näyttää joltain lasten lelulta.
Aygo on ruma
6
107
Vastaukset
- gegegegegegsgsgsahah
Kestävyys heikko. Se on geeniperilmältään sitikka. Siinä ei ole mitään Toyotaa.
- ei.jatkoon
keulamerkki ainakin. Mutta melko hepposennäkönen enkä syyllistä kaikkia pikkuautoja mutta aygo on jotenki karsea
- ei_vagilaatikkoa
Niin näyttää rumalta mm. VW Up ja Skoda Citigo. Lisäksi nuo vagit eivät kestä käyttöä vaan korjaamolla asuvat. Mieluummin koppimopoista Aygo, jos kyseisen kokoluokan auto olisi ylipäänsä hankittava.
- hyhyh
Vika voi johtaa siihen, ettei vaihteisto olekaan kohdassa, jolle kuljettaja sen säätää. Jos vaihteen säätää parkkeeratessa parkkivaihteelle ilman käsijarrua, ei se välttämättä pysykään paikallaan, vaan voi lähteä liikkeelle. Vian takia auto ei edes ilmoita tästä, kun kuljettaja nousee autosta.
Fordin mukaan yhtiön tiedossa on ainakin yksi viasta aiheutunut onnettomuus ja loukkantuminen. Kaikki viasta kärsivät mallit ovat raskaita henkilöautoja, kuten avolava-autoja.
Yhtiön mukaan vika ja takaisinveto koskettaa vuoden 2018 F-150- ja Expedition-malleja, joissa on 10-portainen automaattivaihteisto sekä F-650- ja F-750-malleja, joissa on 6-portainen automaattivaihteisto. Totta Mooses, mutta väliäkös tuolla?
- kulttuurierotKinkit
Toyotan uudet mallit on poikkeuksetta rumia. Japanilainen anime/Transformer/pokemon/Picatschu muotoilu ei vaan kuulu muualle kuin ahtaaseen ja neonvaloja vilkkuvaan Tokioon tms. Euroopassa osataan sentään muotoilu ja tyylikkyys joka kestää aikaa ja jossa silmä ja ajatus lepää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047