Omassa taloyhtiössäni isännöitsijä on aivan uskomaton. Hän esim unohti vakuuttaa ulkovaraston, joka sitten paloikin melkein maan tasalle. Kysyin tänään, että miten pääsisin toisen rapun ulkovarastoon jossa sijaitsevat lumityövälineet. Varastoon minulla piti olla oikea avain, mutta kysyessäni tätä isännöitsijältä hän sanoi ainoastaan
"En mä kaikista avaimista voi tietää, et koita nyt selvitä".Muutenkin aina töykeää käytöstä eikä tunnu tekevän työajalla yhtään mitään taloyhtiön hyväksi. Selkeää talonmiestä kun ei ole niin kyllä isännöitsijän pitäisi johonkin pystyä eikä vaan levitellä aina käsiään.
Uskomaton
4
1746
Vastaukset
- Isännöitsijänäsi
Juselius?
- uskomaton isännöitsijä
ostin asunnon viime vuoden loppupuolella. Tammikuussa piti alkaa vessaremontti, taloyhtiön laskuun. Piti vaihtaa muovimatto lattiaan ja kuivattaa lattia. Päätin kuitenkin laitattaa samantien laatat. Tämä oli isännöitsijän mielestä ok. Sovittiin että samat miehet laittavat laatat.
No, remontti alkoi noin kuukausi sitten. Matto otettiin pois ja odotettiin kuivumista 2 viikkoa. Sitten tuli tarkastaja, joka totesi että miehet olivat unohtaneet poistaa jonkin muovin. Lisää kuivattamista viikko, taas tuli tarkastaja ja totesi että nyt on unohdettu hioa jokin pinta, nyt odotetaan vielä viikko.
Eilen isännöitsijä soitti ja kysyi olenko saanut hankittua miehen tekemään vesieristyksen. Joka siis on taloyhtiön homma. Isännöitsijä totesi vaan unohtaneensa, mutta hommaa kuulemma nyt jonkun. Kyseli samalla minkä värisen maton haluan lattiaan. Ei muistanut että laatoista on ollut puhettakaan.
Ainut vastaus mitä olen saanut huonosti tehdystä "remontista" valittaessani on: minkäs sille mahtaa, tää nyt on näin. Isännöitsijä ei todellakaan osaa työtänsä, tämä remontti homma on vain yksi esimerkki.. hallituksen jäseniltä isännöitsijästä.Tää jengihän itse asiassa valitsee isännöitsijän ja tietennii erottaa sen, jos ei ole tyytyväinen. Eikun palautetta suoraan hallitukselle ja viimeistään yhtiökokouksessa kommentteja isännöitsijän toimista.Kyseessähän on kaikkien etu, että hommat toimii hyvin.
Kaikissa yhtiöissä ei todellakaan ole talonmiestä. Jotkut on ratkaisseet asian kiertävällä talonmiesvuorolla, toiset taas jakaneet vastuita keskenään ja talonmieshommat tehdään porukalla (talkoilla).- tarpeen
vaatiessa seuraavassa yhtiökokouksessa vaihdatte hallituksen. Kannattaa mennä yhtiökokoukseen ja rohkeasti ehdottaa hallitukseen uusia jäseniä, siis sellaisia jolla on rohkeutta myös vaihtaa isännöitsijä. Kas kun mikään muu ei ole ikuista kuin p****.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955