Eli mul on vähä hankala tilanne mun luokalla kun mulla on muutama semmonen kaveri jotka kiusaa ja vittuilee 50% ajasta ja on mukavia 50% ajasta ja en tiiä haluisinko olla niitten kaveri vai en kun yritän olla mun sellasten kunnon frendien kaa nii välil ne vaa änkee siihen juttelee ja kukaan ei oikee haluu niitä siihen enkä pääse niistä eroon. kotimatkallakin täytyy kävellä niitten kaa kun ne asuu mun naapurissa oon siis 9luokalla. Oisko jotai neuvoja?
Kaverit? Kiusaa
2
870
Vastaukset
- motiveissor
No ikävien tyyppien kans ei oo pakko olla, ite keskittyisin niihin hyviin kavereihin enkä antaisi huomiota kellekään vitsuilijalle. Koita jaksaa viä pari kk. sit ei tarvi olla missään tekemisissä jos siltä tuntuu. Toivottavasti eivät änkee samaan kouluun syksyllä.
- cabbacabba
Suoraan tykin suusta; kunnon tyypit. Miksi ylipäätään ysillä hengata ssholejen kanssa? Miksi olla ihmisten kaveri ketkä kusee sun muroihin? Toki jos osa ketjua ja nöyryyttä mutta sinä et ole mukana missään isossa eli f-m. Kenenkään ei tarvitse kävellä mihinkään mistään kenekään kanssa...Jos se on ongelma niin matikan tunneille :) pythagroan lause käytäntöön ;)
Kokemuksesta p-reikien kanssa voin sanoa että aina haluavat erottaa haluamansa ( hyödynnettävät lehmät/lampaat/muulit etc) järkevistä ja yksilöä tukevista ihmisistä. Tuolla tasolla on niin rieskaleivän suolakurkkuhommaa että lipasulla meet omaan suuntaan ja unohdat tyypit. Itse tekisin selkeän eron
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657