillä on aina trikoot. Wwuwuw kirjoitti:
Mä muuten kerran katselin kuvia jostain vanhasta mummosta, jolla oli paljon tatskoja.. Kun niin usein puhutaan siitä ihon rypistymisestä, niin mun silmään nuo tatuoidut kohdat näytti paremmilta kuin se tatuoimaton valkea iho. Ei tatskat korosta ihon ryppyisyyttä vaan peittää sitä, ainakin valkoisella ihmisellä.
Muutamalla mummolla vanhainkodilla nähnyt tatuointeja kylpyhuonereissulla ja ei ne minustakaan pahalle näyttänyt.
Tai niihin ei osannut sen ihmeemmin suhtautua, kun yleensäkään vanhaan ihoon. Se jollakulla on ruttuinen, jollakulla vähemmän. Ehkä kun ei oota mitenkään olevansa vanhana muutenkaan mikään kaunistus, niin ei noi tatskat ryppyjen seassa hirvitä.
Johan ne varmaan lähtee pyyhkeellä irtikin, jos oikeen paperiksi ihon vetää. 😋
Tulee olemaan paljon tatuoituja mummuja ja pappoja vielä palvelutaloissa. On siinä puurokattilan ympärillä rähinää, kun tatuoidut ja tatuoimattomat kohtaa aamupalalla. 😜pitkätukka-68 kirjoitti:
" Miten suhtaudutte, jos tutustutte ihmiseen hyvin, tietämättä että hänellä on tatuointi tai joku pitämänne ihminen ottaa joskus tatuoinnin vaikka ollessaan suhteessa kanssasi?"
Tuossa tapauksessa tatuointi olisi vain iso miinus.
Eiköhän jokaisessa ihmisessä ole jotain josta en pidä, mutta jos hyvät puolet on riittävän hyviä, niin eihän siinä muutamat miinukset vaakakupissa paljoa paina.Noniin, johan joku sentäs osoitti inhimillisyyttäkin. ☺️
A.Palstamäki kirjoitti:
Myyjällä tarkoitan myyntineuvottelijaa, henkilöä joka voi tehdä jopa päiväkausia työtä hakiessaan ratkaisua asiakkaan ongelmaan ja päästä sitä kautta kauppaan.
Se on suhde jossa asiakkaalle ei saa tulla negatiivista fiilistä myyjästä, muutoin kauppa on menetetty. Se on laji jossa myyjän on huolehdittava siitä ettei hän ajaudu pelkästään jonkun ulkoisen seikan takia paitsioon.
Käytäntö osoittaa että liian huomiota herättävä ulkoasu heikentää oleellisesti myyntituloksia, ei siinä voi oikein suvaitsevaisuuttakaan alkaa opettamaan asiakkaille noista lähtökohdista.Tuskin teillä on ihon tarkastusta työhaastattelussa? Jos jollakin on jemmatatska, ne asiakkaat menee täysin lumona sopimukseen ja tyyppi hoisi työnsä. Sillähän sitä vain merkitystä onkin. Loppupelissä.
Mut joo ymmärrän tilanteesi puun ja kuoren välissä, junttius on ikävää vaikka se ei tarttuiskaan. Haittaa vaan hommia semmoset ennakkoluulot. ☺️Nicitönnä kirjoitti:
Tuskin teillä on ihon tarkastusta työhaastattelussa? Jos jollakin on jemmatatska, ne asiakkaat menee täysin lumona sopimukseen ja tyyppi hoisi työnsä. Sillähän sitä vain merkitystä onkin. Loppupelissä.
Mut joo ymmärrän tilanteesi puun ja kuoren välissä, junttius on ikävää vaikka se ei tarttuiskaan. Haittaa vaan hommia semmoset ennakkoluulot. ☺️Ei tarkasteta mitä vaatteiden alla on, kunhan näkyvillä ei ole mitään joka pistää liian monen ostajan silmään.
Ennakkoluulot on asiakkaiden, ei yritys voi alkaa antamaan asennekasvatusta.A.Palstamäki kirjoitti:
Ei tarkasteta mitä vaatteiden alla on, kunhan näkyvillä ei ole mitään joka pistää liian monen ostajan silmään.
Ennakkoluulot on asiakkaiden, ei yritys voi alkaa antamaan asennekasvatusta.Jep. Käsitän. ☺️👍
pitkätukka-68 kirjoitti:
Siinäpä mulle nainen, itsehän olenkin jo rokkipappa. Pappa en tosin siksi että olisin isoisä, vaan siksi että lapseni on ruotsinkielinen. Tiedäthän: isä on tietenkin ruotsiksi pappa.
Ei kuule käy, sillä mulla on tatskoja ja varmaan laitan lisääkin..
Ja siks toisekseen tämäkin rokkimummo on jo varattu. Ja mä todella olen mummo, en isoäiti, vaan kutsun itseäni mummoksi muuten vaan... ehkä siksi, että vanhuutta ei enää arvosteta, vaikka pitäisi.
Mummot kunniaan! Viisaus asuu vanhoissa naisissa, sanoo sananlaskukin.A.Palstamäki kirjoitti:
Ei tarkasteta mitä vaatteiden alla on, kunhan näkyvillä ei ole mitään joka pistää liian monen ostajan silmään.
Ennakkoluulot on asiakkaiden, ei yritys voi alkaa antamaan asennekasvatusta.Muista yhden jutun, jossa joku huoltofirma antoi potkut jollekin mustalle miehelle, koska asiakkaat eivät halunneet ottaa vastaan mustan miehen palveluksia. En muista miten siinä lävi. Lehdessä oli.
Wwuwuw kirjoitti:
Muista yhden jutun, jossa joku huoltofirma antoi potkut jollekin mustalle miehelle, koska asiakkaat eivät halunneet ottaa vastaan mustan miehen palveluksia. En muista miten siinä lävi. Lehdessä oli.
Yritys on aika voimaton jos asiakkaat äänestävät jaloillaan ettei palvelunne vastaa odotuksiamme.
Laki kieltää syrjinnän, mutta ei pakota asiakkaita ostamaan niiltä joihin kohdistuu ennakkoluuloja.Wwuwuw kirjoitti:
Muista yhden jutun, jossa joku huoltofirma antoi potkut jollekin mustalle miehelle, koska asiakkaat eivät halunneet ottaa vastaan mustan miehen palveluksia. En muista miten siinä lävi. Lehdessä oli.
Näkisin, että kaikenlainen monimuotoisuus yhteisöissä vähentää ahdasmielisyyttä.
Mitä se nyt milloinkin tarkoittaa, esim sateenkaariperheiden hyväksyntää. Jos jollain on angstia tatskoja kohtaan, niin mulle se on varoitusmerkki. Ja huom mä en ole laittanut tatuointeja nuoruuden hölmöydessä, vaan vasta yli 40v. Koska mä tykkään niistä.A.Palstamäki kirjoitti:
Yritys on aika voimaton jos asiakkaat äänestävät jaloillaan ettei palvelunne vastaa odotuksiamme.
Laki kieltää syrjinnän, mutta ei pakota asiakkaita ostamaan niiltä joihin kohdistuu ennakkoluuloja.Näinhän se on, eikä tuohon auta kuin aika ja valistus.
Wwuwuw kirjoitti:
Näkisin, että kaikenlainen monimuotoisuus yhteisöissä vähentää ahdasmielisyyttä.
Mitä se nyt milloinkin tarkoittaa, esim sateenkaariperheiden hyväksyntää. Jos jollain on angstia tatskoja kohtaan, niin mulle se on varoitusmerkki. Ja huom mä en ole laittanut tatuointeja nuoruuden hölmöydessä, vaan vasta yli 40v. Koska mä tykkään niistä.Ei kai tatskat ole sentään mikään ihmisoikeuskysymys?
Pian kai ehdotat että jonkun palstanaisen pitää kihlata palstan viinamiehen suvaitsevaisuuden nimissä...A.Palstamäki kirjoitti:
Ei kai tatskat ole sentään mikään ihmisoikeuskysymys?
Pian kai ehdotat että jonkun palstanaisen pitää kihlata palstan viinamiehen suvaitsevaisuuden nimissä...Ihonväriä mä nyt lähinnä tarkoitin, mutta tatuointihan on ihoväriä. Tuskin se on laillista tatuoinnin perusteella syrjiä, esim työhönotossa, vai onko? Vaikka olisi koko naama tatuoitu, riippuu kai duunista. Ei ketä tahansa palkata esim malliksi, tai tuote-esittelijäksi.
A.Palstamäki kirjoitti:
Laki kieltää syrjinnän, mutta ei pakota asiakkaita ostamaan niiltä joihin kohdistuu ennakkoluuloja.Tää on totta. Asiakkaat on vahvoilla. Vaikka heidän käsityksensä perustuisivatkin täysin aivopieruun ajatteluun, etteikö työ olisi hyvin tehty jos tyypillä on tatuointeja.
Näinhän se on..Wwuwuw kirjoitti:
Ihonväriä mä nyt lähinnä tarkoitin, mutta tatuointihan on ihoväriä. Tuskin se on laillista tatuoinnin perusteella syrjiä, esim työhönotossa, vai onko? Vaikka olisi koko naama tatuoitu, riippuu kai duunista. Ei ketä tahansa palkata esim malliksi, tai tuote-esittelijäksi.
"Jos jollain on angstia tatskoja kohtaan, niin mulle se on varoitusmerkki."
Meinasin tuota.
Jos me alamme nimittämään kaikkia ihmisten "rajoituksia" epätoivottavaksi ahdasmielisyydeksi, olemme pian aika ahtaalla.A.Palstamäki kirjoitti:
Meinasin tuota.
Jos me alamme nimittämään kaikkia ihmisten "rajoituksia" epätoivottavaksi ahdasmielisyydeksi, olemme pian aika ahtaalla.Se on mun mielipide se.
Enkä mä väitä etteikö ittellänikin olisi ennakkoluuloja..Wwuwuw kirjoitti:
Se on mun mielipide se.
Enkä mä väitä etteikö ittellänikin olisi ennakkoluuloja..Ai niinku esim. viinamiehiä ja tatuointeja karsastavia miehiä kohtaan?
A.Palstamäki kirjoitti:
Ai niinku esim. viinamiehiä ja tatuointeja karsastavia miehiä kohtaan?
..ja ätmejä.
Wwuwuw kirjoitti:
..ja ätmejä.
Ätmithän on kuitenkin viattomia luontokappaleita, ei ne ole vastuussa mistään. Kaikkein vähiten itsestään.
- jokumies83
"joku pitämänne ihminen ottaa joskus tatuoinnin vaikka ollessaan suhteessa kanssasi?"
Tästä on kokemusta eli nainen on halunnut ottaa tatuoinnin. Kyllä se vaan mielenkiintoa alentaa, ei siinä mikään auta.
Ei kukaan roskaksi tai muuksi muutu, mutta sille ei vaan voi mitään kun sellainen paha tunne siitä tulee. jokumies83 kirjoitti:
"joku pitämänne ihminen ottaa joskus tatuoinnin vaikka ollessaan suhteessa kanssasi?"
Tästä on kokemusta eli nainen on halunnut ottaa tatuoinnin. Kyllä se vaan mielenkiintoa alentaa, ei siinä mikään auta.
Ei kukaan roskaksi tai muuksi muutu, mutta sille ei vaan voi mitään kun sellainen paha tunne siitä tulee.Eikä mikään naisen perustelukaan asiassa auta? Mä ajattelen asian taas niin, että kumppanin oma kroppa ja oma oikeus päättää ja määrätä kropastaan.
Vaikka kumppani on mun rakas, mä en omista häbtä ja en myöskään voi määrätä mitä täysissä ölyn ja sielunvoimissaan toinen haluaa kropalleen tehdä. Voin neuvotella, mutta jos kumppanin onnellisuus on siitä kiinni hyväksynkö tatuoinnin, niin mä hyväksyn.
Ihan sama pätee kaikkeen, mihin hänellä on itsemääräämisoikeus. Toinen asia ovat sitten ne jotka vaikuttaisivat meidän väliseen luottamukseen.
Kuten joku pettäminen. Kyl näitä aina joutuu joskus kumppanin kanssa jotakin miettimään. Mustakaan aina kaikki kivalle tunnu, mutta jos se ei mua vahingoita sen mä pyrin miettii kumppanin hyväksi.
Meinasin tuota.
Jos me alamme nimittämään kaikkia ihmisten "rajoituksia" epätoivottavaksi ahdasmielisyydeksi, olemme pian aika ahtaalla.En tykkää. Ei kannata sotkea ihoaan.
- seepuk
Moni hoito ja terveysaloilla työskentelevä kertoo että tatuloidut tyypit on rutkasti yliedustettuina mielialalalääkeiden käyttäjinä. Sama pätee viinaan ym ym.
Kyllä jokaisen täysjäkisen joka etsii parisuhdetta on viisainta antaa tatuloiduille pakit jo heti alkuunsa.Niin perkele, ettäs sen tiiätte. Kun joku terkkarilla niin sanoo, se on niin saamari! :P
Hulluja alkoholisti narkkareita kaikki...ym ym.
.. Ei Tatskoil Ol Vällii.. Persoonalla/Luonteella on.. ;P
.. Ja mullahan ei ole tatuointeja, enkä ota.. Ja jos otan, niin sitten vedetään MaoritLärville.. ;D.. Noh.. En usko, että sellaista päivää tulee, jos en sitten ala Just NiinQu Maoriks.. ;DEn minäkään karkeasti lähde ihmistä luokittelemaan kuvioinnin perusteella loppupeleissä, koska hänhän voi olla upea sielu. Ja varmasti onkin. Ei muste sielua poista.
Mutta itselläni ei tatuointeja ole
eikä myöskään tule. Minkäänlaista musteplänttiä. Zero.
Näillä, millä on tultu, niin mennäänkin.
Hauisarpi kyllä on, aika hemmetin katu-uskottava, mutta se oli kohtalon päätös :D
Lisäksi työ on rajoittanut aina. Sellaisia ei sallita. Toisessa paikassa ei sallittu edes paidan alla näkymättömissä ja toisessakin olisi pitänyt sellaiset osat olla visusti peitettynä.- pitkätukka-68
Arpia löytyy täältäkin. Onneks meitä miehiä arvet vain kaunistaa.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Arpia löytyy täältäkin. Onneks meitä miehiä arvet vain kaunistaa.
...Ja ne tekee kaikista naisista Lara Crofteja.
Mageeta. Olla häijyn näköinen. Heh.
Mieluiten tatskaton nainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773