Silmät turvoksissa aamullakin

Kylmäsydänkö

Enkö enää tunne itseäni vai olenko koskaan tuntenutkaan? Olenko ihan muuta kuin mitä olen luullut?
Puolen vuoden aikana olen saanut kuulla yhdeltä ihmiseltä olevani itsekeskeinen, itsekäs ja negatiivinen ihminen todella monta kertaa. Aiemmin minulle ei ole tuollaista sanottu päin naamaa, tiedä sitten mitä takanapäin puhutaan.
Työkaverini oli ihmeissään, kun kysyin häneltä olenko kauhean negatiivinen ihminen. Hänen mielestään olen positiivinen, toisia innostava, hyvän hengen luoja...
Niin minäkin olen luullut olevani, mutten tiedä enää. Tämä yksi ihminen sanomisineen on saanut itsetuntoni horjumaan. Välillä tuntuu, että hän tekee ihan tahallaan minut epävarmaksi ja pääsee sanomaan, ettei tuollainen ole seksikästä yms. Minulle ei ole tärkeää, olenko seksikäs vai en, kunhan saisin olla normi oma itseni ilman, että tarvitsee miettiä mitä uskaltaa sanoa...
Tämä ihminen on minulle todella rakas, mutta tunne alkaa hiipua.

5

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mchööpöö

Joku sanoi sulle että et ole seksikäs ja et välitä toisten sanomisista mutta kuitenkin välität? Yritä päättä!!

• Kylmäsydänkö

Niin, seksikkyys ei ollut tuo pääpointti tässä aloituksessa vaan itsekkääksi ja negatiiviseksi kommentointi.
        Ehkei kannata yrittää kirjoittaa mitään järkevää yön pimeinä tunteina.

• myrkkynuoleton

Laske tuo ilkeä ja paha ihminen pois elämästäsi. Juuri tuollaiset heittelevät pieniä myrkkynuolia saaden täysin tarpeettomasti pahan mielen toiselle.

Toivottavasti et jaa kotiasi tuon myrkkyä puskevan kanssa!
      Jos jaat, on parasta tehdä pesäero , mitä nopeammin, sitä parempi.

Paha mieli lamauttaa tyokykyä, estää siten ylenemismahdollisuudet, tappaa mielenkiinnon oppia mitään uutta. Ts, tekee sinusta hitaasti porkkanan.

• Lipotyrrt

Toinen yrittää alistaa sinua noilla ilkeillä kommenteilla,itse kuitenkin tiedät millainen oikeasti olet. Tunne oma arvosi Äläkä rupea kynnysmatoksi johon jalat pyyhitään.

• syitälöytyymonia

Ehkä sä et vaan tunne itse itseäsi tarpeeksi ja annat muiden mielipiteiden vaikuttaa sinuun liikaa, sinulla on siis heikompi itsetunto ja itsearvostus. Ihmisessä on sekä hyviä, että huonoja puolia niiden huonojen puolienkin näkeminen ja hyväksyminen itsensä kanssa vahvistaa itsetuntemusta ja itsetuntoa. Sä voit työssäsi loistaa työroolissasi, mikä vahvistaa itsetuntoasi, mutta olet raadollisimmillasi kumppanisi kanssa. Kannattaa miettiä mistä kumppanisi käytös johtuu? Johtuuko se sinun käytöksestä? Mitä tämän puolen vuoden sisällä on tapahtunut? Vai onko taustalla hänelläkin huonoa itsetuntoa: riittämättömyyden tunteita mustasukkaisuutta, kateutta, huomiokaipuuta tms. Itsekin olin aikanaan pitkässä suhteessa ihmisen kanssa, joka latisti itsetuntoani, että pääsisi sinuiksi oman itsetuntonsa ja riittämättömyytensä sekä sairaalloisen mustasukkaisuutensa kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe