Missä on HYVÄT ÄÄNIERISTEET ,Onko Rovaniemellä missään sellaista asuntoa vuokrattavana ??
Ei se takaa jos asuu wanhassa(1960-80v)kerrostalossa että siellä olisi hyvät äänieristeet.
Hyvä wanha kerrostaloasunto
9
385
Vastaukset
- huoptossu
Meinaatko pitää ääntä? En vuokraisi sinulle
- Hyvää-jatkoa
Ei Rovaniemellä ole tuollaista taloa .
Mene Kemiin. Kannattaa muuttaa uuteen. Itse muutin 50-luvun talosta 2006 rakennettuun. Aivan mieletön ero.
50-luvun talossa kuuli kaiken. Käytävät kaiku.
Uudessa ei kuule naapureista mitään ellei ne ihan tarkotuksella möykkää- TaidanMuuttaaItsekkin
Tuon saman olen kuullut muualtakin .
Joissakin uusissa kerrostaloissa on , niin hyvät äänieristeet, että jää
kaipaamaan ihmiskontaktia .
- Faktaa222
Asunnoissa jotka on rakennettu v.2000 jälkeen, on hyvä ääneneristys.
- massaa
Maketsuh Niin EI kaikissa uusissa esim;kellonsoittajakadulla melko uudet ja naapurin tavallinen puhe kuuluu.
Osaatteko sanoa missä sijaitsee hyvät äänieristetyt asunnot Rovaniemellä??Vuokrattavia hakusessa. Pienkerrostalossa myös huonot äänieristeet .- mikä-osoite-ja-numero
mikä-osoite-ja-numero ??????????
- saadaas22
TaidanMuuttaaItsekkin Sinulle MISSÄ NIIN HYVÄ VUOKRA-AS ???? Älä valehtele
- saaaa22
Roissa on helv kalliit asunnot.Ei ihme kun kaikki on tyhjillään.HINNAT ALES MUUTEN JÄÄVÄT TYHJILLEEN !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947