Va-liitto on tänä vuonna antanut seitsemän lausuntoa. Mikä näissä on niin kamalaa ja pelottavaa, että kannattaa kirjoittaa va-liittoa vastaan?
- Ns. ympärileikkaus kielletään.
- Jehovan todistajien erivapaus intistä poistetaan.
- Eutanasia sallitaan.
- ET-opetus lukiossa sallitaan kaikille.
- Varhaiskasvutuksessa lakiin nostetaan alemman tason säädös sitouttamattomuudesta.
- Rahankeräyslaista mm. poistetaan kolehtpoikkeus.
- Ministerien vakuutukset ja valat yhtenäistetään neutraaliksi lupautumikseksi.
Mikä pelottaa tavoitteissa?
7
115
Vastaukset
- vaparimainoksia
Eutanasia on kaksiteräinen miekka. Se tulee kohdistumaan yhteiskunnan heikompiosaisiin 110% varmuudella, kokoomuksen johdolla.
"Varhaiskasvutuksessa lakiin nostetaan alemman tason säädös sitouttamattomuudesta"
Mitähän tämä siis niin kuin tarkoittaa käytännössä?Hallitukset vaihtuvat, mikä on tietysti hyvä ottaa huomioon kun lakeja tehdään. Toisaalta, eipä näytä Kokoomus nyt olevan erityisen innokkaasti lakia ajamassa.
Varhaiskasvatuslaista ks. http://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2018/03/10/varhaiskasvatuslakiin-lausunto/ eli haluamme nostaa nyt OPH:n ohjeessa olevan kohdan "Varhaiskasvatus on uskonnollisesti, katsomuksellisesti ja puoluepoliittisesti sitouttamatonta." itse lain tasolle ja siis vahvistaa sen asemaa.- kauheetamaisnostusta
jori.mantysalo kirjoitti:
Hallitukset vaihtuvat, mikä on tietysti hyvä ottaa huomioon kun lakeja tehdään. Toisaalta, eipä näytä Kokoomus nyt olevan erityisen innokkaasti lakia ajamassa.
Varhaiskasvatuslaista ks. http://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2018/03/10/varhaiskasvatuslakiin-lausunto/ eli haluamme nostaa nyt OPH:n ohjeessa olevan kohdan "Varhaiskasvatus on uskonnollisesti, katsomuksellisesti ja puoluepoliittisesti sitouttamatonta." itse lain tasolle ja siis vahvistaa sen asemaa.No eihän tuossa varhaiskavastulaissa mitään huonoa ole, päin vastoin. Toivottavasti vähentää uskonnollista pakkotuputusta.
ET pitäisi sallia ainakin yläasteella. - Kummallisest
kauheetamaisnostusta kirjoitti:
No eihän tuossa varhaiskavastulaissa mitään huonoa ole, päin vastoin. Toivottavasti vähentää uskonnollista pakkotuputusta.
ET pitäisi sallia ainakin yläasteella.ET valinnaiseksi sekä lukiossa että peruskoulussa.
Lukiolainenhan päättää, opiskeleeko lukiossa vai ei sekä muut kurssivalinnat. Uskonnollinen holhous äärimmäisen kummallista.
Peruskoululaisen vahemmat aikuisia ihmisiä.... Uskonnollinen holhous äärimmäisen kummallista.
Jos nämä vapariliiton tavoitteet eivät ketään pelottaisi, niin nehän olisi toteutuneet jo.
- PakkouskPois
Erityisesti ET-opetuksen avaaminen pelottaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929