Tässä teille oma palsta jossa voitte haukkua naapuria.
Sariannen ja Heinon höpöstelypalsta
3
296
Vastaukset
- oontuva
Se on A-B joka alapää juttuja kirjoittelee ja kuvia levittelee, mikä teitä vaivaa? v...tako? maksaako tienhoitokin jotain? Kun koko ajan pitää jotain juttuja vääntää.
- Sivusta_seurannut
Kuka tämän kirjoittelun alunperin aloitti. Ei ainakaan A-B tontin punaisen pikkutalon akka. Sitä saa mitä pyytää.
- c-tontti
Lue nyt uudestaan, A-B tontin punasen pikkutalon akka, molemmat" verottomat ruotsiautot" palstat ja "itäpuolen kesäkanat" palsta ja puntaroi niiden perusteella omaa toimintaasi, käytöstäsi ja oikeutusta sellaisiin törkeyksiin.
P.S.Virkavalta hakee itse joka kuvan, jonka laitatte yleiselle paikalle. Mieti sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794