En siis meinannut tajuta.Olenko kulkenut silmät kiinni kuinka kauan.Yksi automaatti,josta voi nostaa rahaa.No joo.Eihän täällä ole ihmisiäkään.Kyllä ei jonoja ole nostamassa rahaa,mutta miks tää on kaupunki.Eikö kaupungista vois tehdä kauppala tai kunta.On vähän tai olen ymmälläni,kun näin pieni paikka on kaupunki.Miten se menee.Kannattaako olla kaupunki vai vaan pelkkä kunta.Ei sillä,onhan täällä hyvä asua ja elää.
Kaupinkiko
5
1133
Vastaukset
- kynsinhampain
Kaupunginjohtajalla on parempi palkka,kuin kunnanjohtajalla.
- pitääköpaikkaansa
Suonenjokelaista mansikkaa myydään jo Varkauden torilla!
Missä Suonenjoella on myynnissä paikallista mansikkaa? - 2668744
Kyläpahanenhan tämä vaan on, mutta hienompaa olla kaupunkilainen. En kyllä ole kenekään kuullut sanovan että menee kaupungille...
- aina
jep.. aina mennään kylälle
- Ruuhkakyläläinen
KVG- kato, vittu, googlesta: Kuntien hallintomallit poikkesivat-poikkeavat hieman toisistaan. Suonenjoki, josta lähdin litomaan työn perässä v -67 muuttui kauppalaksi saman vuonna. Suomesssa kauppalat lakkautettiin tarpettomina ja muutetttiin kaupungeiksi v 1977. Huomaan, että te, Suonejoella ikänne asuneet olette ylpeitä, että saatta asua kaupungissa. Se on oikein, että arvostaa kotikuntaansa! Kaupungilla on yleensä keskusta. Joissakin kaupungeissa on useita, esim Kuopiossa. Kaupunkien keskustoille on jätetty useimmiten entisen kunnan nimi. Kuten Nilsiä jne.
Asun kunnassa, jossa asuu muitakin asukkaita noin puoli miljoonaa, ja lähden joskus "kylille", en kaupungille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657