Ainakin 2 vuotta sitten tänne palstalle kirjoitteli joku noita Seinäjoen vapaamuurari nimilistoja ja niitä tulikin aika tiuhaan.
Nyt kun huomasin asian niin kysyisin, tietääkö kukaan tästä tyypistä mitään? Miksi ei enää listojaan julkaise? Kiitos.
Missä Vapaamuurari keskustelut?
10
245
Vastaukset
- case_closed
Vapaamuurarit ovat hoidelleet hänet.
- RumihiaMaanalla
Vapisten piiloluola paljastui torin alta kun parkkikellaria rakennettiin.
Sieltä löytyi silloin useita hankalaksi käyneitä paljastajia.......nyt kylmäkalleja.
HALUAASIN KUULLA TOTUUREN VAPAISTA MUURAREISTA MUTTA SAIRAATTEN AIVOJEN MYLLYKIRKKO EI ANNAN TOTUURELLISESTI KIRJOITTAMAN EI PUHUTTAMAN
- Anonyymi
Satana!!
- Anonyymi
Vapaamuurarit painostaa GS,,, kansalaisia jotka eivät usko Lepakkoon ja Muurahais karhuun.
Poliisi antaa tukea vapaamuurareille jotka ovat asianajajia ja tuomareita yms.. Poliisi lavastaa saa parkkipaikalle Tesloja jotka katosivat muuntaja-aseman kera poliisilaitoksen portilta. Muurariveli antaa suojaa toisilleen jokainen murhaan päättynyt Gran stalking on peiteltu,, Lakkasi vain hengittämästä" tyyliin murhaajista jokainen on saanut palkkionsa ja vapaalla. - Anonyymi
Joo!
- Anonyymi
No siellä puskantiellä piiiitkän OK tiilitalon Kari hoitelee Gran Stalkinkia on nyt KOLMENA päivänä viihtynyt Kauhajoella. Yleensä hoitelee maksuja ja syöttää narsimin kukkaset varsinaisille MAKSETUILLE miehille. Karin mielen on pahoittanut pieni poika joka tulikin hiukan kellertävä ikävää jotta vaimo on tuollaista tehnyt. Niin Käynnistelin -79 mallin mopon Vävymiehen kanssa ja katsoimme öljyä netistä Karin päässä alkoi tapahtumien sarja onhan karin turvana ympäri suomen SINISET miehet. Maalittaminen on maan tapa aivan kuten STASIKIN toimi itä Saksassa. Nettiä kierrätetään Hollola Pori Rauma Helsinki yms.. Netissä ei saa puhua totta se poistetaan ja siitä maalitetaan. Sain veljeskunnan tilitoimistosta laskun MALLITULOSTEENA rikos se on pienikin kirjanpitovirha nämä toimijat toimivat yli 20 henkilön voimin yhtä vastaa ja kaikilla on SALATTU osoitetieto.
- Anonyymi
Älä yllytä hullua.
- Anonyymi
teitte siitä numeron niin ei jaksa enää jäsenluetteloita laittaa minneekkää. muutimma tyylin ja parempi celää salassa asioiden kanssa
- Anonyymi
Kokoontuvat maanalaisella parkkipaikoilla.
Välttävät valoa ja julkisuutta.
Mulle, sulle, Mulle….
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349