Kuuluuko keikka siivoojille ateriakorvaus?
Siis joka päivä vaihtuu kohteet eikä ole ruokailu mahdollisuutta työnantajan järjestämänä
Ateriakorvaus
3
537
Vastaukset
- siivousyrittäjä
Ei kuulu. Omat eväät mukaan.
- siivoojamyös
niin sanottua ateriakorvausta voit hakea verottajalta, kuten kilometrikorvauksia työmatkoista, jos työnantaja ei matkakustannuksia.
- Kuinennenkin
? Kun on tuntityöntekijä, ei siinä mitään ateriaetuja ole- eväät/ tai syö vasta vuorosta päästyä. Työaikaan ei esimerkiksi vuokratyöntekijänä yleensä kuulu ruokataukoa, niin tiukalle on työn tekeminen vedetty.
Kyllä ihan oikeasti se ateria kuuluu jokaisen itse itselleen järkätä! sitä vartenhan palkkaa saa, että voi hankkia kaupasta ruokatarpeita. Sen lisäksi että laskuihin menee.
Omalla työnantajalla käyn syömässä, milloin ehdin lounasaikaan. Se kuitenkin vähennetään palkasta, hyvin pieni vastaantulo on hieman alempi hinta lounaalle.
Harvoin voi käydä- kun kierrän kentällä työssä. Joten eväät, tai aamupala tukevampi, ja illalla ruoka vasta kotona.
En edes jaksaisi täydellä vatsalla tehdä hommia. Se tuppaa laiskistamaan, kun syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667